Turbo GT1752, GT17 Hybrid eller TD04
: 18. jul 2016, 10:08
Hej folks
Nu har min herlige 9-5er rundet de 166000km, og indtil videre ingen tegn på dårligdom fra turboen. Meen, jeg begynder så småt at tænke den ind i budgettet
Da vognen er en Vector model med BSR trim 1, har jeg egentlig altid gerne ville give den "det sidste" og opgradere til en TD04*15. Alternativt har jeg også Abbott's GT17 Hybrid i tankerne, da turboen trods dyrere indkøb, er en direkte bolt-on, hvor TD04 kræver nogle ny stumper inkl. koblingsskifte.
Jeg har intet Hk mål, som jeg ønsker at nå op på, og bilen kører som alm. familien-Danmark vogn.
Hvad er jeres tanker???
Nu har min herlige 9-5er rundet de 166000km, og indtil videre ingen tegn på dårligdom fra turboen. Meen, jeg begynder så småt at tænke den ind i budgettet
Da vognen er en Vector model med BSR trim 1, har jeg egentlig altid gerne ville give den "det sidste" og opgradere til en TD04*15. Alternativt har jeg også Abbott's GT17 Hybrid i tankerne, da turboen trods dyrere indkøb, er en direkte bolt-on, hvor TD04 kræver nogle ny stumper inkl. koblingsskifte.
Jeg har intet Hk mål, som jeg ønsker at nå op på, og bilen kører som alm. familien-Danmark vogn.
Hvad er jeres tanker???