Hi
Jeg har en 9000 2,3 CD til ophug med et velfungerende AC, og en 1998 2.0 CE med et ikke fungerende. Spørgsmålet er om der findes et konsol til kompressoren fra 2,3 motoren til 2,0'eren. Ellers lader alt til at være det samme.
Konsol til kompressor
Redaktør: Bestyrelsen
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Konsol til kompressor
Hvilken årgang har donor bilen ?
Kan du ikke bare flytte konsollet over.
MVH
Morten
Kan du ikke bare flytte konsollet over.
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- Tiwar
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Konsol til kompressor
Det er en 2.3 l 93 model, og konsollens huller passer ikke på 2.0l motoren. To ud af firehuller passer, men det er vist ikke noget remmen (eller jeg) vil være med til.
- NC_Ribe
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Konsol til kompressor
Hej
Er det ikke sådan en fyr, du er ude efter?: https://webshop-dk.saabparts.com/9000/h ... compressor
Det står til 805 kr., og så kan det vist ikke betale sig at makke med beslag og andet fra en brugt.
Mvh/NC
PS: Er du sikker på, at problemet er en defekt kompressor? Der er jo talrige andre fejlmuligheder på en defekt AC/ACC. Men her kan det selvfølgelig være en fordel, hvis du bare kan tage stumper fra en ende af på donorbilen.
Er det ikke sådan en fyr, du er ude efter?: https://webshop-dk.saabparts.com/9000/h ... compressor
Det står til 805 kr., og så kan det vist ikke betale sig at makke med beslag og andet fra en brugt.
Mvh/NC
PS: Er du sikker på, at problemet er en defekt kompressor? Der er jo talrige andre fejlmuligheder på en defekt AC/ACC. Men her kan det selvfølgelig være en fordel, hvis du bare kan tage stumper fra en ende af på donorbilen.
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Konsol til kompressor
Jeg vil give NC ret til den pris er det ikke besværet værd.
Og jeg kiggede lidt i EPC, og der findes ingen umiddelbar løsning uden en større ombygning, med mange dele det ikke sælges mere.
MVH
Morten
Og jeg kiggede lidt i EPC, og der findes ingen umiddelbar løsning uden en større ombygning, med mange dele det ikke sælges mere.
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk