Her er lidt film fra en super god weekend med Munkebjerg Sprint & Munkebjerg Hillclimb med min lille gule SAAB 93f racer Sprint om lørdagen var klart det sjoveste med den lille to-takter. Det blev til en 4. plads i klassen til sprint trods at det nok er den med mindst vægt/effekt. Men to-takts power er jo også meget mere effektiv end firetakt
Munkebjerg Sprint d. 9-8 2014. SAAB 93f:
https://www.youtube.com/watch?v=cpJiG9NRmgs
Munkebjerg Hillclimb d. 10-8 2014. SAAB 93f:
https://www.youtube.com/watch?v=lPDJWEyIFSM
https://www.youtube.com/watch?v=Fov1_9b ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=8T0Ler7 ... e=youtu.be
Film. Munkebjerg Sprint og Hillclimb 9-10 aug. 2014 SAAB 93
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
Det var dog nogle allerforfedest klip! :sunglasses
Man hører at 2. gears synchromeshring ikke er helt ny?
- Hvor var I på CHGP? :bigcrying
To takter. Fordi èn er for lidt og fire er for meget. Et stempel skal have én på hatten, hver gang det er oppe og vende..
Man hører at 2. gears synchromeshring ikke er helt ny?
- Hvor var I på CHGP? :bigcrying
To takter. Fordi èn er for lidt og fire er for meget. Et stempel skal have én på hatten, hver gang det er oppe og vende..
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Tak Edwins det er altid dejligt med noget respons når man har skrevet et indlæg og lagt film ind mm.
Der er vel ikke noget at sige til synkroniseringen i 2. gear er lidt slidt når man tænker på det hårde liv det har haft Ellers virker gearkassen rigtig godt
CHGP "baneløb" med mange biler på en gang er ikke noget for mig at kører ind til videre. Hvis der ikke er nogle SAAB racere at se på som publikum så har jeg heller ikke nogen interesse i at se det. Beklager men så meget SAAB FREAK er jeg bare. Der var vel ikke nogle SAABer med til CHGP ud over den lille søde junior racer du så?
Jeg har overvejet at kører til sverige og kører noget race engang hvor der er mange SAAB to-taktere og V4 med.
Der er vel ikke noget at sige til synkroniseringen i 2. gear er lidt slidt når man tænker på det hårde liv det har haft Ellers virker gearkassen rigtig godt
CHGP "baneløb" med mange biler på en gang er ikke noget for mig at kører ind til videre. Hvis der ikke er nogle SAAB racere at se på som publikum så har jeg heller ikke nogen interesse i at se det. Beklager men så meget SAAB FREAK er jeg bare. Der var vel ikke nogle SAABer med til CHGP ud over den lille søde junior racer du så?
Jeg har overvejet at kører til sverige og kører noget race engang hvor der er mange SAAB to-taktere og V4 med.
- LarsJ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Første post fløj et sted i transporten åbenbart.
Dejligt at høre bilen fare igennem skoven, der var ikke så meget tvivl må man sige.
også fedt at se friløbet i funktion, dejlig tomgangs lyd når man ikke giver gas.
Den virkede til fint at kunne følge med langt de fleste biler, selvom den havde klart mindste motor.
Dejligt at høre bilen fare igennem skoven, der var ikke så meget tvivl må man sige.
også fedt at se friløbet i funktion, dejlig tomgangs lyd når man ikke giver gas.
Den virkede til fint at kunne følge med langt de fleste biler, selvom den havde klart mindste motor.
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Her er udsendelsen fra Munkebjerg Hillclimb fra TV. + min gule SAAB 93f
http://www.tv2nord.dk/arkiv/2014/09/19? ... autoplay=1
http://www.tv2nord.dk/arkiv/2014/09/19? ... autoplay=1