Banner cycler

Køb af saab ved svend wind højer?

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

trichome
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 12
Tilmeldt: 5. aug 2018, 10:11

Køb af saab ved svend wind højer?

5. aug 2018, 10:16

Hej alle. Er der nogle der har erfaringer med svend wind og hans biler?

Bilerne er generalt lidt dyre end ved andre forhandlere/private men det lyder som om han har styr på det? og at han klargøre dem ordenligt?

Kan jeg trygt købe en ældre saab 9-5 eller 9-3 ved ham fra 04-07?


bolsen
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 825
Tilmeldt: 22. dec 2007, 11:39

Re: Køb af saab ved svend wind højer?

5. aug 2018, 12:27

Det er et super firma, og jeg har kun positiv erfaring ved vores køb. Herudover et værkstedet noget ud over det almindelige. De er utrolig omhyggelige med det de foretager sig. Jeg bruger kun det værksted, og har gjort det i mange år.
Brugeravatar
Viggen
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 714
Tilmeldt: 8. sep 2006, 09:12

Re: Køb af saab ved svend wind højer?

5. aug 2018, 14:22

Hej Trichrome.

Velkommen i SKD. :D Stedet, hvor SAAB-enthusiaster mødes og udveksler tips og erfaringer. 8)

Du kan være absolut tryg ved at handle SAAB i Højer. De er virkeligt dygtige og kompetente på værkstedet, og de har landets største udvalg og altid flot service på biler og reparatrioner . :D Man har på fornemmelsen, at de brænder for SAAB. Spørg efter Per eller Dennis.
Familiens københavner-SAAB'er får service i Højer :shock: , jeg bor tættere på, så det er jo bare en kortere tur for mig. :wink:

Kom, hvis du kan, til "Åbent Hus" hos Svend Wind lørdag d.18. august. Se "Kommende træf" her på hjemmesiden. :idea:

SAAB hilsen Ole
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
SteenHansen
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 403
Tilmeldt: 16. feb 2004, 20:49

Re: Køb af saab ved svend wind højer?

6. aug 2018, 22:00

De er superkompetente på SAAB i højer, det gælder både salg og service.
Vi har kun kendt Per og hans team i 2 år, men har fået to biler derfra, herunder en leasing med servicekontrakt. Er supertilfreds med både aftaler om biler, værksted og service niveau.
Jeg vil også anbefale dig at besøge Højer til sommerkur 18/8, se evt. Mere info på facebook - under svend wind.
Held og lykke med det.

Steen
SAAB - the most intelligent car ever built.
trichome
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 12
Tilmeldt: 5. aug 2018, 10:11

Re: Køb af saab ved svend wind højer?

7. aug 2018, 14:51

jamen det lyder jo rigtigt godt. må hellere finde min ''nye'' bil ved ham så :-)
nikolaigrøn
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7. aug 2018, 20:34

Re: Køb af saab ved svend wind højer?

7. aug 2018, 20:39

Jeg er super enige med de andre. Har lige hentet en 9-5 Aero oppe hos Svend Windows (Per) Jeg har aldrig fået så god og kompetent behandling før. Helt fantastisk sted.👍
nikolaigrøn
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7. aug 2018, 20:34

Re: Køb af saab ved svend wind højer?

7. aug 2018, 20:40

Hov. Der skulle stå Svend Wind. Sorry

Tilbage til "Modern Forum"