https://news.google.com/newspapers?nid= ... 5252&hl=da
Ummm.
De jamre også over det usle i at lædersæderne kun har læder på siddefladerne og plastik på siderne... "cheapskates"
Det nævnes at den er tung 1225 kg !
Ja tiden har virkelig fedet biler op.
Og det bliver nævnt at motor og gearkasse kan fjernes på en time !
Det er virkeligt Quick.
Mon ikke de mene koblingen kan fjernes på en time....
Og så er der guldkornet: Saab med Layland motor
Sikkert en 1/2 stag V8....
https://m.youtube.com/watch?v=TGJty_Rdp1U
Stag V8 er nok verdens værste motor....
Nå men heldigvis ved vi i Saab menigheden at link til Layland blev boret væk og OG900 endte med en T16, en perle af en traktor motor.
Robust, kraftig og meget stabil...
Umm T16. i en OG 900 Aero med eller uden stål tag......ja der var rigtig gode tider på vej til Saab fra 1983 og ca. 20 år frem....
Dejlig gammel OG900 artikel
Redaktør: Bestyrelsen
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Dejlig gammel OG900 artikel
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"