Hej
Jeg er ved at vove mig ud i et restaurations projekt på min 9000 my 97. Jeg vil gerne restaurere den så originalt som muligt (planen pt.)..........Og vil i den forbindelse gerne vide - kan man finde ud af, hvad udstyr m.m. bilen blev leveret med i sin tid?
Jeg har jo bemærket flere SAAB, der er blevet lettere ombygget - ikke et ondt ord om det.
Stel dekoder har jeg haft gang i, men det siger jo ikke meget om udstyret - kabine m.m. - (eller er det mig der misforstår noget?)
Bilen har lidt stålorm bl.a. og nogle af de klassiske el problemer med instrumenter.....så jeg kommer ikke til at kede mig det næste stykke tid
Er der for øvrigt nogen der ligger inde med viskermotorer til lygter og et stk. håndtag til højre bagdør. (MY97)
Tak for et godt forum..........håber engang at kunne vise bilen frem:-)
Oplysninger søges!
Redaktør: Bestyrelsen
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
I den sag skal du helt klart have fat i doktor HF-ECO. Hvis han ikke ser dette, kan du jo skrive ham en PM. Han kan fortælle dig hvordan bilen blev leveret, helt ned i detaljer med den mindste skrue
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
- Kontakt:
Indlæg
Du har skam helt ret - stelnummeret alene siger intet om udstyrspakke mv. Modellerne som bla. linear og aero er jo udstyrspakker og ofte er det en misforstået tanke at dette kan ses via stelnummeret. Det eneste der korrekt set kan bevise bilens udstyrspakke og konfiguration er hvis man har den slutseddel, man fik fra forhandleren dengang bilen blev købt. Her vil der præcist stå hvad den er leveret med
Håber af H-eco-power/Henrik kommer online og ser dette, han ved ALT (og lidt til) om 9000......
Håber af H-eco-power/Henrik kommer online og ser dette, han ved ALT (og lidt til) om 9000......
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- NC_Ribe
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej
Man kan faktisk se meget ud fra stelnummeret -hvis man er autoriseret forhandler. Det gælder dog ikke ældre modeller -min MY '94 kunne SAAB i Ribe fx ikke se meget om (i forhold til indtræk og andre særheder). Men du kunne jo prøve, om der er mere info om din '97'er. Lygteviskermotorer og dørhåndtag er vist rimeligt årgangsneutrale, når vi taler CS.
Held og lykke med projektet -jeg drømmer også om at få min tilbage i 100% original stand -så bliver man ikke bedre kørende
Mvh/NC
Man kan faktisk se meget ud fra stelnummeret -hvis man er autoriseret forhandler. Det gælder dog ikke ældre modeller -min MY '94 kunne SAAB i Ribe fx ikke se meget om (i forhold til indtræk og andre særheder). Men du kunne jo prøve, om der er mere info om din '97'er. Lygteviskermotorer og dørhåndtag er vist rimeligt årgangsneutrale, når vi taler CS.
Held og lykke med projektet -jeg drømmer også om at få min tilbage i 100% original stand -så bliver man ikke bedre kørende
Mvh/NC
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
- kobbernagel
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Du kan prøve at søge på din bils stelnummer på thesaabsite.com. På nedenstående link, har jeg søgt på min egen 9-5, og der er jo mange informationer om hvad bilen havde af udstyr m.v. (stelnummeret indtastes i øverste venstre hjørne, lige under saabsite-logoet)
http://www.thesaabsite.com/catalog/saab ... C883511320
http://www.thesaabsite.com/catalog/saab ... C883511320
Saab 9-5 2.0T Hirch 2008 - solgt
Skoda Citigo 2014
Opel Grandland X 2020
Skoda Citigo 2014
Opel Grandland X 2020
- kobbernagel
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Skal lige bemærkes, at de informationer der kommer, ikke helt passer på min. Der står f.eks. at der ikke er baksensor, og tågelygter hvilket der er. Der er også automatisk nedblændeligt bakspejl og radio (måske endda med CD ?? Det har jeg ikke tænkt over om der er ). Måske er det noget importør/forhandler har eftermonteret? Derudover står der, at der ikke er monteret motorvarmer, hvilket er delvist rigtigt. Da jeg skiftede krumtappositionssensoren, lagde jeg mærke til, at selve "dyppekogeren" i blokken faktisk sidder der, så det er bare et spørgsmål om at montere ledningen, så har jeg motorvarmer (det har jeg så aldrig fået gjort..)
