Banner cycler

Ny webmaster på SKD

Ris, ros, forslag og information om SKD webben.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

Ny webmaster på SKD

2. jun 2008, 21:12

På generalforsamling 2008 meldte Jakob Jensen ud at han var løbet lidt træt i webmaster rollen. Ikke fordi det ikke var spændende, men derimod fordi han har haft rollen i mange år og nok havde ramt et dødpunkt hvor idéerne og ernergien ikke var der længere.

Dette betyder at jeg nu er ny webmaster på SKD, og at jeg skal se om det er muligt at løfte arven fra Jakob Jensen. under alle omstændigheder har jeg indvilget i at gøre et forsøg.

Som jeg også nævnte på GF08 bliver min tid nok lidt formindsket her i efteråret og derfor spurgte jeg lidt ud i forsamlingen om hjælp. Her var Svend Åge ( sv@@ge ) hurtig på aftrækkeren efter selve GF og han vil fremover være med at styre at få lagt billeder i galleriet ( galleri mester? ) . Mere info om det og andre opgaver der bliver fordelt som det skrider frem.

Som sagt, skriv her hvis der er specielle ønsker eller kommentarer til webben.

/Vels
Senest rettet af Vels 3. jun 2008, 08:01, rettet i alt 1 gang.


Billede
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6958
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

Ny webmaster på SKD

3. jun 2008, 07:13

Det lyder som en rigtig god ide og tillykke med opgaven. Glæder mig/os til at se mere af det flotte arbejde, du har fået lavet indtil nu. Keep up the good spirit :)
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
Jensen
Administrator
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 5. okt 2004, 20:57

Ny webmaster på SKD

3. jun 2008, 20:43

Tak til Jakob for al det arbejde han har lagt i at få siden op at køre gennem tiden. Hjemmesiden har en stor del af æren for klubbens kendskab ude i "verden" bland SAAB folk.

Poul har jo allerede vist sit værd med den særdeles fine side vi sidder og kigger på lige nu.
Ole Bendsen har også spurgt mig om jeg (blandt andre) ville hjælpe Poul med driften af hjemmesiden, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja til, i det mindste så vidt mine evner rækker. Så, Poul, vi venter bare på dine ordrer. Hvis du kan holde overblikket skal jeg/vi nok hjælpe med detaljerne.
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

Ny webmaster på SKD

4. jun 2008, 08:39

Dejligt at se dig på banen Hr. Jensen,
Du kan jo lige give et bjæf om hvad du gerne vil arbejde med - så finder vi nok noget der matcher :-)
Billede

Tilbage til "SKD Web"