Der er ikke så mange detaljer i programmet endnu, men prøv lige at se hvad vi kan vente os. Programmet er også bagerst i 9'eren, som vi lige har fået.
http://www.intsaab2015.com/
Jeg har ikke været til INT træf før, men det her vil jeg med til.
INTSAAB 2015
Redaktør: Bestyrelsen
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
INTSAAB 2015
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
INTSAAB 2015
Ja, det ser altså rigtigt spændende ud. Det kan godt være at man skulle overveje det.
Køretur i sin ædle (og nu vældigt modificerede) SAAB ad, bjergveje og B-veje i spændene natur. Kan det egentlig blive meget bedre
Det starter i Bergen, så man skal nok huske regndæk
Køretur i sin ædle (og nu vældigt modificerede) SAAB ad, bjergveje og B-veje i spændene natur. Kan det egentlig blive meget bedre
Det starter i Bergen, så man skal nok huske regndæk
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
INTSAAB 2015
Jeg er lige blevet inviteret af den Svenske Saab klub (som medlem) der er blevet inviteret af den Norske klub
Skal i med, det lyder spændende ?
Det er 2. til 7.aug
Bliver fedt at fræse med klampen i bund på de Norske veje
Skal i med, det lyder spændende ?
Det er 2. til 7.aug
Bliver fedt at fræse med klampen i bund på de Norske veje
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- AndersF
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
INTSAAB 2015
uuuh, det her ville jeg gerne være med til!
Mvh Anders Frantsen
Medlemsnummer 776
2003 Saab 9-3SS 2.0T Arc Aut. med TD0414T Turbo, Aero dyser, 3" Forrør, 2.5" MapTun Sportsudstødning + MapTun Aero Stage 4
270 HK / 380 NM
Medlemsnummer 776
2003 Saab 9-3SS 2.0T Arc Aut. med TD0414T Turbo, Aero dyser, 3" Forrør, 2.5" MapTun Sportsudstødning + MapTun Aero Stage 4
270 HK / 380 NM
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
INTSAAB 2015
Jeg er frisk, hvis vi kan samle en lille dansktalende delegation (dvs. mere end kun mig...)
Det lyder som om, at det kunne blive en fantastisk tur
Det lyder som om, at det kunne blive en fantastisk tur
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- Bamse
- SAAB FREAK
- Rød9000turbo91
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
INTSAAB 2015
Jeg skal afsted i aero'en så ville da være fedt hvis vi var nogen stykker.
Medlem nr. 240
Tidligere: Saab 900i 16v fra 9/92
Nu: Saab 9-3 Aero fra 2002 med Maptun Stage 3
Tidligere: Saab 900i 16v fra 9/92
Nu: Saab 9-3 Aero fra 2002 med Maptun Stage 3
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
INTSAAB 2015
Det ser ikke ud til at man kan tilmelde sig endnu. Kan det være rigtigt?
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Indlæg
INTSAAB 2015
Har i dag modtaget mail fra Tom Eidesen fra den norske klub, han skrivet at der netop er åbnet for tilmeldin.
http://intsaab2015.com/index.php/registration
http://intsaab2015.com/index.php/registration
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
- Kontakt:
Indlæg
Intsaab 2015
Site temporarily closed, due to technical difficulties.
Site temporarily closed, due to technical difficulties.
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Indlæg
Har lige konstateret at det er absolut sidste chance for at få tilmeldt sig intsaab2015 i Norge
http://intsaab2015.com/index.php
http://intsaab2015.com/index.php
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Jeg har planlagt det således, at vi tager færgen Frederikshavn til Oslo om torsdagen, så vi kan køre med den uguidede non-pre-tour om fredagen til Bergen. Jeg tænker vi vil deltage i post-touren til Trollhättan som afslutning. Det vil sige, at jeg kun har tilmeldt os selve turen for nu, da man skal tilmelde sig post-touren separat.
Er der andre der skal med?
Så er vi tilmeldt. Godt med en påmindelse, tak for det!Casper_Ankersen skrev:Har lige konstateret at det er absolut sidste chance for at få tilmeldt sig intsaab2015 i Norge
http://intsaab2015.com/index.php
Jeg har planlagt det således, at vi tager færgen Frederikshavn til Oslo om torsdagen, så vi kan køre med den uguidede non-pre-tour om fredagen til Bergen. Jeg tænker vi vil deltage i post-touren til Trollhättan som afslutning. Det vil sige, at jeg kun har tilmeldt os selve turen for nu, da man skal tilmelde sig post-touren separat.
Er der andre der skal med?
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Vi var til et helt fantastisk træf i Norge!
Det var en lang tur, 13 dage og ca2300 km i alt for os, med pre og post-tour inklusive. Vi har kørt på aldeles snoede bjergveje, som satte Saabens tekniske egenskaber på en alvorlig prøve, som den klarede fint. Masser af hårnålesving og fald på på til 18% (på en strækning). Det vil sige fronten af bilen er næsten 1 meter længere nede, end bagenden. - Det er stejlt!