Saab 9-5 2.0T Hirch 2008 - solgt
Skoda Citigo 2014
Opel Grandland X 2020
Skoda Citigo 2014
Opel Grandland X 2020
- 4Roger
- SUPER SAAB FREAK
Indlæg
Sikke en masse man kan se om bilen, min viser det samme med tågelygter og baksensor, men så har en en Danmark pakke som jo netop kunne være sådanne sagerkobbernagel skrev:Skal lige bemærkes, at de informationer der kommer, ikke helt passer på min. Der står f.eks. at der ikke er baksensor, og tågelygter hvilket der er. Der er også automatisk nedblændeligt bakspejl og radio (måske endda med CD ?? Det har jeg ikke tænkt over om der er ). Måske er det noget importør/forhandler har eftermonteret? Derudover står der, at der ikke er monteret motorvarmer, hvilket er delvist rigtigt. Da jeg skiftede krumtappositionssensoren, lagde jeg mærke til, at selve "dyppekogeren" i blokken faktisk sidder der, så det er bare et spørgsmål om at montere ledningen, så har jeg motorvarmer (det har jeg så aldrig fået gjort..)
- Saabbillum
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
:-) Tak for input og svar
Jeg graver videre........
Der står ikke så meget i de originale papirer på bilen. Jeg ved ikke om det skyldes, at det er en dansker - jeg har flere gange stødt på tyske 9000, hvor det står meget mere specificeret i papirerne.
Giver oplysningerne fra døren oplysning - eller hvor kan man afkode dem?
Jeg graver videre. PT har jeg fuld dansk ejer historik på bilen.......men håber jeg får opklaret en dag, hvordan bilen stod ved levering:-)
Der står ikke så meget i de originale papirer på bilen. Jeg ved ikke om det skyldes, at det er en dansker - jeg har flere gange stødt på tyske 9000, hvor det står meget mere specificeret i papirerne.
Giver oplysningerne fra døren oplysning - eller hvor kan man afkode dem?
Jeg graver videre. PT har jeg fuld dansk ejer historik på bilen.......men håber jeg får opklaret en dag, hvordan bilen stod ved levering:-)
- 4Roger
- SUPER SAAB FREAK
- LarsJ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
:-) Tak for input og svar
Rigtigt mange Saaber er købt, som den lille udgave og senere eftermonterer forhandleren ekstraudstyr.
Det er forholdsvis let at eftermontere ekstraudstyr på de fleste Saab, på grund af kabler og stik ligger klar.
Det er forholdsvis let at eftermontere ekstraudstyr på de fleste Saab, på grund af kabler og stik ligger klar.
- NC_Ribe
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
:-) Tak for input og svar
Hej igen
Har tjekket de forskellige links ovenfor, og alle giver de fuldstændigt mangelfulde svar på min 9K (åbenbart det samme, som SAAB-forhandlere kan søge på). Så prøv Henrik/HF_eco_power -det vil jeg selv gøre (har et fantastisk lækkert italiensk uldindtræk, der er ligeså lidt slidstærkt, som det er lækkert).
Konklusion: På de nyere kan man faktisk se det meste, men på 9K og ældre ser man kun de mest basale oplysninger.
Mvh/NC
Har tjekket de forskellige links ovenfor, og alle giver de fuldstændigt mangelfulde svar på min 9K (åbenbart det samme, som SAAB-forhandlere kan søge på). Så prøv Henrik/HF_eco_power -det vil jeg selv gøre (har et fantastisk lækkert italiensk uldindtræk, der er ligeså lidt slidstærkt, som det er lækkert).
Konklusion: På de nyere kan man faktisk se det meste, men på 9K og ældre ser man kun de mest basale oplysninger.
Mvh/NC
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
- Saabbillum
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Tak
Det vil jeg gøre engang næste år. Lige nu står den pt. på rust "udfordringer" - de er vist ikke standard
Så med tiden håber jeg at kunne komme til træf med den........
Og jeg er stadig på jagt efter stumper til den:-)........men hva. jagten er også en del af udfordringen
Men oplysninger modtages stadig gerne......Den er solgt 15/10 96 (MY97) af SAAB i Søborg.
Imp. nr. 5015 64286 solgt af forhandler 9982.
Kan man aflæse noget ud af imp. nr.???
Heldigvis nærmer julen sig, så kan jeg komme lidt mere i gang.............arbejde tager alt for meget fritid
Så med tiden håber jeg at kunne komme til træf med den........
