Banner cycler

Godt nytår og lidt gensyn :-)

Ris, ros, forslag og information om SKD webben.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

Godt nytår og lidt gensyn :-)

30. dec 2014, 21:55

Glædeligt nytår til jer alle :)

Her fra teknikrummet bag 9eren håber jeg at i alle kommer godt ind i det nye år!
Sidste nummer af 9eren for 2014 burde være landet i alles postkasser og fra bladteamet håber vi at det kunne bruges.

På facebook er jeg pt. igang med at smide klubbens minder ind, i form af foto gennem tiden. De har tidligere været her på siden også, men grundet hardware fejl forsvandt de. Nu lægges de på nyt medie og kan nydes af alle på facebok siden.
God fornøjelse.

En tak til bestyrelsen for deres gode arbejde med klubben og fra min side en særlig tak til Casper som redaktør der har formået at levere materiale og billeder til klubbladet i særklasse ( med lidt hjælp fra formanden der ofte er sporhund på gode historier ).

Vi ses måske i 2015

/Vels


Billede
deutch
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 241
Tilmeldt: 3. dec 2006, 14:58

31. dec 2014, 12:55

Kære Poul og alle andre der er involveret i 9'eren.

Godt at se et indlæg fra dig igen, det er noget siden.....

Men allermest en kæmpe tak for og anerkendelse af det "nye" 9'eren ! Det er et super cool layout, og der er også kommet et stort løft i det indholdsmæssige de sidste år.

Rigtig godt nytår til alle i SKD.

....og med tak for sponsorstøtte fra SKD til mit Hill Climb projekt i 2014. Nytårsgaven til 99'eren er en ny gearkasse m Quaife spær, så nu kommer den nok hurtigere ud af svingene fremover.....

Søren Deutch
medl 244

Tilbage til "SKD Web"