Banner cycler

Medlemskort - forsikring - rabataftaler

Informationer fra Bestyrelsen i Saab klub Danmark.

Redaktør: Bestyrelsen

Ole-Bendtsen
SAAB FREAK
Indlæg: 54
Tilmeldt: 27. nov 2006, 15:02

Medlemskort - forsikring - rabataftaler

22. feb 2008, 19:24

Til orientering

I den kommende udgave af klubbens medlemsblad 9'eren, vil der være vedhæftet et medlemskort til alle, som har betalt kontingentet for 2008.

Kortet har en størrelse, som svarer til et kreditkort påtrykt klubbens logo, samt navn og medlemsnummer på indehaveren.

I forbindelse med at forsikringsselskabet opsagde vores aftale, har der været forespørgsler omkring en eventuel ny tilsvarende aftale. Svaret er ganske kort, vi har ikke planer om at tage denne tråd op igen. Forsikrings-junglen er for uigennemskuelig, til at måle eventuelle fordele på enkeltprodukter.

Fra bestyrelsens side forhandler vi i øjeblikket, med et par virksomheder omkring etablering af rabataftaler. Vi forventer en praktisk afklaring i løbet af en måneds tid.


Venligst
Ole Bendtsen
Formand
Saab Klub Danmark


Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6958
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

22. feb 2008, 19:56

Spændende....og fint initiv i øvrigt :!: Hvor meget fri benzin er der indbetalt på kortet? :roll: :wink:
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Ole-Bendtsen
SAAB FREAK
Indlæg: 54
Tilmeldt: 27. nov 2006, 15:02

22. feb 2008, 21:02

Hej Anders

Jeg må skuffe dig, der er ikke engang duften af benzin i de ting vi har på bedding, men der vil være en mænge andre interessante tilbud, som i denne sammenhæng favner meget bredt. Kort sagt vil der være mulighed for at erhverve sig alt muligt, fra værktøj og værkstedstilbehør, til god rødvin.

Vi ser frem til at kunne præsentere tilbudene.

Mvh.
Ole
Brugeravatar
Creed
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 966
Tilmeldt: 30. dec 2006, 13:51

23. feb 2008, 00:11

Lyder spændende. Her er lidt inspiration : :)
http://www.saabturboclub.net/default.asp?menuID=62
Mvh
Krede ~ (Kristian)
mindblower
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1123
Tilmeldt: 1. okt 2006, 20:05

23. feb 2008, 11:16

:!:
Senest rettet af mindblower 5. sep 2008, 22:24, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !
Brugeravatar
koldstart
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 356
Tilmeldt: 28. nov 2007, 22:11

4. mar 2008, 09:15

Fremragende med sådan et medlemskort :). Det vil gøre det lettere at indgå klubaftaler om rabatter (som antydet af Creed).

Jeg harallerede modtaget det første tilbud på 20% rabat til klubmedlemmer hos Ballerup Dinitrol Center. Jeg er sikker på at alle andre også kan samle rabataftaler til fælles gavn og glæde, hvis vi blot husker at spørge når vi handler.

Jeg har for 2 uger siden forsøgt at sende info herom til bestyrelsen (via PM til "bestyrelsen") men intet hørt endnu. :(

Du kan evt læse om dinitrolbehandlingen i denne tråd: http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... ic&t=10899
Koldstart

Saab 9-3 SS TiDS 2008
Brugeravatar
dragedems
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Indlæg: 6094
Tilmeldt: 31. okt 2004, 18:16

4. mar 2008, 11:48

nogen der ved om rabatordn. gælder alle dinitrolcentre eller kun ballerup?
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

4. mar 2008, 11:56

Det er ikke fordi det ikke modtages med kyshånd når der kommer gode tilbud ind.
MEN jeg har snakket en del med bestyrrelsen omkring rabataftalerne osv. og det en ting der er ved at blive organiseret så vi ikke har 200 medlemmer der render rundt og spørger i øst og vest og flere gange samme sted.

Så, har du gode forhandlingsevener - vil du hjælpe klubben? Så ring til Ole Bendtsen i stedet for og aftal med ham at du prøver med et eller flere navngivne firmaer. Få en initiel aftale på plads og lad bestyrrelsen forhandle de sidste detaljer.

Jeg ved det er at strø malurt i bægeret, men der er kastet alt for mange timer i at få snakket om medlemskort, få disse lavet og i øvrigt at få landsdækkende aftaler. Derfor så selv i godhedens øjeblik så lad være med at lave rabataftaler uden bestyrrelsens godkendelse - det kan i sidste ende ødelægge mere end det gavner.

Telefonnumre til bestyrrelsen findes under medlemssektionen og i øvrigt på første side i klubbladet.

Ole Bendtsen og Anders Mærsk er de primært indvolverede i denne omgang i forbindelse med kontakt.

/Vels
Senest rettet af Vels 4. mar 2008, 12:19, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
9-5Aero
SAAB-MANIAC
Kontakt:
Indlæg: 3880
Tilmeldt: 26. apr 2004, 11:12

4. mar 2008, 11:58

dragedems skrev:nogen der ved om rabatordn. gælder alle dinitrolcentre eller kun ballerup?
Det gælder helt sikkert kun hos Ballerup, da hvert enkelt Dinitrol Center fungere selvstændigt. Det er eksempelvis heller ikke alle Dinitrol Centre, som er med i FDM's rabatordning.

M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm

Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
Brugeravatar
koldstart
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 356
Tilmeldt: 28. nov 2007, 22:11

4. mar 2008, 12:25

Du kan evt. læse mere i disse tråde:
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... ic&t=10899
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... ic&t=11339

I den sidste tråd står der bl.a.:
"Som medlem af Saab Klub Danmark kan du få 20% rabat på behandlingen hos BDC. Ordningen er p.t. ikke officiel gennem klubben, men "blot" et tilbud fra BDC til klubmedlemmerne."

Så ja: Det er et tilbud fra BDC til klubmedlemmer, ikke en "aftale". Jeg har skam forsøgt at gøre bestyrelsen opmærksom på tilbudet, men ikke fået noget svar.

Jeg håber og anbefaler, at der udstikkes retningslinier for, hvordan man indgår klubaftaler (rabat-ordninger) og hvem der må indgå dem. Med det ny medlemskort, er den sag forhåbentlig på vej ind i mere faste rammer.

Det siger sig selv, at hvid SKD indgår aftaler er der KUN bestyrelsen der kan tegne klubben, idet der vil følge en form for implicit anerkendelse med, når klubben har aftaler med nogen frem for andre.
Koldstart

Saab 9-3 SS TiDS 2008
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

4. mar 2008, 12:53

"Bestyrrelsen" er blot en bruger der bruges til at skrive information på SKD web så vi undgår tidligere personlige angreb da man i givet fald ikke kan se hvem fra bestyrrelsen der har informeret - men blot at det reelt har været en bestyrrelses beslutning. Det er måske uheldigt hvis denne bruger ikke tjekkes - men så der jo laves en vandtæt beskrivelse af hvordan man kommer i kontakt med dem.

Jeg har netop talt med Ole Bendtsen for 30 minutter siden, da vi har en del dialog pt. omkring forskellige tiltag - her nævnte han at han har sendt en mail til dig som du ikke har svaret på. I denne har han endvidere opfordret dig til at ringe på hans mobil nr. i givet fald.
Jeg harallerede modtaget det første tilbud på 20% rabat til klubmedlemmer hos Ballerup Dinitrol Center. Jeg er sikker på at alle andre også kan samle rabataftaler til fælles gavn og glæde, hvis vi blot husker at spørge når vi handler.
Tjoo men det har de jo sikkert ikke fundet på helt af sig selv.....

Uanset, så må Ole hellere udstikke retningslinierne når han kommer tilbage på sin pind, om det er en aftale eller et tilbud er vel stort set underordnet når klubbens navn er indvolveret og specielt når det så annonceres på klub siden inden der har været reel dialog med de konkrete personer fra bestyrrelsen.
I andre klubber som FDM / Camping unionen og hvad ved jeg - , render medlemmer vel heller ikke rundt og "får tilbud" - beklager det er ikke for at være den sure nisse, men som før nævnt er der skudt en masse energi i at få alt dette struktureret og kørt i stilling.

At det måske forekommer lidt difust skyldes nok der i tidernes morgen var nogen sponsorer og nogen aftaler, men grundet travlhed/manglende resourcer osv ikke har været gjort alt for meget ved det. Dette samt en masse andre ting er der ved at blive taget hånd om så SKD i sin helhed bliver kørt op på bilklub anno 2008 niveau. Hvis man sætter sig ned og tænker over hvad der er sket på et år, så er det faktisk slet ikke så lidt.
Billede
Brugeravatar
koldstart
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 356
Tilmeldt: 28. nov 2007, 22:11

4. mar 2008, 18:43

Vels skrev: - beklager det er ikke for at være den sure nisse, men som før nævnt er der skudt en masse energi i at få alt dette struktureret og kørt i stilling.
Nisser, sure eller ej, skal man altid respektere. Og jeg har fuld forståelse for, at der skal være koordination og samling på tingene. :)

Så jeg synes blot vi skal lade antirust-tilbudet hvile hvor det ligger nu, og så må vi tage det op igen når der er luft til at koordinere rabatjagten.

Når vi har fælles retningslinier klar tror jeg, at det vil være en god idé, at opfordre alle os medlemmer til at spørge efter en klubrabat når vi handler SAAB-relaterede varer. Hvis personen bag disken siger "ja" (og tro mig: Det gør de ganske ofte), så kan vi sagtens overlade den videre forretningsgang til en klub-ansvarlig koordinator. På den måde kan vi hurtigt få oparbejdet et antal rabataftaler, til glæde for os alle :wink:

PS.: Jeg har fortsat intet hørt fra Ole. Ole, du må meget gerne benytte PM her på forum. Jeg har dårlige erfaringer med offentliggørelse af private mailadresser på fora (tonsvis af spam, sandsynligvis som følge af automatiske mail-adresse-scannere).
Koldstart

Saab 9-3 SS TiDS 2008
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

4. mar 2008, 19:03

Jeg har da lært af Speedy, at hvis man lægger en mailadresse ind her skriver man snabela i stedet for det rigtige symbol for "at". :wink:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
MichaelPetersen
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. apr 2007, 13:29

Medlemskort - ej modtaget

30. apr 2008, 19:10

Hej - har betalt kontingent 2008 , har modtaget bladet - men intet medlemskort vedlagt ??
Hvem skal man henvende sig til i denne situation ?
Venlig hilsen
Michael
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

Medlemskort - ej modtaget

30. apr 2008, 19:15

Hej,

Medlems nr. 287 står så vist jeg kan se parkeret til en mand ved navn Knud.
Du må hellere kontakte Søren Bukdal for lige at høre, du finder hans info under medlemssektionen i menuen ( bestyrrelsen )
Billede
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

Medlemskort - ej modtaget

30. apr 2008, 19:15

Kortet er heller ikke vedlagt men klistret ind i bladet....
Billede

Tilbage til "Bestyrelsen informerer"