| Forfatter |
Besked |
kim96v4
|
|
Emne:
Skrevet: den 19. Dec 2009 - 12:31
|
|
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

Indmeldt: 06. Nov 2007
Geografisk sted: nyk.sj
Status: Offline
|
|
den er sgu godt lavet det må jeg sige
det er sgu fedt at se når der er gjort så meget ud af en istandsættelse af en rigtig saab ikke bare en støvsugning og en gang hatlak
det er jo det der skal til for at vi kan køre i en "ny" saab i fremtiden |
_________________ Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej
|
| |
|
|
|
 |
Kanstrup
|
|
Emne:
Skrevet: den 25. Jan 2010 - 19:26
|
|
SUPER SAAB FREAK

Indmeldt: 07. Jun 2008
Geografisk sted: Silkeborg
|
|
Der er selvfølgelig smag og behag i vurderingen.
Her er der der lavet et kæmpe arbejde - farven synes jeg faktisk er helt lækker  |
_________________ Medlem 556
900 Turbo Cab 1991 MonteCarlo
9-3 Viggen Cab 2000 MonteCarlo
|
| |
|
|
|
 |
ken9000
|
|
Emne:
Skrevet: den 10. Mar 2010 - 12:21
|
|
SAAB NET NYBEGYNDER
Indmeldt: 04. Mar 2010
|
|
En ting er sikkert manden har brugt enorme mængder af energi og det ser totalt i orden ud det der er lavet, fandme en skam han smadre det finish der er i den bil med farven og de chrom lister der. ville have været bedre i en rødmetallic eller en sølvmetallic, men der er et eller andet med de tyskere og orange og grønne farver
men som nævnt er det hans bil og hans valg vi kan kun sige vi ville have gjort anderledes. men stort skulderklap til den ven Michael det er helt sikkert.
men ellers et sindsygt godt træk for at bevare en smule historie. |
_________________ 9K aero 92-97. fik næsten foræret en fantastisk velholdt 9K 2.3 turbo aldrig vinterkørt og købte en 2,3 aero i sweden og gik så igang med ombygning. lang tid senere har jeg en 97 Aero fra 92 med 260.000 på klokken.
|
| |
|
|
|
 |
Creed
|
|
Emne:
Skrevet: den 11. Mar 2010 - 00:52
|
|
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

Indmeldt: 30. Dec 2006
Geografisk sted: Midt i Jylland
|
|
|
svenT16 skrev:
hehe  Jo tak Dejawuzz, han følger såmænd selv med i diskussionen, selvom google translate ikke er skidegod til at oversætte, forstår han det meste.
og helt enig, smagen i tyskland er meget anderledes end herhjemme. eks. små voldsænkede poloer, med 12"ats fælge, og 10"brede  plus at de så har det der hedder tiefbet, hvilket bare vil sige en kant indad,,, jeg ved faktisk ikke om vi har et ord for det på dansk,,, eller må vi opfinde et.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=29962&ipc=102231
Det er det fede.. Og jo Sven det skal helt sikkert indføres i DK.. MEN det er desværre ikke lovligt som det ser ud nu. Mener og huske det er sådan at man i DK skal have hele lortet inden for skærmkanten, mens det i Tyskland vist nok bare er dækmønsteret der skal være inden for.??
Men fedt ser det ud...
On topic:
jeg havde nok valgt en anden klassik farve, men hvorfor male den sølv lige som alleandre, så hellere en farve man er glad ved. Jeg syntes den er fed.. Og fedt gutten gider lægge så mange timer i det.. Prikken over i'et ville være en dansk oversættelse, da mit gym tysk er long gone
En ting jeg ikke forstår er derimod bagagerummet, lyd er vigtigt, men hvor skal hans telt og taske være når han skal til træf??? D'ooh..  |
_________________ Mvh
Krede ~ (Kristian)
-Mercedes W124 260E Herre Maskine.. Love it
-COROLLA! (minus køreglæde, MEGET stabil)
-SAAB 99 Rally M71 (Old fashion suge djævel)
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3860
|
| |
|
|
|
 |
Britt&Lars
|
|
Emne:
Skrevet: den 11. Mar 2010 - 19:25
|
|
SAAB NET NYBEGYNDER

Indmeldt: 22. Jul 2007
Geografisk sted: 5750 Ringe
|
|
Jeg giver sgu Peter fuldstændigt ret....usmageligt...det er da en klassiker som skal stå originalt!!
Mvh. Lars |
|
|
| |
|
|
|
 |
Deja-wuzzz
|
|
Emne:
Skrevet: den 11. Mar 2010 - 19:49
|
|
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

Indmeldt: 12. Aug 2007
|
|
|
|
|
 |
saabcommander
|
|
Emne:
Skrevet: den 14. Mar 2010 - 01:13
|
|
SAAB NET NYBEGYNDER
Indmeldt: 26. Feb 2008
|
|
|
Britt&Lars skrev:
Jeg giver sgu Peter fuldstændigt ret....usmageligt...det er da en klassiker som skal stå originalt!!
Mvh. Lars
original 900ter are too many in germany
and the paint ist original saab y 11 from 1973 so what  |
|
|
| |
|
|
|
 |
saabcommander
|
|
Emne:
Skrevet: den 14. Mar 2010 - 01:23
|
|
SAAB NET NYBEGYNDER
Indmeldt: 26. Feb 2008
|
|
| my new front seat passenger |
|
|
| |
|
|
|
 |
troels
|
|
Emne:
Skrevet: den 14. Mar 2010 - 09:18
|
|
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indmeldt: 13. Jan 2004
Geografisk sted: København
|
|
Nice passenger, could be funny if you had an UK version so people thought that he was the driver
Regards
Troels |
|
|
| |
|
|
|
 |
|
|