Banner cycler

Diverse stumper til 9000

Forum for alt der drejer sig om vores dejlige Classic modeller. Saab 99, 90, OG900 og 9000.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
marcel
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1108
Tilmeldt: 27. jun 2004, 23:46

Diverse stumper til 9000

28. apr 2017, 14:58

Der skal ryddes op i garagen, og jeg får ikke brug for de SAAB-stumper, der bare ligger og ligger...
Gives væk til interesserede. Hvis ingen melder sig, og slettet grundet GDPR.... ikke værger kraftigt for sig, så sætter jeg det hele op til ham ved lejlighed!
Jeg uddyber gerne med typenumre o.l. hvis det sku være...

Billede
Her på første opstilling ses et ældre lygtehus, vistnok fra min gamle 9000 fra 88, en grim, men muligvis fortsat fungerende rød tændkassette (virkede sidst jeg lånte den ud), en acc hevet ud af min gamle 9000 fra 91 inden skrotning, en styreboks til ABS-bremserne også fra 88'eren, en luftmassemåler af ubestemmelig oprindelse og 16 sågodtsom ubrugte hjulbolte også fra 91'eren (der døde få dage efter de blev skiftet..) samt en original, men brugt SAAB-højttaler.

Billede
Næste opstilling består af 2 slags navkapsler. Gad vide om de bølgede ikke er fra en 900? En Jetronc, sikkert også fra 91'eren, samt endnu en luftmassemåler og et lygtehus. Denne vist også fra 91'eren

Billede
Endelig er der 4 originale SAAB-hjulkapsler med noget rustne fjederanordninger.

Billede
Og 4 ældre 4-hulsalufælge med nogle brugte Nokian sommerdæk. Om de er for gode at skrotte, og herefter bruge alufælgene til nye vinterdæk, må aftageren selv afgøre.
Denne stavl bør vel - trods alt - kunne indbringe en flaske billig rødvin eller et par special-øl?

Billede

Med venlig hilsen
Marcel
(der har været væk fra stedet her i lang tid - og kan se "vi" har fået nyt tøj på? - og det virker da...
Jubi'en kører skam endnu, men alt for sjældent...)


Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)

Tilbage til "Classic Forum"