Banner cycler

Bliv medlem af Saab Klub Danmark

Informationer fra Bestyrelsen i Saab klub Danmark.

Redaktører: Ole-Bendtsen, Casper_Ankersen, Jensen, khrisdk, Bestyrelsen

Brugeravatar
Casper_Ankersen
Moderator
Kontakt:
Geografisk sted: Beder

Bliv medlem af Saab Klub Danmark

30. apr 2017, 21:05

For information om medlemskab af Saab Klub Danmark send en mail til medlem@saabklubdanmark. dk med dine kontakt oplysninger så vender vi tilbage med yderligere information om klubben
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
Brugeravatar
Micky
SAAB NET NYBEGYNDER
Kontakt:
Geografisk sted: Herlev

Re: Bliv medlem af Saab Klub Danmark

15. maj 2017, 14:33

Jeg har stor respekt for frivilligt klub arbejde, men undre mig over at man ikke er mere obs. på at svare, når der kommer ny forespørgelse fra et kommende medlem, som faktisk har lidt penge til at bakke op om en mærkeklub, især i en tid med faldende interesse for medlemsskaber af bilklubber, nu hvor alt er ''gratis'' på nettet
For 10 dage siden sendte jeg en medlems ansøgning, men har endnu ikke hørt noget fra klubben, eller fået kvittering på at de har modtaget min henvendelse.

Derudover savner jeg på klubsiden, at kunne læse hvem der er:
formand
næstformand
best. medlemmer
kasser
blad ansvarlig redaktør
web master

Så man har en mulighed for at tage kontakt til disse, ved spørgsmål ect.
Brugeravatar
tknage
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Geografisk sted: 8382 Hinnerup

15. maj 2017, 22:40

Hej og velkommen til.

Jeg syntes du skal prøve, at kontakte Mads Jensen som jeg mener står for nye medlemmer.

Klubben er lidt i en forandringsperiode, hvor alt ikke går som det plejer. Se bla. siden her, som er halvt færdigt (der er en god grund til det og der arbejdes på det). Derfor kan jeg anbefale at sende en PM direkte til Mads som har brugernavnet Jensen her på siden. Det virker. Jeg vil undgå, at sende mails til bestyrelsen med domænet saabklubdanmark.dk, da jeg har en fornemmelse af, at flere af dem ikke fungerer.

Jeg går ud fra at du allerede har prøvet den mail først, som Casper henviser til.
Kaas
Bestyrelsen
Kontakt:
Geografisk sted: Nordjylland - Kaas - Medlems nr 633

16. maj 2017, 10:03

Hej alle.

Som Thomas rigtig nok skriver, så ser der en hel masse pt. Vi skal faktisk være sammen på lørdag hvor bl.a dette emne står højt på listen.

Vi mangler noget på vores nye hjemmeside, og det er rigtig nok de faste ting såsom bestyrelses info osv. Det skal selvfølgelig nok komme :)
Den nye side er bygget lidt op i moduler, og disse moduler skal installeres fra nogle opdateringer, der er nogle andre nye ting i støbeskeen i disse moduler, det endelige resultat skal nok blive rigtig godt. De opdateringer bliver installeret fra vores udbyders side så snart de er tilgængelige.

I/du skal altid være velkommen til at kontakte mig på l_l@ljbk.dk eller 21192703.

MVH
Lars Kristensen
Formand
MVH Lars Kristensen
Brugeravatar
Micky
SAAB NET NYBEGYNDER
Kontakt:

16. maj 2017, 11:53

Tak for svar. Jeg sender formanden en besked.
NC_Ribe
SUPER SAAB FREAK
Geografisk sted: Ribe

16. maj 2017, 16:57

Hej Micky

Når du skriver:
"Jeg har stor respekt for frivilligt klub arbejde, men undre mig over at man ikke er mere obs. på at svare, når der kommer ny forespørgelse fra et kommende medlem, som faktisk har lidt penge til at bakke op om en mærkeklub, især i en tid med faldende interesse for medlemsskaber af bilklubber, nu hvor alt er ''gratis'' på nettet
For 10 dage siden sendte jeg en medlems ansøgning, men har endnu ikke hørt noget fra klubben, eller fået kvittering på at de har modtaget min henvendelse."

-virker det lidt respektløst ift. netop det frivillige arbejde, som du udtrykker respekt for. Dette er jo ikke en postordreforretning, og for mig er selve medlemskabet ikke det afgørende -det er dette forum og den viden, som alle gerne øser af.

At jeg så som en selvfølge også betaler kontingent, er en anden sag, men udover et i øvrigt udmærket blad (og diverse arrangementer) kan man i min optik godt afvente medlemspakken med en vis portion tålmodighed.

Mvh/NC
andersø
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Geografisk sted: Vejgaard

17. maj 2017, 17:35

NC skriver:
-virker det lidt respektløst ift. netop det frivillige arbejde, som du udtrykker respekt for. Dette er jo ikke en postordreforretning, og for mig er selve medlemskabet ikke det afgørende -det er dette forum og den viden, som alle gerne øser af.

At jeg så som en selvfølge også betaler kontingent, er en anden sag, men udover et i øvrigt udmærket blad (og diverse arrangementer) kan man i min optik godt afvente medlemspakken med en vis portion tålmodighed.

Du har ret i at man bør have lidt tålmodighed med at vente på svar/reaktion på en ansøgning og at der kan være særlige omstændigheder der gør sig gældende. Og det er der også netop nu. Det kolliderer bare med at ikke alle nye som gamle medlemmer er klar over dette. Og du kan vel heller ikke forvente at alle har samme forventning om svartider.
Nu ser det så heldigvis ud til, at tingene måske bliver afklaret i kommende weekend. En ting der nok også bør tages i betragtning er at generalforsamlingen nærmer sig
og her spiller medlem/ikke medlem en stor rolle, så vidt jeg erindrer endda for nogen en afgørende rolle. Her kommer ting som indsendelse af forslag, bestilling af logi
og diverse betalinger m.m.
Så uden at kende de nøjagtige terminer og beløb i denne forbindelse, mener jeg nok at det snart må brænde på.
Venlig hilsen Anders S. Østergaard
Brugeravatar
Micky
SAAB NET NYBEGYNDER
Kontakt:

17. maj 2017, 20:41

Man kan hurtigt komme på glat is. Jeg er nu blot glad for at formanden har vendt retur med et svar, og at jeg vil modtage relevant information med posten. Altså har mit indlæg virket som et vække ur. At det så lige ramler sammen med hjemmeside opdatering som jeg var u-viden om, er jo blot et uheldig tilfælde, hvor man ikke har fået skrevet at alt ikke er helt på plads. I min optik gælder det jo om at få så mange betalende medlemmer som muligt, da klubben så har flere midler til at lave ting for, herunder denne hjemmeside, så lever jeg fint med at NC synes jeg er lidt respektløs :-) jeg er også fra hovedstaden, hvor, responstider og tempoet er noget anderledes end hvor NC kommer fra ;-)
andersø
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

23. maj 2017, 15:12

Så lad mig lige vide om di tålmodighed er blevet belønnet
Brugeravatar
Micky
SAAB NET NYBEGYNDER
Kontakt:

23. maj 2017, 21:01

[quote=andersø post_id=252182 time=1495545155 user_id=4790]
Så lad mig lige vide om di tålmodighed er blevet belønnet
[/quote]

Jeps alt er i den skønneste orden, jeg skulle snarest modtage info om klubben, :-)
Kaas
Bestyrelsen
Kontakt:
Geografisk sted: Nordjylland - Kaas - Medlems nr 633

24. maj 2017, 09:09

Indmeldelser er blevet samlet ved en person nu, det er kassereren der opretter nye medlemmer fremover, og hun har fået dem alle incl din Anders :-)
MVH Lars Kristensen
andersø
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

24. maj 2017, 21:35

tak for det. mvh anders
Brugeravatar
Micky
SAAB NET NYBEGYNDER
Kontakt:

30. maj 2017, 09:11

Tak til alle, der kom der for et par dage siden mail, med info om klubben og priserne for medlemskab. kr.200 for resten af året , og 400 for hele året incl 4 blade af 9éren er sørme da møg billigt. så nu venter jeg blot på lønnings dag, på fredag, for det har været lidt smådyrt at skulle flytte samt også købe bilen, og få den serviceret. Men jeg skal helt sikkert være medlem.

Tilbage til "Bestyrelsen informerer"