Hej, jeg er helt ny i forumet her - er ikke sikker på, om dette er det rigtige sted at stille spørgsmål. Men, jeg har en 9-3 2,8 Hirsch fra 2007, 177.000 km, sort, som jeg pønser på at sælge. Jeg er usikker på, hvad der er en realistisk pris at stile efter. Bilen er i god stand med enkelte overfladiske skrammer; ingen buler, enkelte små rustbobler, pænt interiør, 2 sæt originale fælge. På diverse udenlanske fora kan jeg læse mig til, at ca. 60.000 kr. ikke burde være helt ved siden af, men jeg har ikke forudsætninger til at vurdere, om det er retvisende. På forhånd mange tak om nogen har tanker at bidrage med i den forbindelse.
Venligst, Sune Segal
9-3 2,8 Hirsch
Redaktør: Bestyrelsen
- Jensen
- Administrator
Hej Sune
Combi eller sedan?
Nu kan der jo være meget forskel på biler der er omkring ~20 år gamle, så det er meget svært at udregne pris da stand mht rust samt slid osv. nok er det der spiller mest ind. Dernæst mængden af udstyr, som kan svinge en del selvom det er en Aero.
Uanset hvad kan du være sikker på at nogen kan finde en lignende bil meget billigere, så du skal nok helst selv vurdere hvad du vil have for bilen og sætte prisen deromkring. Det er nok ikke en bil hvor køberne kommer strømmende til på nuværende tidspunkt, grundet forbrug og benzinpriser, så forvent at have den til salg et stykke tid før den rigtige køber henvender sig.
MVH Mads
Combi eller sedan?
Nu kan der jo være meget forskel på biler der er omkring ~20 år gamle, så det er meget svært at udregne pris da stand mht rust samt slid osv. nok er det der spiller mest ind. Dernæst mængden af udstyr, som kan svinge en del selvom det er en Aero.
Uanset hvad kan du være sikker på at nogen kan finde en lignende bil meget billigere, så du skal nok helst selv vurdere hvad du vil have for bilen og sætte prisen deromkring. Det er nok ikke en bil hvor køberne kommer strømmende til på nuværende tidspunkt, grundet forbrug og benzinpriser, så forvent at have den til salg et stykke tid før den rigtige køber henvender sig.
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99