Cab fra USA i Politiken.
Redaktør: Bestyrelsen
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
Cab fra USA i Politiken.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- troels
- SAAB-PSYCHO
Indlæg
Cab fra USA i Politiken.
Fin artikel og Søren W Rasmussen fra FDM har jo tidligere importeret en 9-5'er fra Tyskland ifm. artikel i FDM bladet.
mvh
Troels
mvh
Troels
- BAAS
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Cab fra USA i Politiken.
Jeg vil nu hellere vælge en Cab i scarabeo grøn farve og cremefarvet top.
Røde biler er for piger
Røde biler er for piger
9-5 2.3T ´03 AUT AERO ESTATE (260hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
- troels
- SAAB-PSYCHO
Indlæg
mvh
Troels
Re: Cab fra USA i Politiken.
Hehe det bliver Viking ked af at høre hans er i øvrigt også med lyst læder, hvis jeg husker rigtigt.BAAS skrev:Jeg vil nu hellere vælge en Cab i scarabeo grøn farve og cremefarvet top.
Røde biler er for piger
mvh
Troels
- eckhart
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Ja da BAAS, som min så ud da jeg hentede den i det svenske.
...men jeg har nu heller ikke noget imod den røde....
/Carsten
...men jeg har nu heller ikke noget imod den røde....
/Carsten
Nuværende:
SAAB 9-5 2,3t vector aut (M02)
SAAB ng900 cab 2,5 V6 (M95)
Tidligere:
SAAB 9000 CC 2,3T aut. (M91)
SAAB 900 T8 (M83) opgraderet til T16 med motor mm. fra M93
SAAB 99 GL (M77)
SAAB 900 T8 (M84)
SAAB 9-5 2,3t vector aut (M02)
SAAB ng900 cab 2,5 V6 (M95)
Tidligere:
SAAB 9000 CC 2,3T aut. (M91)
SAAB 900 T8 (M83) opgraderet til T16 med motor mm. fra M93
SAAB 99 GL (M77)
SAAB 900 T8 (M84)
- BAAS
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Scarabeo grøn er lidt lysere som denne her
Jeg ville også have lidt sort plastik på siderne som på Aero modellen, men de er ikke til at opdrive i den farvekombination...
Jeg ville også have lidt sort plastik på siderne som på Aero modellen, men de er ikke til at opdrive i den farvekombination...
9-5 2.3T ´03 AUT AERO ESTATE (260hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
En rød cab med kiksefarvet læder er aldeles nydelig.
Min egen er mørkemetallicgrøn, med lys huj og sandfarvet klud. Et nyt vred lak ville lave mirakler. Moren vil have den rød, jeg har fortalt at den bliver samme kulør igen. Jeg gider godt at afmontere en bil for lak, men jeg gider ikke at splitte en perfekt fungerende bil ad i dens molekylærdele, for komplet farveskift.
Min egen er mørkemetallicgrøn, med lys huj og sandfarvet klud. Et nyt vred lak ville lave mirakler. Moren vil have den rød, jeg har fortalt at den bliver samme kulør igen. Jeg gider godt at afmontere en bil for lak, men jeg gider ikke at splitte en perfekt fungerende bil ad i dens molekylærdele, for komplet farveskift.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- BAAS
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Jaguar har fundet frem til denne perfekte farvekombination (grøn lak og tan læder) for længe siden.
Så mon ikke de ved hvad det drejer sig om
Så mon ikke de ved hvad det drejer sig om
9-5 2.3T ´03 AUT AERO ESTATE (260hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
- autoanders
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Kontakt:
Indlæg
Manden har jo ingen smag og så tror han på Jaguar. Du ved ikke hvad det drejer sig om.
Ps har 2 stk røde biler
Ps har 2 stk røde biler
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Det er vel nu mest bare fordi englænderne havde "Racing green" som officiel racerfarve.
Lissom franskmændene havde "Bleu De France", tyskerne "hvid/sølv(pil)" og italienerne "Rosso Corsa"
Jeg tager Rød eller Gul med sort læder any day....
Lissom franskmændene havde "Bleu De France", tyskerne "hvid/sølv(pil)" og italienerne "Rosso Corsa"
Jeg tager Rød eller Gul med sort læder any day....
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- BAAS
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Jaguar har over 20 års forspring i at udvikle og designe biler, og de klarer det fint hver eneste gang på trods af at det er indere står i nakken på Jaguar
slettet grundet GDPR.... skrev:Manden har jo ingen smag og så tror han på Jaguar. Du ved ikke hvad det drejer sig om.
Ps har 2 stk røde biler
9-5 2.3T ´03 AUT AERO ESTATE (260hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Hehe..deres forspring har aldrig rigtigt været der.
De laver da flotte biler, jeg er personligt ret pjattet med MkII og D-typen, men els så er det da en fattigmandsudgave af de rigtige.