Og jeg er stadig på jagt efter stumper til den:-)........men hva. jagten er også en del af udfordringen
Men oplysninger modtages stadig gerne......Den er solgt 15/10 96 (MY97) af SAAB i Søborg.
Imp. nr. 5015 64286 solgt af forhandler 9982.
Kan man aflæse noget ud af imp. nr.???
Heldigvis nærmer julen sig, så kan jeg komme lidt mere i gang.............arbejde tager alt for meget fritid
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Rust er heldigvis ikke standard. Det er noget "ekstraudstyr" man godt kan undvære.
Ruderammen er dog en rigtig 9000 dræber. Jeg fik min rude skiftet tidligere i år, da jeg havde mistanke om rust. Ruden var begyndt at de-laminere ude i kanten, men var ellers fin stand. Der er nogle hvide aftegninger i kanten, som kan skyldes tryk nedefra, ofte pga en gærende ruderamme nedenunder. Der var nu ingen synlig rust, men ruden blev pillet ud og der var heldigvis 0 rust nedenunder. Så fik jeg da en ny rude for de penge.
Jeg håber du kan få has på det du har i din, så du kan komme til træf. Det er altid hyggeligt. Der er ikke mange der kører 9000 og jeg er ofte "alene" i min 9000 CS fra '97.
Min egen er købt af den originale ejer og jeg er 100% sikker på, at det eneste eftermonterede i den er den elektroniske p-skive. Min er den kedelige skolelærer/junior ingeniør model uden noget. Så jeg købte et kit med tågelygter og installerede dem i stedet for de grimme plasticblanketter i kofangeren. Jeg har også købt et Saab 9000 audio system med forstærker under sædet, som er det stereo, der er vist i kataloger og instruktionsmanualen. - I stedet for den kedelige blaupunkt radio der var fra ny. Tågelygterne bruger jeg ikke, men stereoen har jeg stor fornøjelse af, hver gang jeg er ude at køre.
100% originalt til bilen, naturligvis.
Ruderammen er dog en rigtig 9000 dræber. Jeg fik min rude skiftet tidligere i år, da jeg havde mistanke om rust. Ruden var begyndt at de-laminere ude i kanten, men var ellers fin stand. Der er nogle hvide aftegninger i kanten, som kan skyldes tryk nedefra, ofte pga en gærende ruderamme nedenunder. Der var nu ingen synlig rust, men ruden blev pillet ud og der var heldigvis 0 rust nedenunder. Så fik jeg da en ny rude for de penge.
Jeg håber du kan få has på det du har i din, så du kan komme til træf. Det er altid hyggeligt. Der er ikke mange der kører 9000 og jeg er ofte "alene" i min 9000 CS fra '97.
Min egen er købt af den originale ejer og jeg er 100% sikker på, at det eneste eftermonterede i den er den elektroniske p-skive. Min er den kedelige skolelærer/junior ingeniør model uden noget. Så jeg købte et kit med tågelygter og installerede dem i stedet for de grimme plasticblanketter i kofangeren. Jeg har også købt et Saab 9000 audio system med forstærker under sædet, som er det stereo, der er vist i kataloger og instruktionsmanualen. - I stedet for den kedelige blaupunkt radio der var fra ny. Tågelygterne bruger jeg ikke, men stereoen har jeg stor fornøjelse af, hver gang jeg er ude at køre.
100% originalt til bilen, naturligvis.
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
- BrittOgLars
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hovhov Thomas, du glemmer da vores lille "åndedrætsløft", så heeeelt original er den vel ikke?
Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Hæ hæ. Du har ret, Lars. Der er blevet byttet et par 0 og 1 taller i computeren.
Selv en sugemodel kan optimeres en smule i ecu'en. Da vi ikke kører på oktan 79 her, kan vi godt låne lidt fra den sikkerhedsmargin. I Hk taler vi formentlig et 1-cifret beløb og en benzinøkonomi, der tager den fra 10.3 til 10,75 km/l ved korte ture.
Nu vi er ved det uoriginale, så har jeg importeret en rustfri udstødning fra Raka rør i Sverige. Den vejer et ton og er højglanspoleret ved leveringen. Håndværk af aller højeste standard fra Saabens eget hjemland! Man hører slet ikke motoren når man cruiser afsted. Kun når man accelererer knurrer den lidt. Dyr? Næh! 2990 svenske fra katen og bag, plus 990 for et forrør. Om 2 - 3 år når det tilsvarende "originale" alligevel skulle skiftes IGEN er det i hvert fald ikke.
2 ændringer, der gør at bilen giver en lille smule bedre oplevelse (er det muligt!??) , end før.
