http://shop.speedparts.se/sv/prod/speed ... ngssaster/
ummm
Tilbud på sænkningsfjedre
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Tilbud på sænkningsfjedre
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- Leifdalsgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Rød9000turbo91
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Tilbud på sænkningsfjedre
Kommer nok an på hvor gammel man erLeifdalsgaard skrev:
Er det ikke at købe sig ekstra problemer ??
Medlem nr. 240
Tidligere: Saab 900i 16v fra 9/92
Nu: Saab 9-3 Aero fra 2002 med Maptun Stage 3
Tidligere: Saab 900i 16v fra 9/92
Nu: Saab 9-3 Aero fra 2002 med Maptun Stage 3
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: Tilbud på sænkningsfjedre
God kommentar Leif
Både ja og nej.
Hvis man vil have en familie bil med top komfort, så skal man ikke sænke. (Selv OG900 er sænket)
Ej heller monterer dæk med andet end ballon profil.
Std. fjedre og 185/65 dæk giver behagelig cruisning.
Hvis man har en Aero eller Aero-like, og vil gå til vaflerne, så er et stivere profil dæk og kortere fjedre med mindre vandring sagen.
Min Aero er lidt "en kombi" var med std. Aero korte fjedre, og fik Kilen -40mm.
Men har 15" med højt profil.
Er dog noget hård og kontant, men hænger fint fast på vejen.
Tager den ret tit til Kalundborg ned over VestSjælland.
Pragtfuld tur, snoede veje med massere af bakket. Her virker en kontant undervogn super.
Tager jeg den til Kbh. med fart bump, hullede veje mv. så er den ikke så "herlig"
Både ja og nej.
Hvis man vil have en familie bil med top komfort, så skal man ikke sænke. (Selv OG900 er sænket)
Ej heller monterer dæk med andet end ballon profil.
Std. fjedre og 185/65 dæk giver behagelig cruisning.
Hvis man har en Aero eller Aero-like, og vil gå til vaflerne, så er et stivere profil dæk og kortere fjedre med mindre vandring sagen.
Min Aero er lidt "en kombi" var med std. Aero korte fjedre, og fik Kilen -40mm.
Men har 15" med højt profil.
Er dog noget hård og kontant, men hænger fint fast på vejen.
Tager den ret tit til Kalundborg ned over VestSjælland.
Pragtfuld tur, snoede veje med massere af bakket. Her virker en kontant undervogn super.
Tager jeg den til Kbh. med fart bump, hullede veje mv. så er den ikke så "herlig"
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"