E-typen var muligvis avanceret og hurtig, men den rådner, var i MKI udgaven umulig at sidde i, har en ægte l*rtegearkasse og en avanceret og meget svagelig bagvogn.
Det bedste er motoren, men den var så oss i drift fra 1949-1992...næppe spitzenteknologi..
V12'eren var så nr. 2 motor Jaguar udviklede..den har så kørt fra 1971 til 1996. De droppede så Lucas i 89 til fordel for Magneti Marelli, men om det så var en fordel..hmmm
Jaguar er skam fede biler, de har bare lidt dårligere kvalitet end de fleste andre, og en modelhistorie der får Saab til at ligne nogen der skifter Modeller alt for tit.
Hvad Jaguar er idag aner jeg ikke..jeg har prøvet en XKS men den havde autogear og var ikke særligt sjov i min verden..og det er vel oss en gammel model eftehånden
De laver da flotte biler, jeg er personligt ret pjattet med MkII og D-typen, men els så er det da en fattigmandsudgave af de rigtige.
E-typen var muligvis avanceret og hurtig, men den rådner, var i MKI udgaven umulig at sidde i, har en ægte l*rtegearkasse og en avanceret og meget svagelig bagvogn.
Det bedste er motoren, men den var så oss i drift fra 1949-1992...næppe spitzenteknologi..
V12'eren var så nr. 2 motor Jaguar udviklede..den har så kørt fra 1971 til 1996. De droppede så Lucas i 89 til fordel for Magneti Marelli, men om det så var en fordel..hmmm
Jaguar er skam fede biler, de har bare lidt dårligere kvalitet end de fleste andre, og en modelhistorie der får Saab til at ligne nogen der skifter Modeller alt for tit.
Hvad Jaguar er idag aner jeg ikke..jeg har prøvet en XKS men den havde autogear og var ikke særligt sjov i min verden..og det er vel oss en gammel model eftehånden
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
Mjaee, hvis der kom en rig Amerikaner og spurgte om jeg ville bytte min grønne Cab med hans grønne af-Lucasiserede E-Type, Series 3, V-12 ville jeg sgu nok sige ja..
Den bruger ikke stort mere valle end min 2-liters automatiske Svensker..
(Bemærk slagskibet bag glasset..)
Den bruger ikke stort mere valle end min 2-liters automatiske Svensker..
(Bemærk slagskibet bag glasset..)
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Mjae..din bil er jo også grøn i forvejen
Jeg lider jo af den overbevisning af den rigtige E-type er Series I..den med de rigtige lygter og lidt mindre kofanger..
Men jeg vil nu stadig fastholde at E-typen ikke er topteknologi.
D-typen var, den vandt LeMans takket være skivebremserne
Jeg lider jo af den overbevisning af den rigtige E-type er Series I..den med de rigtige lygter og lidt mindre kofanger..
Men jeg vil nu stadig fastholde at E-typen ikke er topteknologi.
D-typen var, den vandt LeMans takket være skivebremserne
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
E-Typen er vel ikke topteknologi, men tæt på. Uafhængigt affjedret, med dobbelte triangler for og bag. Skroget er en blanding af rør og selvbærende. Series 1 & 2 er stilistisk mere "rene", men sådan en tolvbenet fanden lyder for fedt og går for alvor til vaflerne. Series 3 med V-12 blev lavet for at tækkes Amerikanerne, hvortil de fedeste biler altid er tilflydt, også SAABs.
Som omtalt i vedlagte lille forklaring på hvordan en sådan bil er skruet sammen, er bagtøjet ganske populært i hot rods og hjemmebyggerprojekter, så helt ud i skoven er det nok ikke.
http://www.web-cars.com/e-type/index2.php
Det er jo en gammel bil. Produktionen løb fra '61 til '75, hvor de allersidste 3'ere spyttedes ud.
Som omtalt i vedlagte lille forklaring på hvordan en sådan bil er skruet sammen, er bagtøjet ganske populært i hot rods og hjemmebyggerprojekter, så helt ud i skoven er det nok ikke.
http://www.web-cars.com/e-type/index2.php
Det er jo en gammel bil. Produktionen løb fra '61 til '75, hvor de allersidste 3'ere spyttedes ud.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Oh du har helt ret med bagtøjet.
Jeg har da engang været med til at montere sår'n et på en Minor. Men en af grundene, udover at køreegenskaberne bliver bedre i forhold til en stiv amerikaneraksel, er at den ser flot ud i forkromet tilstand på en hævet bagende.
Så vidt jeg husker er den også kendt for at kræve en del vedligeholdelse for at fungere ordentligt.
