V-power
Redaktør: Bestyrelsen
- Racermusen
- SAAB FREAK
Indlæg
V-power
Som nævnt på GF kan der søges om Shell-kort, gennem DLG
Gå ind på DLG.dk
Find punktet med Energi, og klik ind på DLG- Shell kort...
Pt er rabatten 97 øre på benzin, 116 øre på diesel og 33% på vask...
Bemærk : Rabatten er på listeprisen....
Gå ind på DLG.dk
Find punktet med Energi, og klik ind på DLG- Shell kort...
Pt er rabatten 97 øre på benzin, 116 øre på diesel og 33% på vask...
Bemærk : Rabatten er på listeprisen....
SAAB 9-3 2.0T BioPower, Hirsch 2008 årg
Tidligere biler :
SAAB 9-5 Aero, 2002
9000 CDE aut, årg 95
900 gl, årg 84
900 T8 Lux, årg 83, Projektbil
900 gl, årg 79
99 gl, årg 73
+lidt VW og en enkelt japaner...
Tidligere biler :
SAAB 9-5 Aero, 2002
9000 CDE aut, årg 95
900 gl, årg 84
900 T8 Lux, årg 83, Projektbil
900 gl, årg 79
99 gl, årg 73
+lidt VW og en enkelt japaner...
- Racermusen
- SAAB FREAK
Indlæg
Mvh John R. Rasmussen
PS. Jeg får desværre ingen provision
Re: V-power
Go fornøjelseRacermusen skrev:Som nævnt på GF kan der søges om Shell-kort, gennem DLG
Gå ind på DLG.dk
Find punktet med Energi, og klik ind på DLG- Shell kort...
Pt er rabatten 97 øre på benzin, 116 øre på diesel og 33% på vask...
Bemærk : Rabatten er på listeprisen....
Mvh John R. Rasmussen
PS. Jeg får desværre ingen provision
SAAB 9-3 2.0T BioPower, Hirsch 2008 årg
Tidligere biler :
SAAB 9-5 Aero, 2002
9000 CDE aut, årg 95
900 gl, årg 84
900 T8 Lux, årg 83, Projektbil
900 gl, årg 79
99 gl, årg 73
+lidt VW og en enkelt japaner...
Tidligere biler :
SAAB 9-5 Aero, 2002
9000 CDE aut, årg 95
900 gl, årg 84
900 T8 Lux, årg 83, Projektbil
900 gl, årg 79
99 gl, årg 73
+lidt VW og en enkelt japaner...
- ClausSAAB
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: V-power
Tak for information John R. Rasmussen, den gik jeg også glip af på GF.
Venlig hilsen
Claus
Venlig hilsen
Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
- Vels
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Re: V-power
Kræver det ikke at man er DLG kunde og har et CVR nummer ?Racermusen skrev:Som nævnt på GF kan der søges om Shell-kort, gennem DLG
Gå ind på DLG.dk
Find punktet med Energi, og klik ind på DLG- Shell kort...
Pt er rabatten 97 øre på benzin, 116 øre på diesel og 33% på vask...
Bemærk : Rabatten er på listeprisen....
- Racermusen
- SAAB FREAK
Indlæg
Re: V-power
Jeg kører dagligt, med Bulkvarer for DLG, og troede også i første omgang at det kun var for kunder med CVR nr. Men, ifølge bl.a energi-konsulenter burde alle kunne ansøge om kort.
SAAB 9-3 2.0T BioPower, Hirsch 2008 årg
Tidligere biler :
SAAB 9-5 Aero, 2002
9000 CDE aut, årg 95
900 gl, årg 84
900 T8 Lux, årg 83, Projektbil
900 gl, årg 79
99 gl, årg 73
+lidt VW og en enkelt japaner...
Tidligere biler :
SAAB 9-5 Aero, 2002
9000 CDE aut, årg 95
900 gl, årg 84
900 T8 Lux, årg 83, Projektbil
900 gl, årg 79
99 gl, årg 73
+lidt VW og en enkelt japaner...
- Vels
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Re: V-power
Okay
Jammen så har jeg da ansøgt om et kort uden et DLG kunde nummer og markeret "privat" i CVR nummeret da formen ikke kan sendes uden noget i feltet.
Tvivler på at den går igennem, men gør den er det da fedt
Jammen så har jeg da ansøgt om et kort uden et DLG kunde nummer og markeret "privat" i CVR nummeret da formen ikke kan sendes uden noget i feltet.
Tvivler på at den går igennem, men gør den er det da fedt
- Racermusen
- SAAB FREAK
Indlæg
Re: V-power
Hvis problemer, så prøv at ringe til deres Energikonsulent..
Han lavede det til mig
Han lavede det til mig
SAAB 9-3 2.0T BioPower, Hirsch 2008 årg
Tidligere biler :
SAAB 9-5 Aero, 2002
9000 CDE aut, årg 95
900 gl, årg 84
900 T8 Lux, årg 83, Projektbil
900 gl, årg 79
99 gl, årg 73
+lidt VW og en enkelt japaner...
Tidligere biler :
SAAB 9-5 Aero, 2002
9000 CDE aut, årg 95
900 gl, årg 84
900 T8 Lux, årg 83, Projektbil
900 gl, årg 79
99 gl, årg 73
+lidt VW og en enkelt japaner...
- Vels
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Hej Ole,
Nej det hedder standerprisen, her får du f.eks. 20-25 øres rabat med et FDM Shell kort.
Listeprisen kan findes på shells hjemmeside og den er som oftets noget højere end stander pris.
Fordelen ved et kort med så stor rabat som DLG er at man altid tanker til en ok pris, også selvom der ikke er benzinkrig i området.
