Banner cycler

Teknisk spørgsmål

Diskussion omkring tuning og trimning - f.eks. megasqiurt.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
SAAb991984Hvid
SAAB FREAK
Indlæg: 56
Tilmeldt: 25. mar 2005, 07:50

Teknisk spørgsmål

16. dec 2016, 20:22

Hej
Lige et spørgsmål til jer tekniske specialister i SAAB, (er det en ok bil), model Saab 9-3 1,8i Linear Sport Sedan årgang 2008, 35000 km pris leveret ca 160000 DKK

Rød Bilens pris er reguleret iflg. ny nedsat registrerings afgift 2017, 1 ejers Sportssedan med super km!!, km garanti, Veludført servicebog med 5 stempler på bare 34tkm, Sports model, læderindtræk, parkeringssensor, nye 18" alufælge, 2 zonet fuldaut. klima, sædevarme, fartpilot, kørecomputer, fjernb. c.lås, tågelygter, lygtevasker, læder multifunktionsrat, kopholder, armlæn, cd/radio, el-spejle m/varme, 4x el-ruder, højdejust. forsæde, abs, esp, ikke ryger, grøn tonede ruder, Bilen har klarlak, Leveres nysynet og ny serviceret inkl. 3 mdr. 100% garanti,

er den med kæde eller tandrem?

på forhånd tak
mvh/jens


SAAB 9-3 next car should be from 1998 to 2000
(waiting for the right)
SAAB 99 year 1984 white (best in class, high quality):
SAAB 99 year 1983 reed
SAAB 96 V4 year 1976 yellow
SAAB 96 V4 year 1973 green
SAAB 96 V4 year 1967 white
(period) 42 year:
Brugeravatar
Stoffer
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1246
Tilmeldt: 14. feb 2004, 21:29

Teknisk spørgsmål

16. dec 2016, 20:35

Da det er en i'er, så er det en 122hk Opel maskine med tandrem 🤔🤔
9-3 2.0t aut. Cabriolet ´99
Brugeravatar
SAAb991984Hvid
SAAB FREAK
Indlæg: 56
Tilmeldt: 25. mar 2005, 07:50

Re: Teknisk spørgsmål

16. dec 2016, 21:28

Stoffer skrev:Da det er en i'er, så er det en 122hk Opel maskine med tandrem 🤔🤔
tak for info mvh/jens
SAAB 9-3 next car should be from 1998 to 2000
(waiting for the right)
SAAB 99 year 1984 white (best in class, high quality):
SAAB 99 year 1983 reed
SAAB 96 V4 year 1976 yellow
SAAB 96 V4 year 1973 green
SAAB 96 V4 year 1967 white
(period) 42 year:
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13144
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Re: Teknisk spørgsmål

16. dec 2016, 21:42

Det lyder som en flot vogn.
Turbo eller ej, de sene Saab 9-3 har alle opel motorer.
Gør ikke noget den har tandrem, den skal bare skiftes med fast km interval.

Ikke turbo er enormt stabile.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Brugeravatar
AndersF
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 3. jun 2011, 20:49

Re: Teknisk spørgsmål

16. dec 2016, 23:35

Godt nok ikke mange KM den har gået, den lyder som en rigtig pæn bil!
- MEN afhængig af hvad du vil med den, så ville jeg dog sige, at du skulle gå efter en turbo model, benzinøkonomien er ikke dårligere, køregladen er LANGT større og der er væsentligt mere potentiale såfremt du ønsker flere hestekræfter. Priserne på turbomodellerne er som udgangspunkt heller ikke højere, så efter min mening er der ikke noget at hente i en rendyrket GM 1.8 sugemotor :-)
Mvh Anders Frantsen

Medlemsnummer 776

2003 Saab 9-3SS 2.0T Arc Aut. med TD0414T Turbo, Aero dyser, 3" Forrør, 2.5" MapTun Sportsudstødning + MapTun Aero Stage 4

270 HK / 380 NM

Tilbage til "Tun og trim Forum"