Men skidt, det er jo en engelsk bil, og de er altid sjove selv om de kræver en del kærlighed
Det var nu mere BAAS'e postulat om at Jaguar har 20 års forspring i at udvikle og designe biler jeg ikke er enig enig. De satte en del overstyr under British Leyland og er aldrig rigtigt kommet op igen.
Mvh
Jeg har da engang været med til at montere sår'n et på en Minor. Men en af grundene, udover at køreegenskaberne bliver bedre i forhold til en stiv amerikaneraksel, er at den ser flot ud i forkromet tilstand på en hævet bagende.
Så vidt jeg husker er den også kendt for at kræve en del vedligeholdelse for at fungere ordentligt.
Men skidt, det er jo en engelsk bil, og de er altid sjove selv om de kræver en del kærlighed
Det var nu mere BAAS'e postulat om at Jaguar har 20 års forspring i at udvikle og designe biler jeg ikke er enig enig. De satte en del overstyr under British Leyland og er aldrig rigtigt kommet op igen.
Mvh
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
Christian, der er tilflydt dig et point for den fede sticker.. :sunglasses
- En kollega havde en ældre Harley, som han trak en zinkspand efter under kørslen, for at samle de stumper op som faldt af under drift.
- En kollega havde en ældre Harley, som han trak en zinkspand efter under kørslen, for at samle de stumper op som faldt af under drift.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Oh nu frister du ved at omtale Harley...det er virkeligt et stykke livsstils accessory som er overpriced og underbuilt....
Den eneste ordentlige motor de har er udviklet i samarbejde med Porsche og bliver ikke betragtet som "ægte" harley.
I min yngre dage fulgtes jeg tit med tyske Harley klubber på træf..det går altså langsomt fremad når de skal af for hver 80 km og stramme efter.
Det er oss den eneste MC der kan stå helt stille og smide al olien på garagegulvet..der er ikke noget som en højtliggende olietank..
Englænderne smider da heldigvis kun olie når de kører.
Jeg kender et par stykker der har ekstremt dyre specialbyggede racerchoppere stående: De kører aldrig på dem fordi deres S&S specialbyggede racermotorer smider både olie og dele, de er stivstellede med resterne af deres tegnebog som saddel og et Ultra lowprofile dæk med nul fjedringsevne bagpå.
Og så en kørestilling som en flue klasket op på væggen..
Men det sker da at der bliver fyret op under en af dem i garagen/udestuen så man kan få en ægte amerikansk høreskade fra deres slashcut nulpotte udstødninger.
Og så er det jeg bliver så glad for min gamle ´89 Suzuki Offroader.
Den eneste ordentlige motor de har er udviklet i samarbejde med Porsche og bliver ikke betragtet som "ægte" harley.
I min yngre dage fulgtes jeg tit med tyske Harley klubber på træf..det går altså langsomt fremad når de skal af for hver 80 km og stramme efter.
Det er oss den eneste MC der kan stå helt stille og smide al olien på garagegulvet..der er ikke noget som en højtliggende olietank..
Englænderne smider da heldigvis kun olie når de kører.
Jeg kender et par stykker der har ekstremt dyre specialbyggede racerchoppere stående: De kører aldrig på dem fordi deres S&S specialbyggede racermotorer smider både olie og dele, de er stivstellede med resterne af deres tegnebog som saddel og et Ultra lowprofile dæk med nul fjedringsevne bagpå.
Og så en kørestilling som en flue klasket op på væggen..
Men det sker da at der bliver fyret op under en af dem i garagen/udestuen så man kan få en ægte amerikansk høreskade fra deres slashcut nulpotte udstødninger.
Og så er det jeg bliver så glad for min gamle ´89 Suzuki Offroader.
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
Der eksisterer jo en snobbekultur blandt disse Amerikanske motorcykelentusiaster, som gør at alt andet end Harley og Indian er "wannabees".
Storebror har en Suziki M1800 Intruder, "Færgen" som er stærkt customized, med chrom og lir allevegne. Den har andre dyser og tider og er tunet med en Power Commander.
Pladenummeret starter med HD og han havde sat et lille Killer under HD. Det varede indtil at en Skal stoppede ham og sagde at det skulle fjernes nu. Hvis han rullede yderligere en halv meter ville bøden falde. Så den lille sticker blev fjernet mens Skallen så til.
Så man kan ikke have en sofacykel uden at det er en Wannabe.. Han har også en 1000 cc. række-6 Honda fra først i firserne, men den får ingen prædikater, udover Riskoger.
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBX1000
Storebror har en Suziki M1800 Intruder, "Færgen" som er stærkt customized, med chrom og lir allevegne. Den har andre dyser og tider og er tunet med en Power Commander.
Pladenummeret starter med HD og han havde sat et lille Killer under HD. Det varede indtil at en Skal stoppede ham og sagde at det skulle fjernes nu. Hvis han rullede yderligere en halv meter ville bøden falde. Så den lille sticker blev fjernet mens Skallen så til.
Så man kan ikke have en sofacykel uden at det er en Wannabe.. Han har også en 1000 cc. række-6 Honda fra først i firserne, men den får ingen prædikater, udover Riskoger.
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBX1000
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Oh CBX..han skal da bare lave en Egli på den:
Den er da bestemt ikke bare en riskoger. Der er så vidt jeg ved kun 3 fabrikker der lavede 6-cylindre på det tidspunkt:
Benelli Sei, (Som faktisk var en Honda motor med et par ekstra cylindre)
Honda CBX og Kawasaki Z1300 som er min favorit.
Og så lige Laverda V6 raceren, men den tæller vel næppe
Glem Harley..
Og skal det være rigtigt eksklusivt V-twin skal det være engelsk og Vincent:
Den er da bestemt ikke bare en riskoger. Der er så vidt jeg ved kun 3 fabrikker der lavede 6-cylindre på det tidspunkt:
Benelli Sei, (Som faktisk var en Honda motor med et par ekstra cylindre)
Honda CBX og Kawasaki Z1300 som er min favorit.
Og så lige Laverda V6 raceren, men den tæller vel næppe
Glem Harley..
Og skal det være rigtigt eksklusivt V-twin skal det være engelsk og Vincent:
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Det kan godt være de har 20 års forspring i design. Med hvad hjælper det hvis de er 50 år bagud i mekanisk drift sikkerhed og benzin fordrukkenhed...
Få det ind i jeres hoved, en klassisk saab er: Rød.
Jeg ville have en rød OG900 saab CAB med sandfarvet lædder,da jeg købte.
Det var ufravigeligt. forkert farve: Nul køb
MEEEN jeg vil hellere se "sært" farvet saab cab på vejen end en rød krolf CAB
[/quote]BAAS skrev:Jaguar har over 20 års forspring i at udvikle og designe biler, og de klarer det fint hver eneste gang på trods af at det er indere står i nakken på Jaguar
Det kan godt være de har 20 års forspring i design. Med hvad hjælper det hvis de er 50 år bagud i mekanisk drift sikkerhed og benzin fordrukkenhed...
Få det ind i jeres hoved, en klassisk saab er: Rød.
Jeg ville have en rød OG900 saab CAB med sandfarvet lædder,da jeg købte.
Det var ufravigeligt. forkert farve: Nul køb
MEEEN jeg vil hellere se "sært" farvet saab cab på vejen end en rød krolf CAB
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
Tjaee, nu har jeg aldrig været i en økononomisk situation som gjorde at jeg selv kunne vælge farve på den bil jeg købte.
Og dog, det har jeg måske nok, men vil jo som bekendt ikke betale så mange penge for en bil, da det ikke er bilen man betaler for, men skattefar.
Så for eget vedkommende vil jeg hellere have en skidengul kernesund bil, end en plumrådden blå..
Mht. benzinfordrukkenhed tror jeg ikke at vores mærke skal lade nogen høre noget. Jeg er forbløffet over at den skaldede 1985 cc. turbomotor i min Aut. Og900 kan padle så meget valle som den kan. Ca. 7 på literen ved Amagerkørsel.
For det forbrug kan man få sig en 12-cylindret Jag med manuelt gear og 5343 cc. og 272 HK.
Og dog, det har jeg måske nok, men vil jo som bekendt ikke betale så mange penge for en bil, da det ikke er bilen man betaler for, men skattefar.
Så for eget vedkommende vil jeg hellere have en skidengul kernesund bil, end en plumrådden blå..
Mht. benzinfordrukkenhed tror jeg ikke at vores mærke skal lade nogen høre noget. Jeg er forbløffet over at den skaldede 1985 cc. turbomotor i min Aut. Og900 kan padle så meget valle som den kan. Ca. 7 på literen ved Amagerkørsel.
For det forbrug kan man få sig en 12-cylindret Jag med manuelt gear og 5343 cc. og 272 HK.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- Kanstrup
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Selvfølgelig er jeg da lidt forudindtaget, men kombinationen GUL (MCY) og sort læder er fræk.
Jeg måtte også en tur "over dammen" og valgte selv at hente den. Udover at det var en super oplevelse, så lærte jeg rigtigt meget om import af Saab fra USA.
Nu kører den Gule Dame igen, og er netop startet på sin 2. danske sæson.
Og ude er det herligt forårsvejr...
Jeg måtte også en tur "over dammen" og valgte selv at hente den. Udover at det var en super oplevelse, så lærte jeg rigtigt meget om import af Saab fra USA.
Nu kører den Gule Dame igen, og er netop startet på sin 2. danske sæson.
Og ude er det herligt forårsvejr...
Medlem 556
9-3 Viggen Cab 2000 MCY
9-3 Viggen Cab 2000 MCY