Banner cycler

Sort og lav

Redaktører: Bestyrelsen, Casper_Ankersen

Brugeravatar
casper-fischer
SAAB-MANIAC
Geografisk sted: Esbjerg
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 25. dec 2004, 19:14

27. jul 2012, 20:59

Mmm det kører jeg også med. Det dudder bare


9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
Brugeravatar
TBE
ULTRA SAAB FREAK
Geografisk sted: Hurup Thy
Indlæg: 291
Tilmeldt: 20. maj 2012, 11:26

27. jul 2012, 21:56

Det var en skide go handel, med hus koster det 4000,- Skr Manden skulle på ferie i DK og smuttede da self lige forbi til en 1400,- Skr eller ca 1250 Dask..

Ja det så oz sprit nyt..
NG 900T Low Wide`n Cranky

Snart

T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Brugeravatar
TBE
ULTRA SAAB FREAK
Geografisk sted: Hurup Thy
Indlæg: 291
Tilmeldt: 20. maj 2012, 11:26

28. jul 2012, 10:55

Casper kan du huske den gale Svensker P.A. ham med den gule Saab 900/9-3 !

Er lige blevet tilbudt det sidste opsæt de lavede til den, her er delene så oz sprit nye, men mener den lavede 688 hypper med "minimal" tryk, var vist ratet til 800
NG 900T Low Wide`n Cranky

Snart

T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Brugeravatar
kim96v4
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Geografisk sted: nyk.sj
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 6. nov 2007, 19:25

28. jul 2012, 13:50

er det ikke bare den del som sidder under "kuglen" som er lidt længere end standard på et short shift ?
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende

project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
Brugeravatar
kim96v4
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Geografisk sted: nyk.sj
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 6. nov 2007, 19:25

28. jul 2012, 14:11

her er da lige en guide til en hjemmelavet short shifter http://photo.platonoff.com/Auto/2007061 ... ifter/?all

så vidt jeg kan de kan det også bruges på 9K
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende

project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
Brugeravatar
TBE
ULTRA SAAB FREAK
Geografisk sted: Hurup Thy
Indlæg: 291
Tilmeldt: 20. maj 2012, 11:26

28. jul 2012, 14:23

Jo jo har godt været inde og studere den flere gange og det kan sagtens lade sig gøre at bygge selv. Der er dog noget mere forskel på den hjemmelavede og den der kan købes ! al "plastik" er væk og lavet i lækker alu i stedet. Mine projekter er alligevel løbet løbsk, så da jeg så kittet her slog jeg til med det samme.
Senest rettet af TBE 29. jul 2012, 10:16, rettet i alt 1 gang.
NG 900T Low Wide`n Cranky

Snart

T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Brugeravatar
casper-fischer
SAAB-MANIAC
Geografisk sted: Esbjerg
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 25. dec 2004, 19:14

29. jul 2012, 09:06

Det lyder da vildt. Har du købt det komplette kit så alså turbo og hvad der nu kan være med ?
Og jeg vil give TBE ret. Det kan mig laves selv men det slår ikke det man kan købe som er fræst i alu. Jeg kører selv med den og det fungere bare rigtig godt
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
Brugeravatar
TBE
ULTRA SAAB FREAK
Geografisk sted: Hurup Thy
Indlæg: 291
Tilmeldt: 20. maj 2012, 11:26

29. jul 2012, 09:57

Haha går og små-syder, vil jo gerne, men det fannermer oz mange penge det løber op i til sidst !!!!!

WG er Tial 46mm Manifold og downpipe er special bygget og keramisk coatet Manifold er lavet til T4 split og med EGT udtag i begge kamre Turboen er en GT40R + en speciel modificeret vandpumpe da turboen oz er vandkølet + self alle slanger er stålarmeret.......

Turbo har "løbet" 30 min i en bremsebænk..
NG 900T Low Wide`n Cranky

Snart

T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Brugeravatar
TBE
ULTRA SAAB FREAK
Geografisk sted: Hurup Thy
Indlæg: 291
Tilmeldt: 20. maj 2012, 11:26

29. jul 2012, 11:46

Billede

Uploaded with ImageShack.us
NG 900T Low Wide`n Cranky

Snart

T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Brugeravatar
TBE
ULTRA SAAB FREAK
Geografisk sted: Hurup Thy
Indlæg: 291
Tilmeldt: 20. maj 2012, 11:26

29. jul 2012, 11:47

Billede

Uploaded with ImageShack.us
NG 900T Low Wide`n Cranky

Snart

T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Kelly
SUPER SAAB FREAK
Geografisk sted: Støvring
Indlæg: 153
Tilmeldt: 15. maj 2012, 20:17

29. jul 2012, 12:03

Ser nice ud :)
Brugeravatar
kim96v4
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Geografisk sted: nyk.sj
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 6. nov 2007, 19:25

29. jul 2012, 12:06

selvfølgelig er der forskel på hjemmesløjd og så det lækre sæt i alu men der er også en prisforskel

688 hk det er sgu seriøst

men hvis først du kommer derop er jeg overbevist om at stempler og plejestænger fra en 9000 er langt fra nok der skal vist noget smedet stempler og hprofil plejestænger til

hvad med gearkassen??
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende

project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
Brugeravatar
TBE
ULTRA SAAB FREAK
Geografisk sted: Hurup Thy
Indlæg: 291
Tilmeldt: 20. maj 2012, 11:26

29. jul 2012, 12:16

Haha Kim jo er jo det jeg siger, lortet tar helt og aldeles overhånd, og med den fart er jeg nok færdig med at bygge om X antal år !!!

Men ja self H profil samt smedet stempler, fyldte frost-propper og deslige....

SUK ja gearkasse skal der oz til.............

Kobling + alle de små ting = Multi Mange Mønter.....................
NG 900T Low Wide`n Cranky

Snart

T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Brugeravatar
casper-fischer
SAAB-MANIAC
Geografisk sted: Esbjerg
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 25. dec 2004, 19:14

29. jul 2012, 12:31

Hvor meget har du købt eller har tænkt på at købe
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
Brugeravatar
TBE
ULTRA SAAB FREAK
Geografisk sted: Hurup Thy
Indlæg: 291
Tilmeldt: 20. maj 2012, 11:26

29. jul 2012, 12:39

Jeg har ik købt noget endnu, men det bliver formentlig alt eller intet !!!
NG 900T Low Wide`n Cranky

Snart

T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring

Tilbage til "Billed galleri."