Jeg syntes nu bilen stadig er ret original.
Og til Saabbillum's bil som det hele jo handler om. I dørfalsen i venstre bagdør er en label som (ud over dæktryk) også angiver body color og trim kode. Du spørger til "kabine" i dit indledende indlæg og det kan du i hvert fald checke stemmer overens med det der er i bilen.
Her er i øvrigt en liste over hvad der er standard og ekstra i de forskellige modeller på årg '97 som jeg har scannet ind fra kataloget. Bemærk, at noget udstyr er betinget af andet udstyr. Fx. er bagrudevisker standard på Aero og Jubilæum, men kun med 200Hk turbomotor og er ekstra tilvalg på alle andre modeller.
Selv en sugemodel kan optimeres en smule i ecu'en. Da vi ikke kører på oktan 79 her, kan vi godt låne lidt fra den sikkerhedsmargin. I Hk taler vi formentlig et 1-cifret beløb og en benzinøkonomi, der tager den fra 10.3 til 10,75 km/l ved korte ture.
Nu vi er ved det uoriginale, så har jeg importeret en rustfri udstødning fra Raka rør i Sverige. Den vejer et ton og er højglanspoleret ved leveringen. Håndværk af aller højeste standard fra Saabens eget hjemland! Man hører slet ikke motoren når man cruiser afsted. Kun når man accelererer knurrer den lidt. Dyr? Næh! 2990 svenske fra katen og bag, plus 990 for et forrør. Om 2 - 3 år når det tilsvarende "originale" alligevel skulle skiftes IGEN er det i hvert fald ikke.
2 ændringer, der gør at bilen giver en lille smule bedre oplevelse (er det muligt!??) , end før.
Jeg syntes nu bilen stadig er ret original.
Og til Saabbillum's bil som det hele jo handler om. I dørfalsen i venstre bagdør er en label som (ud over dæktryk) også angiver body color og trim kode. Du spørger til "kabine" i dit indledende indlæg og det kan du i hvert fald checke stemmer overens med det der er i bilen.
Her er i øvrigt en liste over hvad der er standard og ekstra i de forskellige modeller på årg '97 som jeg har scannet ind fra kataloget. Bemærk, at noget udstyr er betinget af andet udstyr. Fx. er bagrudevisker standard på Aero og Jubilæum, men kun med 200Hk turbomotor og er ekstra tilvalg på alle andre modeller.
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
- Saabbillum
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Desværre har min 9000 klassikeren.........rust i ruderamme - men heldigvis også manden der kan gøre noget ved, selvom det nok koster lidt "lommeuld og jyske smerter.....
Og rust andre steder.......så det vil nok tage lidt tid.....men håber det lykkes:-)
Nu er jeg jo lidt spændt på, om nogen af jer kender min projekt Saab.
9000 CDE stel nr: YS3CF45M3V1004326
Monteret med Aero kabine (original ifølge Henrik (Eco power)
Vender tilbage med billeder senere
Og rust andre steder.......så det vil nok tage lidt tid.....men håber det lykkes:-)
Nu er jeg jo lidt spændt på, om nogen af jer kender min projekt Saab.
9000 CDE stel nr: YS3CF45M3V1004326
Monteret med Aero kabine (original ifølge Henrik (Eco power)
Vender tilbage med billeder senere
- Vedhæftede filer
-
- Saabcde.jpg
- (125.86 KiB) Downloadet 2 gange
- anders.
- SUPER SAAB FREAK
Indlæg
uha det er jo ren luxsus ..200 hk udgaven i M97 -køre selv med den fede aerokabine, Jeg sidder optimalt i det sæde. Og jeg er flittig bruger af den elektriske justering, da min ryg har det godt med ny positioner. Spændt på hvor længe det holder til mine daglige justeren frem og tilbage op og ned ..? Det var nok for længst gået i stykker hvis det havde været så meget andet!? Var ude og se på en GMC Safari kassevogn engang og da jeg så de fede el stole udbrød jeg et eller andet, og han svarede at dem sku man helst ikke pille for meget ved, de havde det med at gå i stykker de biler ... godt man ikke køre i sådan en så ..
Held og lykke med projektet!
Held og lykke med projektet!
9000 CSE 2,3T A50 Aut. Med aero stue sortmetal. ca. 240hk
900 T16 M90 3d projekt på græs. 175 hk Rosenkvarts.
Mercedes 230 coupé M80 blåmetal. 136 hk
Yamaha Maxim x Custom-sport 700 R4 vandkølet M86 90 hk.
