http://www.dba.dk/saab-9000-23-turbo-ae ... 023590115/
Jeg kom sgu til, at sælge konens 9-3 i dag.
Så jeg kommer nok til, at købe noget andet i en fart.
Den her ser fin ud på billederne, bort set fra, at alle røde biler skal poleres. Jeg kender alle typefejlene, men er der en som kender denne bil og kan sige noget mere? Det er en MY94 med tcs og aut. gear.
Nogen der kender denne 9K Aero?
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Nogen der kender denne 9K Aero?
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
- Nicolai
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Nogen der kender denne 9K Aero?
Hej Thomas
Jeg har set den da den var til salg for over et år siden. Kort sagt: glem den.
Den er misligholdt, har rust i ruderammen, møjbeskidt motor, nusset kabine og er i det hele taget bare øv.
Jeg kiggede på den for en kammerat dengang. Jeg var der to minutter, så kørte jeg igen.......
Er det noget specielt du leder efter? Hvis det kunne friste, så er konens cayennerøde 900 Talladega 1998 til salg, da jeg kigger på anden Saab.
Den er i sindssygt god stand. Skriv til mig hvis det var noget.
Mvh Nicolai
Jeg har set den da den var til salg for over et år siden. Kort sagt: glem den.
Den er misligholdt, har rust i ruderammen, møjbeskidt motor, nusset kabine og er i det hele taget bare øv.
Jeg kiggede på den for en kammerat dengang. Jeg var der to minutter, så kørte jeg igen.......
Er det noget specielt du leder efter? Hvis det kunne friste, så er konens cayennerøde 900 Talladega 1998 til salg, da jeg kigger på anden Saab.
Den er i sindssygt god stand. Skriv til mig hvis det var noget.
Mvh Nicolai
9-3X TTID4 180HK 2011
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
- Peter
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Med mindre man er særligt glad for automatgear, så er det lidt ærgerligt at købe en 9000 Aero (som skal forestille at være den hurtige dreng i klassen) og så få en bil med "kun" 200 HK og automatgear - når man kan lede videre og måske finde én med manuelt gear og dermed 225 HK ab fabrik, som er mærkbart hurtigere. En tunet 9000 Aero med manuel kasse er en virkelig hurtig bil.... M96- uden TCS anbefales.
Den som ingen turbo har, han må køre uden bar.
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Peter - lige mine ord!
Oven i købet ser det ud til, at det er den gamle genearation motor, kaldet "langblok". Gå efter den nye generation istedet. Af flere grunde. Bilen her ser heller ikke særligt "indbydende" ud i min optik (uden jeg skal dømme den på forhånd). Ser noget...ja, træt ud
Nicolai - er det en M93 eller 94? Noget siger mig, det kan være begge dele. Fælgene = M93 , dobbelte luftposer = M94
/Henrik
Oven i købet ser det ud til, at det er den gamle genearation motor, kaldet "langblok". Gå efter den nye generation istedet. Af flere grunde. Bilen her ser heller ikke særligt "indbydende" ud i min optik (uden jeg skal dømme den på forhånd). Ser noget...ja, træt ud
Nicolai - er det en M93 eller 94? Noget siger mig, det kan være begge dele. Fælgene = M93 , dobbelte luftposer = M94
/Henrik
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Også enig med Peter omkring Aero og kun 200 Hk. Den er en "morfar Aero"
Jeg var ude for at kigge på bilen i dag. Nicolais beskrivelse er meget dækkende. Der er en del kosmetisk, bla. er førersædet usædvanligt slidt i forhold til km. Den er helt sikkert et projekt for en, der kan bla. svejse et par nye skærmkanter på bag. Så er der det med ruderammen, som er ukendt. Der er noget synligt rust. Spørgsmålet er hvor meget der er bag. En god ting ved den er, at bunden og vangerne ser relativ ok ud og det kunne blive et godt projekt for den rette. Men prisen er helt forkert til en bil der skal gøres så meget ved. omkring 10-12.000 er den værd, og så kunne jeg fornemme, at han hellere selv ville køre den til "slut", end at sælge den væsentligt under den annoncerede pris.
Jeg takker for alle input.
Jeg var ude for at kigge på bilen i dag. Nicolais beskrivelse er meget dækkende. Der er en del kosmetisk, bla. er førersædet usædvanligt slidt i forhold til km. Den er helt sikkert et projekt for en, der kan bla. svejse et par nye skærmkanter på bag. Så er der det med ruderammen, som er ukendt. Der er noget synligt rust. Spørgsmålet er hvor meget der er bag. En god ting ved den er, at bunden og vangerne ser relativ ok ud og det kunne blive et godt projekt for den rette. Men prisen er helt forkert til en bil der skal gøres så meget ved. omkring 10-12.000 er den værd, og så kunne jeg fornemme, at han hellere selv ville køre den til "slut", end at sælge den væsentligt under den annoncerede pris.
Jeg takker for alle input.
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz