Fandt lidt interessant læsning på nettet.
http://trolltuner.com/?p=577
MVH
Morten
NG900/OG9-3 Chassis-opgraderinger
Redaktør: Bestyrelsen
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Har lige monteret et Steering rack brace & clamp kit fra Abbot.
Før
Efter
Og hold da helt op hvilken forbedring.
Den er begyndt at styre når man drejer på rattet, og ikke noget med at korrigere midt i et sving.
Mindre sidevinds følsom.
Og dette er på 15" vinterhjul, og ukendte bøsninger samt sporing
80% af vibrationer i rattet er forsvundet. ulemper ganske lidt mere støj i kabinen.
Hvorfor Saab har valgt gummiløsningen, forstårjeg intet af ?
MVH
Morten
Før
Efter
Og hold da helt op hvilken forbedring.
Den er begyndt at styre når man drejer på rattet, og ikke noget med at korrigere midt i et sving.
Mindre sidevinds følsom.
Og dette er på 15" vinterhjul, og ukendte bøsninger samt sporing
80% af vibrationer i rattet er forsvundet. ulemper ganske lidt mere støj i kabinen.
Hvorfor Saab har valgt gummiløsningen, forstårjeg intet af ?
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk