Ja, disse ½-sløje membranstyrede ventiler kan med fordel erstattes af den her model:
- altså en stempelstyret istedet. Så er du ude over det problem
Den viste model er en "2 - i -1" , dvs. valgfrihed om den skal recirkulere luften eller slippe ud i det fri. På T7-motorer (som din) vælger man i reglen første løsning, da der kan gå kuk i luftmassemålerenfunktionen (uberegnet luftmængde).
Ventilen tilhører undertegnede og er blevet ledig for evt. køber efter opgradering til Forge. Fungerer 112%, såklart.
/Henrik
LÆS DETTE FØRST!!!! Om Dump Ventil osv. STIL SPØRGSMÅL HER!
Redaktør: Bestyrelsen
- UphamFO
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Det ville være dejligt med en ventil der koster under en tudse
Jeg kan kun finde til 1000+ når man køber forge eller abbott
En stempelstyret ser da helt okay ud
Ønsker at den skal se stock ud og ingen justeringer, da jeg er uduelig til biler
*så lidt justering som muligt
Jeg kan kun finde til 1000+ når man køber forge eller abbott
En stempelstyret ser da helt okay ud
Ønsker at den skal se stock ud og ingen justeringer, da jeg er uduelig til biler
*så lidt justering som muligt
Saab 9-3 2.0t 2003
- Nilau
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
mvh.
Nilau
Er der nogen der kan leve med en motor der går ud, når man skifter gear?!LarsJ skrev:luftmasse måleren har registreret det luft den suger ind og smider benz i der svarer til.
når du smider luften væk, vil motoren drukne på grund af for meget benzin i forhold til luft.
som der bliver skrevet kan man godt bruge en udlufter bov, hvis man kan leve med at den tygger lidt i det, eller måske enda går i stå når man skifter gear.
du kan få ventiler der recirkulerer og samtidigt lukker en vis % del ud i luften.
bare et eksempel
http://shop.scanturbo.dk/pi/TurboSmart_ ... 61_31.aspx
mvh.
Nilau
9-5 2,3T Vector SportCombi 2002 [Maptun Stage 1]