Jeg har for mange år siden fået monteret JT tre tommer udstødning på min OGcab.
I sommers faldt den bagerste del hvor selve røggassen kommer ud af på de bumlede italienske motorveje.
Spørgsmålet er nu, hvor jeg får en ny del, der evt kan svejses sammen med det eksisterende system.
Har googlet lidt på Jacob Jensen og maptun, men det ser ud til han ikke sælger det mere.
Er man nødt til at købe et komplet system eller kan jeg nøjes med den del, der er faldet af.
Et billede af det sørgelige syn kan ses her.
http://imgur.com/Zc5sqd8
JT 3 tommers til OGcab
- Deja-wuzzz
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
JT 3 tommers til OGcab
Biltema og thansen forhandler mange 3" universalrør, så du måske kan strikke noget sammen.
Du har ikke den manglende del der bare kan svejses på formoder jeg.
Du har ikke den manglende del der bare kan svejses på formoder jeg.
900i 1985
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
- LarsJ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
JT 3 tommers til OGcab
Mit JT 3" rodnede op flere steder på samme tid.
Få set om det overhoved kan betale sig at repper på det.
Jeg monterede nogle stegmuff (overgang fra 3" til original størrelse) efter cat og monterede et normalt størrelses system resten af vejen.
Få set om det overhoved kan betale sig at repper på det.
Jeg monterede nogle stegmuff (overgang fra 3" til original størrelse) efter cat og monterede et normalt størrelses system resten af vejen.
- peterkj
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Lav en selv. Så kan man få det man vil ha.
Rørbøjninger i biltema, kontra rustfri bøjninger købt ved fx turbomotor.dk, der er prisforskellen så lav, at jeg uden at blinke ville lave en rustfri. Så er man ovre det en gang for alle
Rørbøjninger i biltema, kontra rustfri bøjninger købt ved fx turbomotor.dk, der er prisforskellen så lav, at jeg uden at blinke ville lave en rustfri. Så er man ovre det en gang for alle
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
- Deja-wuzzz
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
JT 3 tommers til OGcab
I såfald ville jeg nok også gøre som LarsJ forslår, standart bagrøret fås til 380,- hos refako:
http://goo.gl/ub8liZ
og en reduktion:
https://www.thansen.dk/bil/autoreserved ... 646459563/
Så kører det for dig
http://goo.gl/ub8liZ
og en reduktion:
https://www.thansen.dk/bil/autoreserved ... 646459563/
Så kører det for dig
900i 1985
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
JT 3 tommers til OGcab
Problemet er bare at alt det der "saml-selv-rør" det rådner helt vildt. Generelt uoriginal udstødning gør!
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
JT 3 tommers til OGcab
Til OG900 hvis vild ydelse er vigtig, så ville jeg nok gå en anden vej:
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=47
Så kan der sættes sports kat på eller ej....
Hvis du hellere vil bruge 3" batteribøj ned til katten,
Så er forrøret fra Abbott, klart nemt at sælge, da OG900 forrør i rustfrit, ikke længere ellers kan skaffes.....
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=47
Så kan der sættes sports kat på eller ej....
Hvis du hellere vil bruge 3" batteribøj ned til katten,
Så er forrøret fra Abbott, klart nemt at sælge, da OG900 forrør i rustfrit, ikke længere ellers kan skaffes.....
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: JT 3 tommers til OGcab
Til den pris kan man købe både en tig-svejser og de nødvendige rør og potter.viking skrev:Til OG900 hvis vild ydelse er vigtig, så ville jeg nok gå en anden vej:
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=47
Så kan der sættes sports kat på eller ej....
Hvis du hellere vil bruge 3" batteribøj ned til katten,
Så er forrøret fra Abbott, klart nemt at sælge, da OG900 forrør i rustfrit, ikke længere ellers kan skaffes.....
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag