Banner cycler

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

Skriv om jeres renoverings/ombygnings projekter gerne med billeder.

Redaktør: Bestyrelsen

ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

25. aug 2014, 22:59

Så må jeg jo hellere komme i gang med mit projekt og dermed også beskrivelse af glæder og genvordigheder.

Historien er: SAABen bliver købt af en krejler i Jylland, der har den fra et konkursbo, den er uden nogen form for historie og har kørt 320000km. Jeg kan dog se ved gennemgang af bilen at der er skiftet turbo og der er udført en eller anden form for arbejde på motoren da, pakningen ved topdækslet er skiftet. SAABen lugter fælt af hund indeni og det kan ogaå ses at det er en rygerbil. Standen på SAABen er dog fin på karosseriet uden rust de kendte steder og kabinen ser også ud til at kunne reddes. Prisen blev forhandlet ned til et beløb jeg synes var i orden, SAABen blev kørt til København på prøveplader og kørt til syn, efter lidt pæreskift og kontrol af de basale ting. Resultatet var en synsseddel med en defekt bagkaliber. Det bliv repareret og bilen synet.

Oliesludge var et helt nyt begreb for mig og lidt urolig besluttede jeg, bundkaret skulle af og historien kan læses her:

http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... ic&t=26827

SAABen kom til at køre fint efter den omgang. Så fik jeg ideen om, jeg ville have en lidt vildere SAAB og jeg begyndte at se mig lidt omkring, hvad er kunne gøres for ikke alt for mange penge (Det ender sgu med at blive dyrt, kan jeg se. Husk lige Eva ikke skal vide noget :oops: :lol: ) Nå en T19 turbo og nogle 630Ml dyser blev indkøbt og mellempotten blev udskiftet til et stykke 3" rør og bagpotten blev også udskiftet med en sportspotte af kendt fabrikat. Til rulletræffet i år hos P.O. lagde Lars et nyt pogram på den og det gik over stok og sten i et par måneder. På striben en fredag aften oplevede jeg motoren gik i stå fordi et eller andet strammede i den og jeg oplevede det igen en dag, hvor der lige skulle køres lidt lyskurveræs. Så herefter er SAABen kørt meget forsigtigt og den begyndte også ikke at kunne holde olietryk i tomgang.
Jeg begyndte at se mig om efter en anden motor og jeg klagede min nød her på forummet og straks var Rune Tonnesen (Selvfølgelig :D ) med et bud, der skulle vise sig at være særdeles godt. En 2001 2,0t SE i samme farve som min med en hel masse udstyr, der ikke er i min endnu, men er på vej :) og en motor der kun har gået 180000Km til en særdeles fordelagtig pris.
Efter lidt grublen er mine planer således: Den friske motor bliver lagt over efter bundkaret har været afmonteret og kæden kontroleret. mine dele fra den gamle bliver monteret og der bliver fabrikeret en 3" hele vejen, måske en ny intercooler. Den dårlige motor bliver skildt ad, inspiceret og planen er så, den skal renoveres med dele der kan holde, 2,3 krumtap og plejlstænger og smedede stempler, topstykket skal selvfølgeligt også ses efter og repareres i den udstræknning, det er nødvendigt. Jeg regner ikke med, at den skal op og yde mere end 300hk, det vigtigste er, den bliver stabil og hurtigere end normale biler :twisted:
Der bliver selvfølgelig foto dokumentation under vejs og jeg vil i fremtiden forsøge at fatte mig i korthed for ikke at spilde evt. læseres tid så de ikke selv får lavet noget ved deres fantastiske SAABs :)

Venlig hilsen

Claus


Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Brugeravatar
plankan
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2055
Tilmeldt: 26. apr 2010, 10:53

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

28. aug 2014, 23:45

Hehe, et godt skrevet eksempel på hvordan "mer vill ha ännu mer" -
som vi siger herover 8)
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

1. sep 2014, 23:03

Jeg kom lige i gang med at tage motoren ud af donorblien før weekenden, nåede dog ikke så meget, da der lige skulle laves lidt orden på værkstedet efter nogle der ikke kan finde ud af at ryde op efter sig.
Der er dog lige et par spørgsmål som en af de mange kiggere her (Tak for i gider :-) ) garanteret kan svare på, Brændstoftilførslen, hvor/hvordan kan det skilles? stikket der stdder spjældhuset, hvordan får jeg det af? Det ser ud som, det er et system som ligner det der sidder på dyserne med en metalbøjle men jeg kan ikke se, hvordan jeg åbner den.
Jeg har bestemt mig for at tage hele modulet med motor og fortøj nedefra og ud, det synes at se nemmest ud

http://s3.postimg.org/tvxrs9q43/IMG_4020.jpg

http://s18.postimg.org/hyptaf0ih/IMG_4021.jpg

Venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Laur
SAAB FREAK
Indlæg: 58
Tilmeldt: 17. jul 2013, 12:13

