Banner cycler

Hjælp mig med at opfylde et ønske

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

anvongru
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21. maj 2014, 10:01

Hjælp mig med at opfylde et ønske

21. maj 2014, 10:11

Kære alle søde SAAB cabriolet ejere.

Jeg skriver til jer i håb om at i vil hjælpe mig med at opfylde mig mors højeste ønske til hendes 60 års fødselsdag i juni. Hun har altid brændende ønsket sig en SAAB cabriolet, hertil rækker min pengepung dog ikke :(
Men jeg kunne forstille mig at en tur i én ville være ret fantastisk for hende. Hun har haft nogle ret hårde år med bla brystkræft (heldigvis kræftfri nu), men jeg tror næsten hun ville falde sammen grædende hvis hun kunne få en tur i en SAAB. Defor spørger jeg nu jer om der er en herinde som vil kunne have lyst til at hjælpe mig med en kort køretur i dejligt solskins vejr i juni ??

Praktisk info: Hun bor i Kgs. Lyngby (sjælland) og en tur langs standvejen tror jeg ville være ideelt. Du behøver ikke selv at deltage i turen, men er sevlfølgelig meget velkommen.

Jeg vil selvfølgelig gerne kvittere med nogle gode flasker vin eller en kontant betaling for ulejligheden.

Jeg håber virkelig at en af jer vil hjælpe mig.
Mange hilsner
Anne


Brugeravatar
TOM_K
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 518
Tilmeldt: 9. mar 2006, 15:55

Hjælp mig med at opfylde et ønske

21. maj 2014, 20:23

Hej Anne.

Det var da en fantastisk ide, og jeg er sikker på, at du kan finde bilen til eventyret her i Saab Klub Danmark.

Jeg har selv en klassisk cabriolet fra 1987 i rigtig fin stand, og stiller gerne op til en køretur, hvis datoen passer. Jeg låner dog ikke bilen ud, men kan til gengæld godt mønstre et "privatchauffør-look" med jakkesæt, drinks etc. De nærmere vilkår kan vi altid aftale.

Her er bilen:

Billede

Billede

Billede

Billede

Du er velkommen til at skrive til mig på tomkruse75@gmail.com

Venlig hilsen


Tom
Tom K - medl. nr. 293
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

Hjælp mig med at opfylde et ønske

21. maj 2014, 21:12

Hej Tom K

Hvor er det dog lige i min ånd, det er lige så jeg får gåsehud over det. Jeg ville gjordt presis det samme men de 3 SAAB jeg har, har alle fast tag Rigtig flot bil, du har :-)

Venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79

Tilbage til "Cabriolet Forum"