Kan en komplet læder kabine være i en 9-5
Den var sat til salg med el memory sæde, og bilen var født med manuelle sæder. Jeg troede jeg havde min research i orden, da EPC kun viser et reservedels nummer, for alle udgaver.
Men i produktionen var der flere udgaver åbenbart.
Så med lidt ledninger, og lodning kom de til at virke
Og som en ekstra bonus var det Aero sæder, for satan en opgradering i forhold til et standart sæde.
Det kan ikke beskives, det skal opleves
Gamlingen kørte en lang tur da han fik den hjem, og er begyndt at rengøre kabinen.
Hvilket ikke er normalt
MVH
Morten
Ja de kan den !SAAB 95 2,0 se 1999 Forældregaven
Redaktør: Bestyrelsen
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: SAAB 95 2,0 se 1999 Forældregaven
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- Micky
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Re: SAAB 95 2,0 se 1999 Forældregaven
Dejlig læsning
Saab 9-3X TTID 2010
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: SAAB 95 2,0 se 1999 Forældregaven
Lånte bilen i weekenden, da jeg havde brug for pladsen, og det er en meget behagelig bil at køre langt i.
Sæderne er meget bedre, og lyden ift. min egen det er en koncert sal, sammenlignet med en billig transistor radio.
Ankommet til Næstved, og den blev straks sænket Brormand skulle have nyt gulv i stuen, og der blev læsset 800+ kg i bagagerummet Jeg bliver stadig imponeret over hvad bagagerummet kan æde, og man ikke kan mærke det nævneværdigt på bilen
Derefter var det bare hårdt arbejde og Lære at lægge et gulv, 2 mekanikkere der skulle lære noget nyt, det var en udfordring.
MVH
Morten
Sæderne er meget bedre, og lyden ift. min egen det er en koncert sal, sammenlignet med en billig transistor radio.
Ankommet til Næstved, og den blev straks sænket Brormand skulle have nyt gulv i stuen, og der blev læsset 800+ kg i bagagerummet Jeg bliver stadig imponeret over hvad bagagerummet kan æde, og man ikke kan mærke det nævneværdigt på bilen
Derefter var det bare hårdt arbejde og Lære at lægge et gulv, 2 mekanikkere der skulle lære noget nyt, det var en udfordring.
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Re: SAAB 95 2,0 se 1999 Forældregaven
Nu har jeg også kørt lidt i mine forældres 9-5 med cirka de samme km på klokken som min egen 9-3 og jeg kan kun tilslutte mig.
Lyden er fantastisk god i dens "premium" lydsystem selv sammenlignet med AS3 som jeg har i 9-3'eren. Jeg tror det er de 3 enheder ved forruden der simpelthen er bedre. Tale og diskant går meget bedre igennem hvor det er mere mudret i 9-3'eren. Jeg tog sommetider mig selv i at sidde og nynne med på selv Nick og Jaij
Det er jeg mest glad for i 9-5'eren er at den er meget mere neutral i styringen, selv med 225/45-17 dæk. 9-3 og ng900 er meget mere følsom grundet den utroligt bløde forbro mv.
Til gengæld er bagenden meget mere stiv i 9-3'eren. Det hjælper selvfølgelig at jeg monterede powerflex i bagakselen og at 9-5'eren stadig har de ca. 16 stk. originale bøsninger fra for 17 år siden.
Jeg skal helt sikkert have en 9-5 når jeg bliver gammel
MVH Mads
Lyden er fantastisk god i dens "premium" lydsystem selv sammenlignet med AS3 som jeg har i 9-3'eren. Jeg tror det er de 3 enheder ved forruden der simpelthen er bedre. Tale og diskant går meget bedre igennem hvor det er mere mudret i 9-3'eren. Jeg tog sommetider mig selv i at sidde og nynne med på selv Nick og Jaij
Det er jeg mest glad for i 9-5'eren er at den er meget mere neutral i styringen, selv med 225/45-17 dæk. 9-3 og ng900 er meget mere følsom grundet den utroligt bløde forbro mv.
Til gengæld er bagenden meget mere stiv i 9-3'eren. Det hjælper selvfølgelig at jeg monterede powerflex i bagakselen og at 9-5'eren stadig har de ca. 16 stk. originale bøsninger fra for 17 år siden.
Jeg skal helt sikkert have en 9-5 når jeg bliver gammel
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- Micky
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Re: SAAB 95 2,0 se 1999 Forældregaven
Fedt billed med et læs gulvbrædder med teksten den blev straks sænket.
Saab 9-3X TTID 2010
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike