Hej, jeg har en Saab 9-5 aero med automatgear fra 2002.
Problemet er at efter jeg har skiftet bremseklodser, originale,
så er den begyndt at skifte hårdt fra 2-3 gear når den skifter op men ikke ned.
Jeg nægter at tro det har noget med bremserne at gøre.
Olien i gearkassen ser fin ud og niveauet ligger som det skal.
Alle andre gear kører perfekt uden problemer,
er der nogen der har en ide om hvad dette kunne skyldes?.
Mvh Martin.
Saab 9-5 aero 2002 Auto. HJÆLP.
Redaktør: Bestyrelsen
- 4Roger
- SUPER SAAB FREAK
Indlæg
Re: Saab 9-5 aero 2002 Auto. HJÆLP.
Hej,
Binder de nye klodser?
http://www.sins.com.tw/Documents/AW_55-50SN_USAGE.pdf
Læs især de 2 nederste sider.
Noget mine autogearkasser altid har fået det bedre af er en flaske Lucas transmission stop slip/hard shift.
Mvh. Allan
Binder de nye klodser?
http://www.sins.com.tw/Documents/AW_55-50SN_USAGE.pdf
Læs især de 2 nederste sider.
Noget mine autogearkasser altid har fået det bedre af er en flaske Lucas transmission stop slip/hard shift.
Mvh. Allan
- nsb
- SAAB-PSYCHO
Indlæg
Re: Saab 9-5 aero 2002 Auto. HJÆLP.
Hvis der skal være en sammenhæng kan det kun være en kaliber det ikke slipper helt, så den bremser....
Løft den, brems og slip - og drej hjulene rundt...
Løft den, brems og slip - og drej hjulene rundt...
NSB
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!