Sort og lav
Redaktør: Bestyrelsen
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Mmm det kører jeg også med. Det dudder bare
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Det var en skide go handel, med hus koster det 4000,- Skr Manden skulle på ferie i DK og smuttede da self lige forbi til en 1400,- Skr eller ca 1250 Dask..
Ja det så oz sprit nyt..
Ja det så oz sprit nyt..
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Casper kan du huske den gale Svensker P.A. ham med den gule Saab 900/9-3 !
Er lige blevet tilbudt det sidste opsæt de lavede til den, her er delene så oz sprit nye, men mener den lavede 688 hypper med "minimal" tryk, var vist ratet til 800
Er lige blevet tilbudt det sidste opsæt de lavede til den, her er delene så oz sprit nye, men mener den lavede 688 hypper med "minimal" tryk, var vist ratet til 800
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
her er da lige en guide til en hjemmelavet short shifter http://photo.platonoff.com/Auto/2007061 ... ifter/?all
så vidt jeg kan de kan det også bruges på 9K
så vidt jeg kan de kan det også bruges på 9K
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Jo jo har godt været inde og studere den flere gange og det kan sagtens lade sig gøre at bygge selv. Der er dog noget mere forskel på den hjemmelavede og den der kan købes ! al "plastik" er væk og lavet i lækker alu i stedet. Mine projekter er alligevel løbet løbsk, så da jeg så kittet her slog jeg til med det samme.
Senest rettet af TBE 29. jul 2012, 10:16, rettet i alt 1 gang.
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Det lyder da vildt. Har du købt det komplette kit så alså turbo og hvad der nu kan være med ?
Og jeg vil give TBE ret. Det kan mig laves selv men det slår ikke det man kan købe som er fræst i alu. Jeg kører selv med den og det fungere bare rigtig godt
Og jeg vil give TBE ret. Det kan mig laves selv men det slår ikke det man kan købe som er fræst i alu. Jeg kører selv med den og det fungere bare rigtig godt
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Haha går og små-syder, vil jo gerne, men det fannermer oz mange penge det løber op i til sidst !!!!!
WG er Tial 46mm Manifold og downpipe er special bygget og keramisk coatet Manifold er lavet til T4 split og med EGT udtag i begge kamre Turboen er en GT40R + en speciel modificeret vandpumpe da turboen oz er vandkølet + self alle slanger er stålarmeret.......
Turbo har "løbet" 30 min i en bremsebænk..
WG er Tial 46mm Manifold og downpipe er special bygget og keramisk coatet Manifold er lavet til T4 split og med EGT udtag i begge kamre Turboen er en GT40R + en speciel modificeret vandpumpe da turboen oz er vandkølet + self alle slanger er stålarmeret.......
Turbo har "løbet" 30 min i en bremsebænk..
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
selvfølgelig er der forskel på hjemmesløjd og så det lækre sæt i alu men der er også en prisforskel
688 hk det er sgu seriøst
men hvis først du kommer derop er jeg overbevist om at stempler og plejestænger fra en 9000 er langt fra nok der skal vist noget smedet stempler og hprofil plejestænger til
hvad med gearkassen??
688 hk det er sgu seriøst
men hvis først du kommer derop er jeg overbevist om at stempler og plejestænger fra en 9000 er langt fra nok der skal vist noget smedet stempler og hprofil plejestænger til
hvad med gearkassen??
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Haha Kim jo er jo det jeg siger, lortet tar helt og aldeles overhånd, og med den fart er jeg nok færdig med at bygge om X antal år !!!
Men ja self H profil samt smedet stempler, fyldte frost-propper og deslige....
SUK ja gearkasse skal der oz til.............
Kobling + alle de små ting = Multi Mange Mønter.....................
Men ja self H profil samt smedet stempler, fyldte frost-propper og deslige....
SUK ja gearkasse skal der oz til.............
Kobling + alle de små ting = Multi Mange Mønter.....................
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Hvor meget har du købt eller har tænkt på at købe
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Jeg har ik købt noget endnu, men det bliver formentlig alt eller intet !!!
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring