Så er det snart sommer og tid til nye dæk
Her nogen en mening - sikkert - om Continental Premium Contact 5 vs Continental Premium Contact 6
Og har nogen erfaringer med at gå fra 225/50r17 vs 225/55r17 ?
Tanken er her en Hirschet TTiD med store bremser, som har et heftigt moment...
Continental Premium Contact 5 vs 6 og 50 vs 55
Redaktør: Bestyrelsen
- nsb
- SAAB-PSYCHO
Indlæg
Continental Premium Contact 5 vs 6 og 50 vs 55
NSB
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Continental Premium Contact 5 vs 6 og 50 vs 55
Contact 6, da det er nyere, og står lidt bedre fast, og burde generelt være bedre.
Ved ikke lige hvad du vil opnå ved at skifte profil højde.
Det er så lidt at jeg ikke tror det giver nogen som helst mærkbar ændring.
MVH
Morten
Ved ikke lige hvad du vil opnå ved at skifte profil højde.
Det er så lidt at jeg ikke tror det giver nogen som helst mærkbar ændring.
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- nsb
- SAAB-PSYCHO
Indlæg
Re: Continental Premium Contact 5 vs 6 og 50 vs 55
Det blev 6'erne, de har bedre brændstof økonomi og bedre vejgreb.
De har også en kant til beskyttelse af fælg, samt belastning på 730 kg og kode Y (300 km/t) så man må gå ud fra at de er rimelig runde
De har også en kant til beskyttelse af fælg, samt belastning på 730 kg og kode Y (300 km/t) så man må gå ud fra at de er rimelig runde
NSB
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!