900 T16 M90 3d projekt på græs. 175 hk Rosenkvarts.
Mercedes 230 coupé M80 blåmetal. 136 hk
Yamaha Maxim x Custom-sport 700 R4 vandkølet M86 90 hk.
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Saab lancerede jo også bilen som en jubilæumsmodel med alt tænkeligt isenkram og luxus, men ikke en Aero da den ikke havde 16" fælge, Aero stole og soltag.
Så der er noget som ikke stemmer. Måske er det den danske brandskat som har umuliggjort salg af bilen i DK, og importøren har så importeret en bastard. ECO-Henrik har sikkert forklaringen...
Jeg har aldrig set en A50 uden bagrudevisker og klimaanlæg, inklusive min egen. Langt de fleste jeg har set er solgt med 150 eller 170 HK børneturbo, inklusive min egen.tknage skrev: Bemærk, at noget udstyr er betinget af andet udstyr. Fx. er bagrudevisker standard på Aero og Jubilæum, men kun med 200Hk turbomotor og er ekstra tilvalg på alle andre modeller.
Saab lancerede jo også bilen som en jubilæumsmodel med alt tænkeligt isenkram og luxus, men ikke en Aero da den ikke havde 16" fælge, Aero stole og soltag.
Så der er noget som ikke stemmer. Måske er det den danske brandskat som har umuliggjort salg af bilen i DK, og importøren har så importeret en bastard. ECO-Henrik har sikkert forklaringen...
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- Saabbillum
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Tak for indput:-)
Hmmm. Min er uden bag rudevisker (findes vel ikke på cd udgaven) men med soltag, klima, el stole osv....men ikke orginal radio mere.....
Org. elektrisk bagrude solvisir m.m...
Hvordan kendes en A50 model og findes den i CD udgave?
Org. elektrisk bagrude solvisir m.m...
Hvordan kendes en A50 model og findes den i CD udgave?
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Læder/ruskinds sæder med flylogo.
Specielle A50 fælge.
Aero skørter.
Alskens elektrisk isenkram
Rosentræ/læder rat/beklædning/instrumentbord.
Re: Tak for indput:-)
Nej, den er kun lavet som CSE og har følgende kendetegn:Saabbillum skrev: Hvordan kendes en A50 model og findes den i CD udgave?
Læder/ruskinds sæder med flylogo.
Specielle A50 fælge.
Aero skørter.
Alskens elektrisk isenkram
Rosentræ/læder rat/beklædning/instrumentbord.
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- Saabbillum
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Re: Oplysninger søges!
Jeg arbejder på sagen..........Rom blev ikke bygget på en dag ......Men nu håber jeg det skrider fremad..............efterhånden kommer den vel op til standard igen.....
Original lydanlæg med SAAB forstærker ville ikke være af vejen..........så hvis nogen har en sådan liggende
Ups endnu en mangel blev opdaget i dag........ligger nogen inden med de gummi dæmper der sidder imellem bagklap og karrossen, når bagklappen åbner ( ikke gasdæmperen)?
Forhåbentlig sker der noget alvorligt med rusten i den her næste uge - lommesmerter til trods ....................så de næste udfordringer må tages langs af sted som tid og pengepung - og stumper tillader det
Måske med lidt held kommer jeg til træf sidst på året med den......selvom den ikke er færdig..
Mvh. Palle
Original lydanlæg med SAAB forstærker ville ikke være af vejen..........så hvis nogen har en sådan liggende
Ups endnu en mangel blev opdaget i dag........ligger nogen inden med de gummi dæmper der sidder imellem bagklap og karrossen, når bagklappen åbner ( ikke gasdæmperen)?
Forhåbentlig sker der noget alvorligt med rusten i den her næste uge - lommesmerter til trods ....................så de næste udfordringer må tages langs af sted som tid og pengepung - og stumper tillader det
Måske med lidt held kommer jeg til træf sidst på året med den......selvom den ikke er færdig..
Mvh. Palle
9000 CDE 2,3 200 - Ren dansker og fuld historie - projekt bil - godt på vej
2 * Clio
9000 2,3 CS auto my 91 - med hele svineriet - m km
900 turbo 16 perlemor rød, med hele svineriet - skulle have beholdt den - m km
99 EMS
2 * Saab 99 GL
2 * Clio
9000 2,3 CS auto my 91 - med hele svineriet - m km
900 turbo 16 perlemor rød, med hele svineriet - skulle have beholdt den - m km
99 EMS
2 * Saab 99 GL