Banner cycler

saab træf 17/4-2004???

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

BNJ
SAAB FREAK
Indlæg: 63
Tilmeldt: 19. mar 2004, 00:17

saab træf 17/4-2004???

16. apr 2004, 21:47

Hey alle sammen.

Jeg har tænkt lidt på at komme til saab træffet i morgen! Men skal man være medlem af Saab Klub Danmark??
Og er det nødvendigt at komme til den første del??

Er der evt. nogen der ved om det bliver et stort træf???

M.v.h

Bo


Christina
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 108
Tilmeldt: 13. jan 2004, 00:07

18. apr 2004, 16:46

Hej Bo,
alle er velkomne til Saabtræfs.
Også til generalforsamlingen første weekend i september, dog skal man være medlem for at deltage i selve generalforsamlingen.
Der er træf i Aalborg næste weekend, og der skal du helt sikkert være velkommen!

Christina
BNJ
SAAB FREAK
Indlæg: 63
Tilmeldt: 19. mar 2004, 00:17

19. apr 2004, 21:23

Hej Christina

Jeg ringede til dem der stod for det, og var også yderst velkommen. så jeg tog et smut til Herning Lørdag formiddag. Og det var super, en masse Saab'er og lidt godt om tuning og styling :). Og snakkede med formanden, og ville få noget materiale om Saab klub Danmark i denne uge. Så det kan ikke være bedre!!

Tak for invitationen til Aalborg, nu må vi se om der bliver råd til det. da jeg stadig kun er på s.u. :(

M.v.h. Bo
mark93ss
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 9
Tilmeldt: 2. apr 2004, 15:53

25. apr 2004, 23:42

Hej Christina,

Når jeg kigger i aktivites kallenderen ser det ud som om alle træf bliver afholdt i Jylland - Blive der aldrig afholdt træf på Sjælland ????

/Mark
Christina
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 108
Tilmeldt: 13. jan 2004, 00:07

26. apr 2004, 00:42

Hej Mark,

det er skægt du spørger, for emnet har været lidt oppe tidligere...
Som du kan se, så er jeg selv fra Sjælland, men tager gerne turen til Jylland for et godt arrangeret træf.

Min erfaring er, at det faktisk kun er 2-4 "hold" (familier om du vil) , der kommer fra Sjælland, mens resten er fra Jylland (måske også Fyn??).
Det betyder, at der er endnu flere, som skal investere i en tur over Storebælt.
Endvidere betyder det, at der er færre til at arrangere træf på Sjælland.

Men vi kan jo, nu hvor lejligheden har budt sig, forhøre os, hvorvidt der er stemning for at at tage til træf på Sjælland??

Christina
Gæst

26. apr 2004, 11:27

Hej Christina. Måske er det fordi at træffene er i Jylland, at der kommer så få fra Sjælland. Jeg ville selv meget gerne have været med i Herning, men havde desværre ikke råd til at tage turen lige nu. Så jeg synes klart det kunne være super godt med et træf på Sjælland :D
PeterM
Gæst

26. apr 2004, 12:21

Hi hi, nu er vi snart dobbelt så mange fra Sjælland som er interesseret i et træf ;-)
- For min skyld behøver det ikke at være noget stort arrangement, det er helt fint hvis vi bare mødes og ser/snakker lidt biler.
troels
SAAB-PSYCHO
Indlæg: 2790
Tilmeldt: 13. jan 2004, 20:45

26. apr 2004, 20:54

Jeg kommer også fra kbh og har kun været med til et træf i det jyske "Saab i Borris" i foråret og må indrømme at træffet var udemærket, men dog dyrt i benzin og broafgift.

Til det træf talte vi også om så få personer fra Sjælland der var med og talte om evt. at lave træf på Sjælland. Der var dog nogle der kunne berette om træf på Sjælland og hvor der så stadigvæk var flest jyder repræsenteret, så jyderne er måske bedre til det sociale ?

mvh
Troels
Brugeravatar
Jakob-Jensen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 12. jan 2004, 22:18

26. apr 2004, 23:43

hej alle

jeg synes også det lyder som en rigtig god ide at holde et træf på sjælland, men det er jo op til jer på sjælland at få arrangere et træf. der er jo kun jer selv til at gøre det. det er rigtigt at der er flest jyder til div. træf men vi arrangere dem jo ikke ovre på sjælland når vi bor i jylland.

det skal lige siges at der også bliver lavet nogle træfs og hyggedage eks.vis hos Dan i næstved. Asger hede har også arrangeret køreteknik så lidt sker der da på sjælland.

men skriv endelig til mig hvis der er nogen som finder på noget, så ligger jeg det gerne op her på hjemmesiden.
My Turbo Turns Faster Than Yours
Gæst

27. apr 2004, 20:19

Det er vel bare at finde en dag og sted at mødes - så er der træf ;-).
Man kunne jo mødes ved en Mc D. og løbe lidt rundt og se på bilerne..

-Jeg syntes helt sikker det ville være sjovt, og det kræver ikke den helt store planlægning.

/Mark.
Jan
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 922
Tilmeldt: 13. jan 2004, 23:36

28. apr 2004, 20:25

Hej alle

Vi er nogle stykker som tidligere har arrangeret en del her på sjælland ( Dan fra Gørløse, Svend fra Birkerød, Asger fra Støby egede og (mig) jan fra Næstved) men da vi til sidst stort set kun var os der kom, stoppede vi med at planlægge, det eneste arrangement som trak, var hos Dan i Gørløse.
Men da det jo nu ser ud til at der er interesse for "noget" her på øen, kunne det jo være vi skulle prøve igen.
Skriv her hvis der er stemning for det, det kan f.eks. være at mødes på en P-plads, køre en tur til et eller andet se-værdigt, og evt. afslutte med at spise.
Mvh Jan
Mvh. Jan
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.


http://www.saab-brochuresamling.dk
Brugeravatar
K.Hansen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 25. mar 2004, 21:42

28. apr 2004, 22:18

Hej .
Hvad med Gavnø 2004 ??? det er jo ved at være sidste chance for tilmelding :roll:

Hilsen Kenneth
9000 CC Turbo
Jan
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 922
Tilmeldt: 13. jan 2004, 23:36

28. apr 2004, 23:23

Hej Kenneth
Jeg har lige fået bladet, der er oplysninger på sidste side, det er Asger som tilmelder, han har tlf. nr. 56268166 eller e-mail: hedes_trafikskole@get2net.dk, tilmelding senest den 1 maj.
Jeg vil prøve at finde ud af om den "gamle" 9000 skal der ud.
Mvh Jan
Mvh. Jan
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.


http://www.saab-brochuresamling.dk

Tilbage til "Modern Forum"