Banner cycler

Opmåling af krumtap og plejlstang

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

Re: Opmåling af krumtap og plejlstang

18. sep 2018, 14:42

Jeg har kørt en Guzzi V85. Voldsomt bundtræk. Traktor. Lav og med god dynamik, god styregeometri og gode bremser. Abeskøn.
Jeg er habil tohjuler. Jeg har ikke MC-kort. Jeg prøver at undgå MC. Jeg har ikke 7 klik (bøde) til Militsen. :twisted:
Storebror har en Suksussi M1800 Intruder. Han har en 1000 cc. Honda, 6 cyl.
Fruen har en Yamarmar XV500K Virago '83. Hun har kort.
Jeg må nøjes med veltunede svenske veteranknallerter. :cry:


En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13144
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Re: Opmåling af krumtap og plejlstang

18. sep 2018, 16:35

https://www.youtube.com/watch?v=3tjum8xSKTs

De har en herlig køredynamik, er lange og lave.
Ryster herligt op til ca. 3000 rpm, og så bliver de både vilde og vibrationsfri.

Bundtræk som en Saab 9000 Aero :mrgreen:

Desuden kan de køres lidt frisk uden at man bliver fanget. og de kan ligges laaaaangt ned i kurverne uden at skrabe på...

Det er moderne tiders BSA...

Eneste man virkelig skal blive lidt dus med er kardansk træk.

Ikke noget med gasse vildt op og så bare slippe koblingen hurtigt.

Så kører den vildt sidelens
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"

Tilbage til "Off Topic !!!"