Nej det hedder standerprisen, her får du f.eks. 20-25 øres rabat med et FDM Shell kort.
Listeprisen kan findes på shells hjemmeside og den er som oftets noget højere end stander pris.
Fordelen ved et kort med så stor rabat som DLG er at man altid tanker til en ok pris, også selvom der ikke er benzinkrig i området.
- andersø
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
det er ellers devalueret lidt i værdi for privatkunder. Man kan kun tanke på det i DK, ikke engang i Trollhtn og hos Duborg. En skidt beslutning hvis man vil til træf internationalt eller bare hente tilbuds colaer syd for the border.
er der en der vil poste et direkte link til det shellkort, jeg har været inde på hjemmesiden/energi m.m. masser af olie og bio haløj, men no shellkort vådt so ever???
er der en der vil poste et direkte link til det shellkort, jeg har været inde på hjemmesiden/energi m.m. masser af olie og bio haløj, men no shellkort vådt so ever???
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
For lige at live en gammel en op...
I sidste uge tog jeg mig (endelig) sammen til at bestille et kort. Hvor der står cvr skrev jeg privat og mit cpr nummer. Hvis man ikke har et dlg kontonummer lader man bare det stå tomt.
Dagen efter ringer der en konsulent og bekræfter oplysningerne er korrekte og evt. ønsker vedr pin koden. Jeg spurgte om det kunne lade sig gøre at få flere kort hvis man har flere biler hvilket ikke er noget problem. Her var jeg beskeden kun at bede om to kort. Ud fra samtalen kan jeg forstå, at der går et par uger inden kortet dugger op.
I sidste uge tog jeg mig (endelig) sammen til at bestille et kort. Hvor der står cvr skrev jeg privat og mit cpr nummer. Hvis man ikke har et dlg kontonummer lader man bare det stå tomt.
Dagen efter ringer der en konsulent og bekræfter oplysningerne er korrekte og evt. ønsker vedr pin koden. Jeg spurgte om det kunne lade sig gøre at få flere kort hvis man har flere biler hvilket ikke er noget problem. Her var jeg beskeden kun at bede om to kort. Ud fra samtalen kan jeg forstå, at der går et par uger inden kortet dugger op.
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
- Seniorsergent
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Jeg bestilte også et kort, og fik det. Det virker fint, men jeg er i tvivl om værdien.
Standerprisen er næsten hele tiden så langt under listeprisen, at der ikke er nogen rabat. For husk, at hvis standerprisen er lavere end listeprisen minus rabat, så betaler du standerpris, hvilket er hvad alle kan købe det til.
Personligt mener jeg, at FDM-Shellkortet er et bedre tilbud, sådan som prisudviklingen er i øjeblikket. Der får man en meget mindre rabat, men den får man hver gang, for den er udregnet på grundlag af standerprisen.
Om et halvt år er det muligvis helt anderledes.
Standerprisen er næsten hele tiden så langt under listeprisen, at der ikke er nogen rabat. For husk, at hvis standerprisen er lavere end listeprisen minus rabat, så betaler du standerpris, hvilket er hvad alle kan købe det til.
Personligt mener jeg, at FDM-Shellkortet er et bedre tilbud, sådan som prisudviklingen er i øjeblikket. Der får man en meget mindre rabat, men den får man hver gang, for den er udregnet på grundlag af standerprisen.
Om et halvt år er det muligvis helt anderledes.
Sláinte
Mick
Mick
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Jeg har et FDM Shell kort som jeg bruger næsten hver gang jeg tanker. Med rabat er min pris som regel nogle få øre lavere end en Haahr tank i samme område, så der er ikke meget sparet. Til gengæld er der næsten aldrig kø ved standerne hos Shell.
Når jeg får min månedlige regning kan jeg se at jeg har fået 30-40 kr. i rabat i alt, så det er ikke mange kr. men alligevel værd at tage med.
Til sidst får du jo også kredit, hvilket for mig heller ikke betyder ret meget mere end at min saldo er en smule højere når man nærmer sig sidst på måneden.
MVH Mads
Når jeg får min månedlige regning kan jeg se at jeg har fået 30-40 kr. i rabat i alt, så det er ikke mange kr. men alligevel værd at tage med.
Til sidst får du jo også kredit, hvilket for mig heller ikke betyder ret meget mere end at min saldo er en smule højere når man nærmer sig sidst på måneden.
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Og jeg tager det da som en selvfølge at ingen herinde kunne finde på at fodre deres Saab Turbo med morfarbenzin
Jeg har da aldrig set 99 oktan hos Haahr, men måske trænger jeg til nye briller.Jensen skrev:nogle få øre lavere end en Haahr tank i samme område
Og jeg tager det da som en selvfølge at ingen herinde kunne finde på at fodre deres Saab Turbo med morfarbenzin
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Indrømmet jeg tanker kun oktan 95. Jeg har prøvet oktan 99 et par gange med store forventninger, men der var ikke det mindste forbedring, nok fordi min er en lavtrykker.
MVH Mads
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- Viggen
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Mads.
Lad os glædes over, at selv voksne, barnlige SAAB entusiaster, kan finde ud af, hvornår man kan glædes over naturligt mådehold. Der er tid til almindelig fornuftig kørsel, og ind i mellem, som deutch siger, tid til at lufte turboen.
SAAB hilsen Ole
Lad os glædes over, at selv voksne, barnlige SAAB entusiaster, kan finde ud af, hvornår man kan glædes over naturligt mådehold. Der er tid til almindelig fornuftig kørsel, og ind i mellem, som deutch siger, tid til at lufte turboen.
SAAB hilsen Ole
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)