Banner cycler

Generalforsamling 2009

Informationer fra Bestyrelsen i Saab klub Danmark.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
khrisdk
Webmaster
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 26. jun 2007, 20:01

Generalforsamling 2009

4. jan 2009, 09:56

Generalforsamling 2009

Så har vi fundet stedet hvor GF 2009 skal holdes og det bliver www.fynshovedcamping.dk
som ligger 20 km. nord for Kerteminde på Fyn. Når I klikker ind på deres hjemmeside vil i se at det er en rigtig flot campingplads med gode muligheder for læ, legepladser til børnene og stranden ligger lige neden for pladsen.

Campingpladsen har 15 hytter i forskellige størrelser og jeg har bedt værtinden Lise Nielsen om at reservere dem alle til os til og med 15. april 2009. Selve GF 2009 foregår i dagene 15. til 17. maj 2009. Alle der ønsker at overnatte på campingpladsen i hytte, egen campingvogn eller telt/bil bedes reservere plads direkte gennem Lise Nielsen på tlf. 65 34 10 14 eller email via fynshoved@dk-camp.dk Venligst orienter ved booking af hytte eller plads at I er medlem af SAAB KLUB DANMARK (ellers er det ikke muligt at booke hytterne.)

Til orientering, så er der 15 hytter og det er først til mølle  Til orientering så er der en udførlig beskrivelse af de enkelte hytter inde på hjemmesiden, som med fordel kan gennemlæses inden booking. Der er tale om en helårs plads, men Lise Jensen vil være nemmest at træffe på mail adressen. (Til orientering skal hun på et tidspunkt i januar eller februar på 14 dages ferie, men hun skal nok skrive tilbage når hun kommer hjem igen).

Nærmere beskrivelse af hvad der sker denne weekend kan I læse om i vores julenummer 9éren på side 13. Prisen for at spise med lørdag middag og aften bliver ca. 200 kr. pr. voksen som først skal betales lørdag aften den 16. maj, børn spiser med gratis. Vi er ved at få en aftale i stand med en lokal slagter om at lave helstegt pattegris + tilbehør til os lørdag aften. Det er aftalt med campingpladsen at vi må bruge deres fællesrum til spisning og at det er tilladt i år, at vi gerne selv må medbringe drikkevarerne til maden.

Til alle medlemmer vil der blive sendt en indkaldelse til GF 2009 ud ultimo februar 2009. Desuden vil vi gerne bede alle, der ønsker at deltage denne weekend, om også at maile enten til formanden Ole Bendtsen på ole@saabklubdanmark.dk eller undertegnede kasserer på soren@saabklubdanmark.dk . Så kan vi bedre planlægge arrangementet mht. antal sandwich/kuverter og deslige.

Vel mødt alle sammen.

På bestyrelsens vegne, Søren Bukdal Pedersen, Kasserer, Saab Klub Danmark.


Brugeravatar
Muncken
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 573
Tilmeldt: 12. feb 2004, 20:46

4. jan 2009, 21:36

Juhu... Egne øl til maden... Pattegris, så bliver det nok 1 l. Pale Ale... :D

Munck
Senest rettet af Muncken 4. jan 2009, 21:49, rettet i alt 1 gang.
Medlemsnr.: 332

Biler min bankmand siger jeg må nøjes med:
900 SPG - Den hvide
9-5 Aero

Hvid er sku også okay...
Brugeravatar
Peter
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1828
Tilmeldt: 3. feb 2004, 19:49

4. jan 2009, 21:44

Hermed gøres opmærksom på at både Refsvinde og Ørbæk bryggerier ligger indenfor bekvem køreafstand fra hvor generalforsamlingen finder sted. Begge foretagener producerer absolut førsteklasses øl.
Den som ingen turbo har, han må køre uden bar.
Brugeravatar
Muncken
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 573
Tilmeldt: 12. feb 2004, 20:46

4. jan 2009, 21:49

Det lyder godt, så behøver jeg ikke at slæbe så meget med, og så går den jo nok heller ikke så meget på i skærmkanten...

Jeg tør ikke love noget, men jeg håber og vil gøre alt hvad jeg kan for at få den hvide med til GF, så til dem der blev skuffet sidste år er meget velkommen til at evt at komme til garage weekend til foråret og give en hånd eller få en Pale Ale... :wink:

Munck
Medlemsnr.: 332

Biler min bankmand siger jeg må nøjes med:
900 SPG - Den hvide
9-5 Aero

Hvid er sku også okay...
Niels-Utoft
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 203
Tilmeldt: 24. mar 2008, 07:56

5. jan 2009, 19:27

så har vi booket hytte fra torsdag-søndag.
Er der flere der kommer torsdag den 14.maj ? :D
Brugeravatar
khrisdk
Webmaster
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 26. jun 2007, 20:01

6. mar 2009, 16:54

Hej
Lidt sent svar omkring torsdag d. 14:

Yes jeg er der.
Vi har nemlig GF i Solifer Klub Danmark på samme plads i week-enden 7-10/5.
Spørg lige om jeg ikke er helt utilfreds,.. :bigsmile

Og til SÅB: Ku' være du skulle lokke din far til at blive en uge ekstra..Hans 9-3 er da oss' mægtigt fin

Mvh
For Those About To Rock..We Salute You..

Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349

Tilbage til "Bestyrelsen informerer"