Hej
Jeg er blevet den lykkelige ejer af en Saab 93 igen. Denne gang en 154 HK 2.0 turbo t5. Er der stadig nogen der kan trimme den herinde fra. Mvh Carsten
Hvem kan trimme min 93 154hk 2.0turbo t5
Redaktør: Bestyrelsen
- BrittOgLars
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det kan jeg da:)
Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
- BrittOgLars
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
- LarsJ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Regn med max 230hk 330nm på asfalten, hvis alt er iorden.
En LPT skal have en APC ventil ja og det er faktisk et godt sted at starte.
Hvis du ikke har en, kan du måske få lavet motorstyringen om, til at køre på T7 ventilen da den er billigere.
Få en ekstra motorstyring, så du altid har den gamle at falde tilbage på.
En LPT skal have en APC ventil ja og det er faktisk et godt sted at starte.
Hvis du ikke har en, kan du måske få lavet motorstyringen om, til at køre på T7 ventilen da den er billigere.
Få en ekstra motorstyring, så du altid har den gamle at falde tilbage på.
- BrittOgLars
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det kræver en magnet ventil, og ikke andet. Brændstof økonomien blir faktisk bedre ved normal kørsel, dog bruger den naturligvis mere hvis du bruger alle hypperne:)
Det eneste der ikke er standard på den bil på kurverne er 3" forrør og anden intercooler
Det eneste der ikke er standard på den bil på kurverne er 3" forrør og anden intercooler
Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
- BrittOgLars
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det er ikke Abbott, men svensk, og det er mig der har lavet trimmet til den.
Mvh. Lars
Mvh. Lars
Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
- AndersF
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Jakob Jensen v. MapTun Danmark leverer også programmer til den bil - du kan høre dem ad på:
http://www.maptun.dk/kontakt.htm
Derudover leverer BSR også tun:
http://www.bsr-tuning.dk/tuningsudstyr
Held og lykke hvad end du vælger, og du bliver rigtig glad for de ekstra hypper, så skal der bare en anden undervogn på God fornøjelse!
http://www.maptun.dk/kontakt.htm
Derudover leverer BSR også tun:
http://www.bsr-tuning.dk/tuningsudstyr
Held og lykke hvad end du vælger, og du bliver rigtig glad for de ekstra hypper, så skal der bare en anden undervogn på God fornøjelse!
Mvh Anders Frantsen
Medlemsnummer 776
2003 Saab 9-3SS 2.0T Arc Aut. med TD0414T Turbo, Aero dyser, 3" Forrør, 2.5" MapTun Sportsudstødning + MapTun Aero Stage 4
270 HK / 380 NM
Medlemsnummer 776
2003 Saab 9-3SS 2.0T Arc Aut. med TD0414T Turbo, Aero dyser, 3" Forrør, 2.5" MapTun Sportsudstødning + MapTun Aero Stage 4
270 HK / 380 NM
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Din motor skal være "up to date" inden du får den trimmet.
15 år gamle kølerslanger har det med pludseligt at briste, for eksempel. Når du så skal ud på motorvejen og give den noget gas ved høje omdrejninger for at teste dit nye tun, revner det som i forvejen var på vej til at revne. Halvfesne vakuumslanger bør man vel også skifte på samme konto...
15 år gamle kølerslanger har det med pludseligt at briste, for eksempel. Når du så skal ud på motorvejen og give den noget gas ved høje omdrejninger for at teste dit nye tun, revner det som i forvejen var på vej til at revne. Halvfesne vakuumslanger bør man vel også skifte på samme konto...
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
- BrittOgLars
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Ja, forrøret betyder alt for at få turboen derop. Rullemanden mente også det var rekord for sådan en TB 2569 turbo
Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
- BrittOgLars
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Har sendt en PM, ring for nærmere info
Mvh. Lars
Mvh. Lars
Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
- KristianKrage
- SAAB FREAK
Indlæg
hvis jeg må, vil jeg lige forslå at du læser denne post igennem fra Saab Central
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=236726
hvis du har flere spørgsmål ang. tuning, vil jeg forslå dig at læse det helt igennem hvis man er lidt "novice" til det
mvh
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=236726
hvis du har flere spørgsmål ang. tuning, vil jeg forslå dig at læse det helt igennem hvis man er lidt "novice" til det
mvh