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

9. jan 2015, 14:29

Hva så Claus hvordan går det med projektet ?
Laur

2001 Saab 9-3 2,0t coupe lettere ombygget :)

Griffin Outlaws...

Saab Tuning Denmark
https://www.facebook.com/groups/895476973848632/
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

10. jan 2015, 01:20

Hej Laur og selvfølgelig andre læsere

Projektet har desværre været gået lidt i stå :oops: :oops: Min arbejdssituation har været lidt kaotisk og og der har været nogle andre, for andre ikke SAAB ting der lige skulle gøres.

Nu er der så dersværre sket det at vores 2001T, vores "pæne" bil som Eva fortrinsvis kører i , har fået en skade foran, selvom hun gentagne gange er blevet opfordret til at holde større afstand til forankørende :evil: :evil: :evil: :bigcrying . Jeg har dog været hos SAAB i gladsaxe i dag og vi har lagt en plan for i videst muligt omfang at sørge for den fortsætter med at være en kørende SAAB stadigt.

Så havde vi jo lige pludseligt kun en SAAB på gaden og jeg tænkte på, at se at fået taget mig sammen til at få 2002ern på gaden igen. Så jeg ikke skal køre Eva på arbejde, hver dag. Jeg var til julefrokost lige før jul og talte med en ven fra Amerikanerbil tiden, og vi talte lidt om mine planer for min 2002, jeg nævnte at jeg på en eller anden måde skulle have en 3" udstødning på den, så siger han sgu, jeg ved, hvor der står en SAAB med en 3" Abbot fra start til slut til meget billig penge. Jeg får mandens tlf nr og 2 dage efter er SAABen min, det viste sig oven i købet, den ikke skulle synes så den er der lige kommet plader på og den kører rigtigt fint med en sådan udstødning. Det er en 900T fra 1996 og viser sig at være Jeppes tidligere Yokohama SAAB (Han er reservedelschef hos SAAB i gladsaxe og er selvfølgelig med i SAAB klub Danmark :) ) Når så motoren er byttet i min 2002 ryger udstødningen over på den og så må jeg se, hvad der skal blive af den sidst indkøbte SAAB, den 5 :roll: :?

Venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Laur
SAAB FREAK
Indlæg: 58
Tilmeldt: 17. jul 2013, 12:13

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

16. jan 2015, 19:49

Jamen der sker jo en helt masse :) bare ikke lige på projektet :)
Laur

2001 Saab 9-3 2,0t coupe lettere ombygget :)

Griffin Outlaws...

Saab Tuning Denmark
https://www.facebook.com/groups/895476973848632/
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

13. apr 2015, 22:09

Så er der lidt nyt, jeg har jo lige en deadline, jeg skal holde nemlig denne: http://saabklubdanmark.dk/index.php?nam ... a8bd9f0ef7 Jeg glæder mig helt vildt til at skulle deltage i dette fantastiske træf. Ikke for at blære mig eller komme på førstepladsen men bare at være der og deltage med, hvad jeg har :D

Jeg har haft bundkaret af donor motoren og det var ikke så slemt snavset. Det tog ca. 20 minutter ud/indvendigt at gøre det rent. 3 billeder incl. en hullet si :

http://iloapp.lind.cool/data/_gallery/p ... eight=1260
http://iloapp.lind.cool/data/_gallery/p ... eight=1260
http://iloapp.lind.cool/data/_gallery/p ... eight=1260

Jeg har nu fået den dårlige motor ud af SAABen og er ved at flytte dele over inden montage af donor motoren. Det er dog utroligt så stor forskel der er på at bytte motor i Kadet C og en SAAB 9-3t :shock:
Nå lige 2 billeder af motorene. Den dårlige på vej ud og begge ved siden af hinanden:

http://iloapp.lind.cool/data/_gallery/p ... eight=1260
http://iloapp.lind.cool/data/_gallery/p ... eight=1260

Billederne er uploadet fra mit nye One.com lager, så jeg regner ikke med de forsvinder før jeg holder op med at betale til dem :)

Jeg var jo heldig at få fingrene i en NG900T med en komplet 3" Abbot udstødning som også ligger på gulvet til genmontage i 9-3ern. 900ern var i så god stand at jeg klampede en udstødning sammen og satte på og hentede plader til den, da den først skal til syn lige straks. Jeg har nu kørt i den knapt 4 måneder uden nogen form for problemer, herligt :D

Venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Brugeravatar
RuneTonnesen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1672
Tilmeldt: 17. dec 2010, 13:44

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

13. apr 2015, 22:52

Hvis du mangler det grove (mesh 20) net til sien, istedet for det fine (mesh 30) som den er født så har jeg en rest liggende, du kan få.
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

13. apr 2015, 23:06

Hej Rune

Mange tak for tilbuddet. jeg har samlet motoren igen og gider ikke rigtigt at skille det hele ad igen. Den skal forhåbentlig kun sidde i til efter næste vinter så skal der noget ordentligt grej i den :sunglasses

Du har jo garanteret set denne men jeg vil altså gerne anbefale den, havde jeg ikke købt 9-5 var det helt sikkert blevet denne: http://saabklubdanmark.dk/index.php?nam ... e7c2bddfbf Så kunne du jo komme med i "Turbo afdelingen" :-)

Venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

15. apr 2015, 22:55

Så er den "nye" motor ilagt og fastgjort. Så er der bare resten :shock: Tingene skal bare samles i rigtig rækkefølge ellers er det bare om igen :roll: Der er altså ikke meget plads at gøre godt med.

Venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

SAAB 2002 9-3 2,0t Jubi Hobby projekt

17. apr 2015, 23:07

Så mangler jeg bare mine nyrenoverde bremser, starter, nogle ledninger (stik), udstødning, påsætte lygter og kofanger så tror jeg, jeg er klat til rulletræf hos P.O. Der i år ser ud til at blive et sandt tilløbsstykke. For ikke at gå glib af noget kommer Eva og jeg fredag og stiller Camp-Letten op og bliver til jeg bliver smidt ud :tihi

Venlig hilsen, på snarligt gensyn og god weekend

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Brugeravatar
marcel
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1108
Tilmeldt: 27. jun 2004, 23:46

18. apr 2015, 14:33

Glæder mig til at træffe dig "in poisen" ClausSAAB.
Som tidligere nørrebrodreng er jeg spændt på at høre hvor i alverden du får plads til alle de biler og alt den værkstedskapacitet...
Vi ses ult. maj.
Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

18. apr 2015, 16:53

Nemlig og jeg glæder mig også helt vildt til en forrygende weekend hos P.O.& Co Nu kører jeg lige på værkstedet og tager nogle timer. Lige nu er jeg meget motiveret :aliensunglasses

God weekend og venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

21. apr 2015, 00:53

I går mandag var jeg også lige på værkstedet. Udstødning ophængt, det var ikke så nemt, da jeg måtte afmontere støddæmprene for at få bagakslen ned så røret kunne komme over. Starter og ledninger monteret taget skrue ud af bagenden af katten for lambda sonde (900 hvor den sad på kører jo kun med en ) Den sad dog så fast at jeg måtte bore den ud og derved kom til at skade gevindet så sonden ikke kunne skrues i, heldigvis var der en i nærheden der havde en snittap, jeg kunne låne så det blev også klaret.

Nu vil jeg sove godnat og venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

25. apr 2015, 00:15

I går hældte jeg vædsker på motoren men modet svigtede så jeg startede ikke op :arghh :oops:

I dag gik jeg som katten om den varme grød, fik luftet bremser ud, det ser rigtigt godt ud med renoverede og lakerede bremser. Fik sat kofanger, lygter, bundplader og inderskærme på. Justeret gearskiftet, måske det skal finjusteres når jeg har prøvet det. Lige pludseligt for der en djævel i mig og akumolatoren blev monteret efter at have stået natten over med en lader på. nu skulle det være. Jeg drejede nøglen over til start benz pumpen startede som den skulle, jeg drejede over til start,, Det lød et kort øjeblik som der ikke var strøm på eller den stod alt for højt i tændingen og så sprang den bare i gang som om den havde ligget der hele tiden. Den lyder perfekt og olielampen slukkede umidelbart efter start selvom al olie havde tappet af incl, oliekøleren. HERLIGT :biglove :biglove

Dog har jeg et lille problem, hvordan får jeg udluftet koblingen ? Jeg løsnede luftskruen nede på gearkassen og fik bremsevædsken til at løbe ud der men jeg kan ingen pedal få på overhovedeti ingensom helst tegn på nogen virkning på pedalen :shock: :?: Er der en her, der har et guldkorn hører jeg det meget gerne.

2 styrekugler, 2 ABS følere (Begge knækkede monterings bolten selvfølgelig på ved afmontering), hjul, oprydning i og omkring SAABen så er jeg klar til rulletræf hos P.O. d. 29-30 maj :teethsmile

Venlig hilsen og god weekend

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
troels
SAAB-PSYCHO
Indlæg: 2790
Tilmeldt: 13. jan 2004, 20:45

25. apr 2015, 11:33

Koblingen skal vel tryksættes enten den ene eller anden vej, sådan er det på OG900. Så enten tryk på bremsevæskebeholderen og åbne udluftningsskruen eller også har eg læst at man kan pumpe bremsevæske fra udluftningsskruen til beholderen f.eks med gammel ketchupflaske eller lign. Det kan også være at man kan bruge suge metoden som Edwins gør på bremserne, men ved ikke om det virker.

Mvh
Troels
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

29. apr 2015, 00:27

Hej Troels

Mange tak for hjælpen, det tog lidt tid, før jeg havde regnet måden, der skulle til, før det lykkedes, billde her:

http://iloapp.lind.cool/data/_gallery/p ... eight=1260

Så er der lige en lille film af nr 2 start:

http://iloapp.lind.cool/video/public/2/ ... normal.mp4

Var lige ude på en meget kort tur :shock: Den trækker bare af sted, så man tænker, det ligegodt utroligt :sunglasses

Venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

29. apr 2015, 23:01

Var lige oppe og kunne bruge nogle minutter på SAABen. Den skulle køres ud fra værkstedet, da der skulle en anden bil på liften i dag.

Så står jeg og kigger/lytter på motoren og lægger mærke til, den magnetventil, der sidder på vakumslangerne lige bag luftfilteret klaprer helt lidt, altså står og tænder og slukker, hvad gør den det for. Håber der er en der ved det for det lyder ikke rigtigt.

Venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

30. apr 2015, 17:57

Jeg har ledt efter et diagram, så jeg kan få sat vakum slangerne rigtigt. Det er især slangen fra benzintryks regulatoren, jeg er i tvivl om. På insugnings manifoldet sidder der en studs med plads til 2 vakum slanger i nærheden af bremseforstærkeren, skal den på der?

Venlig hilsen

Claus

Ps. der er varme hveder på strandlyst i Vig i aften, hvis der nogen der keder sig :-)
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Brugeravatar
plankan
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2055
Tilmeldt: 26. apr 2010, 10:53

4. jul 2015, 21:43

Nå hvad så Claus, hvordan går det så med din 9-3 nu en tid efter træffet hos P.O

Går den som den skal :)
ClausSAAB
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 813
Tilmeldt: 21. jun 2012, 00:26

5. jul 2015, 00:44

Hej Regin & Andre

Ja, undskyld, der har været lidt stille her. SAABen kører fantastisk og virker rigtigt godt i det daglige, der er ikke rigtigt nogen, der prøver noget når vi holder ved lyskrydsene :mrcool måske det er 3" Abbot lyden der foruroliger dem :evilsmilebig

Når jeg tager tunnellen under Bellahøj forsøger jeg for det meste at komme først ind i hullet med omkring 60+-70 km/t og så lige give den 3' og noget pedal , den lyd altså, den er bare fed og der bliver kigget noget når vi holder ved det næste lyskryds, der er ingen der forsøger noget selvom jeg ydmygt holder mig i højre spor :)

Livet er sgu herligt når man har en SAAB, især med den herlige SAAB kultur der er med super søde/flinke folk.

Venlig hilsen

Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB :biglove
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
troels
SAAB-PSYCHO
Indlæg: 2790
Tilmeldt: 13. jan 2004, 20:45

5. jul 2015, 19:49

Den tunnel kan jeg også huske fra jeg boede i Kbh, den er ok :lol:

Lidt øv at man næsten uanset altid ramte rødt lys enten i første, anden eller tredje lyskryds, men derefter frit ud til motorvejen.

Mvh
Troels

Tilbage til "Projekt Forum"