V-power
Redaktør: Bestyrelsen
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
For lige at live en gammel en op...
I sidste uge tog jeg mig (endelig) sammen til at bestille et kort. Hvor der står cvr skrev jeg privat og mit cpr nummer. Hvis man ikke har et dlg kontonummer lader man bare det stå tomt.
Dagen efter ringer der en konsulent og bekræfter oplysningerne er korrekte og evt. ønsker vedr pin koden. Jeg spurgte om det kunne lade sig gøre at få flere kort hvis man har flere biler hvilket ikke er noget problem. Her var jeg beskeden kun at bede om to kort. Ud fra samtalen kan jeg forstå, at der går et par uger inden kortet dugger op.
I sidste uge tog jeg mig (endelig) sammen til at bestille et kort. Hvor der står cvr skrev jeg privat og mit cpr nummer. Hvis man ikke har et dlg kontonummer lader man bare det stå tomt.
Dagen efter ringer der en konsulent og bekræfter oplysningerne er korrekte og evt. ønsker vedr pin koden. Jeg spurgte om det kunne lade sig gøre at få flere kort hvis man har flere biler hvilket ikke er noget problem. Her var jeg beskeden kun at bede om to kort. Ud fra samtalen kan jeg forstå, at der går et par uger inden kortet dugger op.
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
- Seniorsergent
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Jeg bestilte også et kort, og fik det. Det virker fint, men jeg er i tvivl om værdien.
Standerprisen er næsten hele tiden så langt under listeprisen, at der ikke er nogen rabat. For husk, at hvis standerprisen er lavere end listeprisen minus rabat, så betaler du standerpris, hvilket er hvad alle kan købe det til.
Personligt mener jeg, at FDM-Shellkortet er et bedre tilbud, sådan som prisudviklingen er i øjeblikket. Der får man en meget mindre rabat, men den får man hver gang, for den er udregnet på grundlag af standerprisen.
Om et halvt år er det muligvis helt anderledes.
Standerprisen er næsten hele tiden så langt under listeprisen, at der ikke er nogen rabat. For husk, at hvis standerprisen er lavere end listeprisen minus rabat, så betaler du standerpris, hvilket er hvad alle kan købe det til.
Personligt mener jeg, at FDM-Shellkortet er et bedre tilbud, sådan som prisudviklingen er i øjeblikket. Der får man en meget mindre rabat, men den får man hver gang, for den er udregnet på grundlag af standerprisen.
Om et halvt år er det muligvis helt anderledes.
Sláinte
Mick
Mick
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Jeg har et FDM Shell kort som jeg bruger næsten hver gang jeg tanker. Med rabat er min pris som regel nogle få øre lavere end en Haahr tank i samme område, så der er ikke meget sparet. Til gengæld er der næsten aldrig kø ved standerne hos Shell.
Når jeg får min månedlige regning kan jeg se at jeg har fået 30-40 kr. i rabat i alt, så det er ikke mange kr. men alligevel værd at tage med.
Til sidst får du jo også kredit, hvilket for mig heller ikke betyder ret meget mere end at min saldo er en smule højere når man nærmer sig sidst på måneden.
MVH Mads
Når jeg får min månedlige regning kan jeg se at jeg har fået 30-40 kr. i rabat i alt, så det er ikke mange kr. men alligevel værd at tage med.
Til sidst får du jo også kredit, hvilket for mig heller ikke betyder ret meget mere end at min saldo er en smule højere når man nærmer sig sidst på måneden.
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Og jeg tager det da som en selvfølge at ingen herinde kunne finde på at fodre deres Saab Turbo med morfarbenzin
Jeg har da aldrig set 99 oktan hos Haahr, men måske trænger jeg til nye briller.Jensen skrev:nogle få øre lavere end en Haahr tank i samme område
Og jeg tager det da som en selvfølge at ingen herinde kunne finde på at fodre deres Saab Turbo med morfarbenzin
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Indrømmet jeg tanker kun oktan 95. Jeg har prøvet oktan 99 et par gange med store forventninger, men der var ikke det mindste forbedring, nok fordi min er en lavtrykker.
MVH Mads
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- Viggen
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Mads.
Lad os glædes over, at selv voksne, barnlige SAAB entusiaster, kan finde ud af, hvornår man kan glædes over naturligt mådehold. Der er tid til almindelig fornuftig kørsel, og ind i mellem, som deutch siger, tid til at lufte turboen.
SAAB hilsen Ole
Lad os glædes over, at selv voksne, barnlige SAAB entusiaster, kan finde ud af, hvornår man kan glædes over naturligt mådehold. Der er tid til almindelig fornuftig kørsel, og ind i mellem, som deutch siger, tid til at lufte turboen.
SAAB hilsen Ole
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)