Banner cycler

Aros forsikring.

Informationer fra Bestyrelsen i Saab klub Danmark.

Redaktør: Bestyrelsen

Ole-Bendtsen
SAAB FREAK
Indlæg: 54
Tilmeldt: 27. nov 2006, 15:02

Aros forsikring.

21. jun 2008, 10:56

En positiv oplevelse.

Som alle kan se, har vi her på siden en bannerreklame for Aros forsikring.

Denne reklame tilføre sammen med andre, klubben en fornuftig indtægt.

I forbindelse med et på forhånd, overvejet forsikringsskifte i vore lille familie,
kontaktede jeg Ole Bukhave, som linket her på siden er koblet på.

Vi fik en hurtig snak om tingene, og jeg blev viderestillet til Ole's kollega Søren Brønnun, som blandt andet har postnummer 8500. som sit arbejdsområde.

Der blev efterfølgende aftalt et møde på vores adresse i Grenaa. Det er selskabets "stil" at man ønsker at møde kunden. Denne facon er for mig den helt ideelle, noget snak over bordet og sidenhen har man som kunde, den pågældende assurandør som sin kontakperson, i tilfælde af et behov for hjælp.

Min oplevelse var en grundig gennemgang, af alle hustandens forsikringer med focus på
hvad dækning har vi lige nu, og hvad får vi i den nye aftale.

Det sidste spørgsmål .. sparede vi noget i dette forløb? .. ja det i allerhøjeste grad. Mit buskab med denne lille fortælling.

Kontakt Aros forsikring, hvis du går med tanker om at nytegne, eller du blot scanner markedet, for eventuelle besparelser. Selskabet har ikke erhvervsforsikring på sit program.

Et lille citat igennem årene, brugt i vores medlemsblad 9'eren.

Støt vores annoncører, de støtter os.

Ole Bendtsen
Formand
Saab Klub Danmark


Brugeravatar
Muncken
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 573
Tilmeldt: 12. feb 2004, 20:46

21. jun 2008, 13:01

Tak for tippet ole...

Mvh Muncken
Ps. Tillykke med den ny... :D
Medlemsnr.: 332

Biler min bankmand siger jeg må nøjes med:
900 SPG - Den hvide
9-5 Aero

Hvid er sku også okay...
rene
SAAB-PSYCHO
Indlæg: 2854
Tilmeldt: 24. jan 2004, 14:09

21. jun 2008, 15:46

Jeg vil så lige advare folk inden de benytter aros...jeg har selv forsikret bilen hos dem og har været ovenud tilfreds...lige end til jeg blev påkørt af en blind gås der ikke mente man skulle holde tilbage for andre inden man drejede...ifølge politiet stod hun til et klip i kørerkortet, men hendes kørerkort var 14 dage gammelt så det var lidt synd at klippe i det...aros benyttede sig af muligheden for et forlig med modpartens forsikringsselskab, og sendte mig en regning på selvrisikoen...assurandørens tankeevner rækker ikke langt nok til at indse jeg selvfølgelig ikke skal betale en krone når jeg ikke ha gjort noget forkert, så nu må vi se hvad forsikringsankenævnet siger... :wink:

Fordelen er så at hvis jeg skal betale selvrisiko, så har aros jo afsløret hvordan jeg for billige penge kan få skiftet dele på bilen i et tilfældigt lyskryds....det er bare at slå blinklyset til, lukke øjnene og dreje til venstre... :roll:
Vacuum sucks!!...

Billede
Billede

Tilbage til "Bestyrelsen informerer"