Pænt takPeter skrev:"Ville De købe en brugt bil af denne mand?"
Øhh... Jo, jeg turde godt... ...
Desværrer har jeg hverken firma eller biler til salg.....
(Du prøver vel ikke at nare Kvartz fra mig)
............
Redaktør: Bestyrelsen
Nej sådan var det ikke mentsredna skrev:man keder sig vel ikke med så fine projekter - det er ihvertfald ikke kedeligt at følge!plankan skrev: sådan kan det gå når man keder sig og har alt for meget fritid
/Anders
Jo,sådan noget vil jeg gerne have skal være i orden -hf-eco-power skrev:Sådan, Plankan!!! Det er fedt, at du (ligesom mig selv) også er meget optaget af at få alle detaljerne på plads :mrcool
Jo som sådan kan man jo godt komme til dethf-eco-power skrev:Du har ret i, at stikket som sådan ikke kan monteres forkert...og dog!
Det er nemlig muligt at bytte rundt på dette stik og så det til c-låsmotoren. Shhhhh...sig det ikke til nogen, men det er jeg faktisk selv kommet til at gøre engang
/Henrik
Har aldrig haft problemer med Brembo.......LarsJ skrev:Brembo skiverne har været lidt upopulære ved nogle herinde, mig inklusiv.
Håber dine holder bedre end mine gjorde, for et par år siden.
Mine blev skæve efter en måned på en og9-3.
plankan skrev:Har aldrig haft problemer med Brembo.......LarsJ skrev:Brembo skiverne har været lidt upopulære ved nogle herinde, mig inklusiv.
Håber dine holder bedre end mine gjorde, for et par år siden.
Mine blev skæve efter en måned på en og9-3.
Men jeg ved at der for nogle år siden generelt var problem med diverse "stål" produkter -
deraf også med mange dele til fortøj/ og som du skriver med bremseskiver
I sidste ende handler det også om hvor omhyggelig man er med arbejdet i at bytte bremseskiver
Mange tak -Carlsson skrev:Super flot bil Plankan.
Tja -Carlsson skrev:Bare min var samme farve istedet for grå.
Nja.......Carlsson skrev:Ved du hvorfor den første krumtap pakdåse blev utæt efter kort tid
Ja det er det.SGT skrev:Er det originalt med katalysator under motoren?
Det er da også det samme, men der findes de med Part nr:SGT skrev:Mener kun det er noget der hører de sidste NA 9000ere til.
Bilen er bygget i trollhättan på line A -SGT skrev:Når jeg kigger efter kan jeg også se at den har vakuum forstærkede bremser,
Det må da være en model der ligger lige på vippen til MY94.
Pænt takRuneTonnesen skrev:Nydeligt arbejde, som sædvanlig.
Med RubyRuneTonnesen skrev:Er der nye projekter på bedding?
Så sant så -RuneTonnesen skrev:Er der nogen grund til at du ikke har skiftet til lædersæder?
Smag og behag er jo forskelligt, men jeg syntes bare de passer godt 9K.
Både og, ja og nej.RuneTonnesen skrev:Sådan et sæt her ?
Kender den godt, har skam også været forbi og kigge på den.RuneTonnesen skrev:Den står hos returbilen i Helsingborg.
Tror nu helt sikkert de er saab orgCarlsson skrev:Det må du meget gerne.
Men hvor kommer de fra? Er de originale
Ih, har du flere gode spørgsmålCarlsson skrev:Er det korte eller lange du har sat på