Meget sjældent set til salg til rimelige penge !!!
http://webshop-dk.saabparts.com/9000/mo ... jallhus437
Hvad sker der med dem ?
De bliver slidt i huset så de trækker falsk luft
desuden begynder bundstudsen at lirke sig løs over tid.
De kan tilstoppes så de ikke han holde sig isfri i kolde perioder.
Nu kan de skaffe nye og det er nok ved at være sidste chance for det !!..
gasspjældshus 9K, 512 kr NYT !!!
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
gasspjældshus 9K, 512 kr NYT !!!
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- SGT
- SAAB-MANIAC
Indlæg
gasspjældshus 9K, 512 kr NYT !!!
Ja de går tit i stykker så bilen ikke kan køre videre.............NOT!
SAAB är bra! 9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil.
SAAB 9-5 2.3T Estate MY99 silver, vinterbil.
SAAB 9-5 2.0t Sedan MY01 reservebil.
Div SAAB dele til salg: http://www.guloggratis.dk/search?q=sean+t
SAAB 9-5 2.3T Estate MY99 silver, vinterbil.
SAAB 9-5 2.0t Sedan MY01 reservebil.
Div SAAB dele til salg: http://www.guloggratis.dk/search?q=sean+t
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
gasspjældshus 9K, 512 kr NYT !!!
De bliver slidte i aksel gennemgangshulle, så spjældet slupper rundt og studserne har tendens til blive løse.
og det er et lidt kedeligt sted at have utætheder da det er tryksat til ca. 1 Bar(g) Heldigvis er der ikke benzin i luften, den bliver tilført senere.
Hvis man er omhyggelig tuner, fjerne man alle utætheder og problemer for at opnå en optimal løsning. Sammen med sammentrykkede o-ringe der giver utætheder osv.
Til normal brug går det nok den er en smule slidt......
De har også spjældhuset til modeller med TC. og de går i stykker.
Det er aftasteren af kulbanen på possitionsgiveren der dør.
og det er et lidt kedeligt sted at have utætheder da det er tryksat til ca. 1 Bar(g) Heldigvis er der ikke benzin i luften, den bliver tilført senere.
Hvis man er omhyggelig tuner, fjerne man alle utætheder og problemer for at opnå en optimal løsning. Sammen med sammentrykkede o-ringe der giver utætheder osv.
Til normal brug går det nok den er en smule slidt......
De har også spjældhuset til modeller med TC. og de går i stykker.
Det er aftasteren af kulbanen på possitionsgiveren der dør.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"