Banner cycler

saab 96

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

aksaab
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 316
Tilmeldt: 6. okt 2007, 03:22

saab 96

13. apr 2016, 22:07

hej jeg har spekuleret på og skrotte min saab 96 , fra 1973 , men jeg er meget usikker på om det ikke ville være synd , bilen køre godt , men den har meget rust , den har diverse mangler , der har været nogen og kigge på den , men de ville ikke købe den , det er jo ikke så mange af de biler mere , så derfor spørger jeg om jeres mening , håber at det kan hjælpe mig men en beslutning :roll:


I LOVE SAAB
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6958
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

15. apr 2016, 07:56

Det er ikke let at rådgive om hvilken beslutning du skal tage. Der er mange for og imod. Men mon ikke der er én i DK som gerne vil have en kørende saab 96??

Hvis alternativet er at skrotte den bør du overveje at finde én som vil overtage den for skrotprisen istedet for bare at mose den til kagedåser....selv hvis den er "syg" og ikke kan reddes kan den hjælpe til med at holde mange andre saab96 kørende i mange år frem grundet de dele, der er i den.

Når folk skrotter klassikerne korser jeg mig lidt og håber at der er tænkt på alternative løsninger. Èn kunne være at høre Erik i Thisted om han vil have den til en billig pris. Hvis han så hugger den op bliver brugbare dele fjernet først

MVh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
saabnille
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 7
Tilmeldt: 1. jun 2007, 13:05

16. apr 2016, 14:03

Hej
Hvis du selv kan skrue kunne du jo skifte den rustplagede karosse ud med en frisk, jeg har en til salg som er rustfri og der har aldrig har været svejst på.
send mig en PM hvis det kan friste så finder vi sikkert en pris.
Med SAAB hilsen Per

Tilbage til "Veteran Forum"