Banner cycler

Radio/Højtaler

Ser du noget interessant til salg på nettet så skal det ind her. Indlæg slettes automatisk efter 1 måned!!
Lindstrøm
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 28
Tilmeldt: 22. dec 2013, 22:24

Radio/Højtaler

27. nov 2016, 00:00

Hvad kan der købes der spiller super godt, og kan høres, og som monteres i de orginale "huller" som findes i en SAAB CAB 1992.


Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

28. nov 2016, 00:08

Hej.
Jeg har en SAAB med telt fra '92. Jeg har en Alpine som spilledåse. Den er kornfed. 4 speakers i alle huller. Jeg er meget tilfreds.. Alpine, kongen over autostereo. - En rullende konzertsal.

Billede
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
broendborer
SAAB FREAK
Indlæg: 65
Tilmeldt: 6. apr 2012, 21:07

28. nov 2016, 17:25

Giver Edwins ret, Alpine er godt, passer i hullet og er for få penge extra med håndfri blåtand til din mobil. Har kørt med det i årevis, og er glad.
Prøv osse at skifte dine lydenheder til JBL, koster meget få penge hos Tsvansen, passer i standard-Saab-huller, og er et kæmpeløft i køre-lydglæde!!
Mvh Preben
Lindstrøm
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 28
Tilmeldt: 22. dec 2013, 22:24

29. nov 2016, 19:23

broendborer skrev:Giver Edwins ret, Alpine er godt, passer i hullet og er for få penge extra med håndfri blåtand til din mobil. Har kørt med det i årevis, og er glad.
Prøv osse at skifte dine lydenheder til JBL, koster meget få penge hos Tsvansen, passer i standard-Saab-huller, og er et kæmpeløft i køre-lydglæde!!
Mvh Preben
Tak for info. Det må være et vinter projekt så den er klar til sol og sommer

Tilbage til "Set på nettet.."