Lad mig slå fast. En 2-tats 96 med ca 40 hk og en nordmand bag rattet kan nemt køre fra en 900 cab med 240Hk med en hollænder ved roret på disse strækninger.
Hovedattraktionen var 2 dage i Loen, hvor vi den første dag holdt en kæmpe grillaften. Næste dag spiste vi festmiddag på byens store hotel. Jeg kan ikke huske hvornår jeg har fået mere veltilberedt kød (og jeg kan ellers godt ofre lidt på sagen). I Loen havde vi også den obligatoriske kortegekørsel. Der var 142 biler tilmeldt træffet, men det anslås, at der var godt 180 biler i kortegen. Norges TV var også forbi og lave en reportage, som kan ses her:
http://www.nrk.no/sognogfjordane/samla- ... 1.12490703
Der er et lidt længere klip af kortegekørslen her, som er forsøgt ordnet efter årgang. Enkelte kom i andre biler og der kom ekstra biler til uden for nummer, så det holder ikke helt. Klippet er ikke komplet og de sidste biler er ikke med (bla. ng9-5).
https://www.facebook.com/NRKSF/videos/v ... =2&theater
Læg særlig mærke til den flotte 9000 omkring 4minutter og 10.
Efter Loen kørte vi videre til Åndalsnes, som var turen nordligste stop. Herefter kørte vi retur over et par dage og havde bla. stop ved Lillehammer hvor vi var til et kæmpe stumpemarked, der fyldte en hel hestevædeløbsbane. Vi sluttede med et par dage i Trollhattan hvor vi selvfølgelig var på museet. Vi havde endnu en fornem middag på Ronnums Herregård. Vi havde fornøjelsen af at sidde til bords med selveste Peter Bäckström. Jeg havde også fornøjelsen af at tale lidt med Gunnar Larsen, som var en af nøglepersonerne bag 9000 modellen. - 'Vi startede med et hvidt stykke papir', sagde han med et smil.
Jeg må slutte af med, at takke alle fra Gammelsaabens Venner, som har stykket et helt fantastisk træf sammen. Inspireret fra 'Nordkapturen' i '97 er det en drøm, der er blevet virkelighed. Også tak til alle som deltog, i var vidunderlige og vi har fået flere nye venner, som vi glæder os til at se igen.
Det var en lang tur, 13 dage og ca2300 km i alt for os, med pre og post-tour inklusive. Vi har kørt på aldeles snoede bjergveje, som satte Saabens tekniske egenskaber på en alvorlig prøve, som den klarede fint. Masser af hårnålesving og fald på på til 18% (på en strækning). Det vil sige fronten af bilen er næsten 1 meter længere nede, end bagenden. - Det er stejlt!
Lad mig slå fast. En 2-tats 96 med ca 40 hk og en nordmand bag rattet kan nemt køre fra en 900 cab med 240Hk med en hollænder ved roret på disse strækninger.
Hovedattraktionen var 2 dage i Loen, hvor vi den første dag holdt en kæmpe grillaften. Næste dag spiste vi festmiddag på byens store hotel. Jeg kan ikke huske hvornår jeg har fået mere veltilberedt kød (og jeg kan ellers godt ofre lidt på sagen). I Loen havde vi også den obligatoriske kortegekørsel. Der var 142 biler tilmeldt træffet, men det anslås, at der var godt 180 biler i kortegen. Norges TV var også forbi og lave en reportage, som kan ses her:
http://www.nrk.no/sognogfjordane/samla- ... 1.12490703
Der er et lidt længere klip af kortegekørslen her, som er forsøgt ordnet efter årgang. Enkelte kom i andre biler og der kom ekstra biler til uden for nummer, så det holder ikke helt. Klippet er ikke komplet og de sidste biler er ikke med (bla. ng9-5).
https://www.facebook.com/NRKSF/videos/v ... =2&theater
Læg særlig mærke til den flotte 9000 omkring 4minutter og 10.
Efter Loen kørte vi videre til Åndalsnes, som var turen nordligste stop. Herefter kørte vi retur over et par dage og havde bla. stop ved Lillehammer hvor vi var til et kæmpe stumpemarked, der fyldte en hel hestevædeløbsbane. Vi sluttede med et par dage i Trollhattan hvor vi selvfølgelig var på museet. Vi havde endnu en fornem middag på Ronnums Herregård. Vi havde fornøjelsen af at sidde til bords med selveste Peter Bäckström. Jeg havde også fornøjelsen af at tale lidt med Gunnar Larsen, som var en af nøglepersonerne bag 9000 modellen. - 'Vi startede med et hvidt stykke papir', sagde han med et smil.
Jeg må slutte af med, at takke alle fra Gammelsaabens Venner, som har stykket et helt fantastisk træf sammen. Inspireret fra 'Nordkapturen' i '97 er det en drøm, der er blevet virkelighed. Også tak til alle som deltog, i var vidunderlige og vi har fået flere nye venner, som vi glæder os til at se igen.
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz