Banner cycler

Hvorfor er jeg en del af SKD?

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

Gæst

Hvorfor er jeg en del af SKD?

27. nov 2018, 18:39

Hvorfor er jeg en del af Saab Klub Danmark?


Ja, hvorfor? Det er ikke bilerne, dem har jeg ikke forstand på. Nej det er pga. de gode venskaber jeg har fået gennem klubben.

Jeg har som sagt ikke forstand på biler, men jeg har forstand på bestyrelsesarbejde. Og lige nu har vi en bestyrelse der desværre ikke er deres ansvar bevidst. Ja det startede jo egentligt med den forrige bestyrelse som nu "tørrer lorten" af på den nuværende bestyrelse. Eller nej, nuværende bestyrelse er jo en del af den gamle. Det er kun posterne der har fået nye ansigter.

Vi sad til GF 2018 hvor det kom frem at Saab Klubben og SKD har afholdt træf sammen april 2018. Desværre var jeg/vi ikke vågne nok til at ytre mistillidsvotum over for Thomas Knage eller måske bestyrelsen generelt, for daværende formand Lars Kaas havde jo også i 2017 gang i samarbejdsøvelser med Saab Klubben/Jens Bro.
Længe før bestyrelsen havde mandat til at indlede samarbejdsøvelser.

Summasumarum; bestyrelsen fik mandat til samarbejde, bestyrelsen blev genvalgt. Stor er så overraskelsen da klubbladet udkommer, formanden og suppleanten har byttet plads. Kort efter træder 2 bestyrelsesmedlemmer ud af bestyrelsen.
Jeg og andre medlemmer spørger: Hvad sker der? Vi får intet svar, vi skal kontakte Poul Viggo - en konsulent, for nu skal bestyrelsen have arbejdsro !!!!!!!
Bestyrelsen har bedt om arbejdsro, for nu skal der arbejdes på 2020. Det ville klæde bestyrelsen hvis de brugte lidt energi på deres medlemmer. Medlemmerne vil have svar og disse svar skal komme fra deres bestyrelse. Derfor ville det klæde bestyrelsen hvis der blev indkaldt til ekstraordinær generalforsamling.


Ved GF hørte jeg nogle ytre utilfredshed over at Hyldegaard ikke havde meldt noget ud, eller ville samarbejde, om 2020.
Jeg ved at så stort et stævne/træf kræver meget. Men jeg ved også at "for mange kokke fordærver maden", ikke forstået at Hyldegaard skulle stå for alt selv. Jeg ved, at ved så store stævner skal styregruppen sidder på toppen og derfra uddelegere arbejdsopgaver ud som var det en pyramide.
Jeg er helt sikker på at vi medlemmer i SKD nok skulle blive sat i arbejde når tiden nærmede sig sommeren 2020

Hyldegaard har siden 1996, og Casper siden 2004, brugt mange ferier på at deltage i int.træf, de har opbygget et kæmpe netværk ude i verden. Et netværk som er uundværligt når man skal arrangere int.træf. Så for mig lugter det langt væk af misundelse, når der presses på for at SKD skal samarbejde med andre klubber. Det lugter langt væk af at andre vil tage æren for 2020, en/nogle der vil have sit navn frem i rampelyset (ja, læs bare Saab Klubben/Jens Bro). Men hvis man er så forhippet på at arbejde med til 2020, så er jeg da sikker på at kassereren stadig har girokort, hun glædeligt deler ud. For som sagt, jeg er sikker på at Hyldegaard nok have sat "sine medlemmer" i arbejde.


Jeg fristes til at sige der hviler en forbandelse over Saab Klubben. I sin tid ville v4 og tt ikke snakke med "os i de nye biler", derfor blev SKD oprettet som klub. Siden blev v4 og tt til Saab Klubben - kort tid efter kom der en udbryderklub (SaabAsyl) ud af det samarbejde, eller mangel på samme. Nu vil Saab Klubben samarbejde med SKD - straks er der røre i andedammen.

Efter klubbladet og Casper og Hyldegaards udmeldelse har en del medlemmer stillet spørgsmål til bestyrelsen, via hjemmesiden både den offentlige og den med log-in, og over facebook. Bestyrelsen er ikke kommet med svar, nej bestyrelsen er blevet tøsefornærmet, vil have konsulenten til at rage kastanjerne ud. Casper fik frataget en sin moderator post, Hyldegaard blev slettet fra facebook-siden (det hedder sig; det var en fejl) Casper fik lukket (rygtet siger; og læst) sin mail trods den også blev brugt privat. Hvis rygtet taler sandt at Caspers mail er blevet gennemlæst, så har bestyrelsen et kæmpe problem, som et KÆMPE problem.
Bestyrelsen (Thomas Knage og Ole Ralfkjær) skriver indlæg hvor vi menige medlemmer beskyldes for at lyve og være useriøse.
At man så (ikke en fra bestyrelsen) sletter mig "som ven" fra facebook pga. at jeg stiller undrende og kritiske spørgsmål til bestyrelsen det forstår jeg ikke. Men det kan jeg sagtens leve med, jeg har såmænd mange rigtige venner. Men det vidner desværre bare om at min eks-ven ikke ved hvordan en forening fungerer, hvorfor en forening afholder generalforsamling, hvorfor en forening har vedtægter og hvorfor bestyrelsen skal følge disse.

Så hvorfor er jeg en del af Saab Klub Danmark? Er SKD værd at bruge energi på? Ja pt. ved jeg det faktisk ikke.
Det kunne være rart hvis nogen gad fortælle mig at SKD er værd at kæmpe for.

Venligst Solvej


Henning
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 4
Tilmeldt: 1. okt 2005, 11:08

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

28. nov 2018, 20:09

Solvej spørger - er SKD værd at kæmpe for ?
Ja, spørgsmålet hænger i luften, ligesom alle de andre ubesvarede spørgsmål. Hvorfor kommer der ikke svar på alle de mange spørgsmål der stilles? Der henvises i flere indlæg til dokumenterede hændelser der er foregået uden mandat til det. Hvorfor indrømmer I ikke, at der er sket fejl og undskylder dette, i stedet for at beskylde medlemmerne for at lyve og være useriøse ? I beder om arbejdsro, men før vi får løst denne konflikt, tror jeg I får svært ved at få arbejdsro. Jeg er ikke i tvivl om, at det er et meget stort arbejde at arrangere 2020, men uden medlemmernes opbakning, bliver det slet ikke nemt. I oplyser, I har næste møde d. 29/11, med 2020 som eneste punkt på dagsordenen, men I bliver nødt til at tilføje et punkt, som omhandler denne konflikt, der kører via Facebook og hjemmesiden. I bliver nødt til at svare på alle spørgsmål for at få lukket denne kommunikation, og I kan få arbejdsro.
Kære bestyrelse - jeg ser ingen anden mulighed end en ekstraordinær generalforsamling, hvor vi kan se hinanden i øjnene og få alt på bordet.

Lad os nu komme tilbage til det, det handler om - vores biler og alle de gode venskaber der er skabt gennem årene i SKD.
Ellers tror jeg desværre ikke, at SKD er værd at kæmpe for !

MVH
Henning
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13145
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

28. nov 2018, 21:15

Er SKD noget værd ?
Alt det fnidder og de mange magtkampe siger: Klart det er ikke værd at være medlem af SKD

Hvorfor være medlem af SKD ?
Meningen med SKD må være en medlemsklub for folk med Saab interesser.
Det at have en levende klub, et godt fora, et sted hvor folk kan mødes på nettet, få og give hjælp omkring Saab og biler.

Have et sted hvor folk kan mødes til små og større træf. Hygge med bilvenner og tage familien med hvis man har lyst til. Finde nye venner og bekendtskaber.

Personligt har jeg være med i SKD siden 2004 og har været meget glad for klubben og den flotte indsats der er udført.

Vi ( fruen og jeg ) har mødt mange rigtigt dejlige mennesker i SKD regi. Vi har mødt mange jeg holder kontakt med jævnligt. Folk der kommer forbi mit lille åndehul, mit fritids Saab havneværksted. Folk der har hjulpet med mine Saab biler og folk jeg har hjulpet med deres Saab biler.

Selv har jeg købt tre Saab biler gennem SKD og dem ejer jeg stadigt.

Mødt personer jeg har arbejdet med i min arbejdsverden, som har Saab som interesse osv.
Købt reservedele ( nye og brugte ), fået link og hjælp med at finde reservedel og fixe reparationer.
Har solgt min drejebænk og har købt en bil lift hos min Saab ven i Vestsjælland.
Med fælles hjælp har jeg holdt mine Saab biler kørende og har haft mange gode timers møder med Saab personer. Nydt nyttige og sjove indslag / indlæg på SKD nettet.
Alt det kunne ikke lade sig gøre uden SKD. Super tak for det.

Så er SKD værd at kæmpe for: JA

Er det ok med at det fnidder: NEJ, det ødelægger klubber og alt det hårde arbejde der er udført i mange år.
Det lugter af: ekstraordinær generalforsamling hvis det ikke stopper nu.

En ekstraordinær generalforsamling sætter retningen og giver bestyrelsen mandat for at arbejde efter den retning.

Så alt i alt: JA SKD er besværet og kampen værd.

Det skal jo ikke være ren Monty Python: ( med alle mulige fraktioner )

https://www.youtube.com/watch?v=WboggjN_G-4
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Brugeravatar
saabbat
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1397
Tilmeldt: 28. maj 2004, 00:20

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

28. nov 2018, 22:30

Jeg tror du har fat i den lange ende Viking. Jeg har også været med siden 2004. SKD har for mig været et sted hvor regelrette og hjælpsomme mennesker kunne komme til orde og få kredit for det. Jeg har hentet masser af hjælp og mener da også sommetider hjulpet folk.
Der er ingen tvivl om at SKD er i en alvorlig situation - ikke kun pga. af det bestyrelses kollaps der er i gang lige nu, men også fordi tiden giver SKD nogle store krav om forandringer. SKD er jo klassisk opbygget med en forening og medlemmer og generalforsamling, kontingent, og et klubblad, Hvordan får man det til at fungere i en tid med internet, facebook og masser af interesserede som gerne vil være med, men ikke betale. Vi har jo set hvad FB siden gør ved hjemmesiden. Bare for nogle få år siden var der mange indlæg hver dag og masser aktivitet. Nu ser vi den aktivitet på FB og sommetider flere dage i mellem nye indlæg på hjemmesiden. Der går meget tabt. De lange indlæg om hvordan man laver et eller andet ved vores kære biler bliver på FB til kort sætninger - måske med en henvisning til youtube.
Hvad har det med den nuværende situation at gøre? Kunne man jo med god ret spørge om. Jeg kan ikke forstå hvorfor en sammenlægning at klubberne er vigtig lige nu. Der er et internationalt træf på vej . Der er den omstilling til moderne tider som jeg har beskrevet. Hvorfor er det så vigtigt at nogle klubber bliver lagt sammen lige nu?.
Bjarne Dalgaa
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

28. nov 2018, 22:58

ja, det giver indtryk af Kreml og italienske regeringsproblemer og Monty og boksekamp.. :roll:
Bestyrelse: STRAM OP!
(Hvor er ringdommeren?)
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
Seniorsergent
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 368
Tilmeldt: 24. sep 2014, 13:17

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

29. nov 2018, 14:03

Hvad i alverden laver denne tråd i Modern Forum :shock:
Er der nogen grund til at have flere fora, tilsyneladende anvender SAAB-folket "den første/den bedste" mulighed, uden interesse for hvad de forskellige fora er beregnet til! :evil:
Sláinte
Mick
autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 17. jan 2004, 02:24

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

29. nov 2018, 15:40

Rolig nu, hvad forum det ligger i kan da være lige meget og hvis det er et problem kunne det være at bestyrelsen skulle få lavet en side der var til at finde ud af.
autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 17. jan 2004, 02:24

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

29. nov 2018, 15:40

Rolig nu, hvad forum det ligger i kan da være lige meget og hvis det er et problem kunne det være at bestyrelsen skulle få lavet en side der var til at finde ud af.
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13145
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

29. nov 2018, 16:01

Ja Saab Klub Danmark er værd at beholde.

Vi skal ikke have:
5 hjulbolts Saab klub
4 hjulbolts saab klub
Klubben for høje stempler
Klubben for smalle stempelringe
Klubben for 8 ventiler
Klubben for 16 ventiler
Klubben for 32 ventiler
Sugemotor Saab klub
Turbo klubben
Og fraktioner med gar eller mit. turbo militsen

Nej tak. En stærk og levende Saab klub Danmark

Mikro navle pilleri og personfnidder må ”andre” klubber tage sig af.

Vi VIL til træf hos . slettet grundet GDPR . når det er sommer ( selv om familien ofte planlægger noget andet ).
I ..Slettet grundet GDPR... bio når der Saab film med ”Ove”

Træf i Roskilde , når vi lige rotter os sammen.
Til jule træf rund i landet

God teknisk debat på SKD hjemmesiden
Møde gode Saab venner

Osv osv.

Ja Saab Klub Danmark er værd at beholde.
( selv om det er på "moderne" listen. ). :wink:
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Brugeravatar
Seniorsergent
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 368
Tilmeldt: 24. sep 2014, 13:17

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

30. nov 2018, 14:59

slettet grundet GDPR.... skrev:
29. nov 2018, 15:40
Rolig nu, hvad forum det ligger i kan da være lige meget og hvis det er et problem kunne det være at bestyrelsen skulle få lavet en side der var til at finde ud af.
Grunden til, at der er forskellige fora, er vel bl.a. at det skal gøre det søgevenligt.
Hvis jeg om 2 år leder efter dette indlæg/denne tråd, så er det ikke let at huske, at jeg skal lede i "moderne"

Nej, det er IKKE lige meget :roll:
Sláinte
Mick
Brugeravatar
Viggen
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 714
Tilmeldt: 8. sep 2006, 09:12

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

1. dec 2018, 10:12

Medlemmerne i Saab Klub Danmark.

Det er forståeligt, at der stadig er flere medlemmer, som har svært ved at se, hvad der foregår mellem bestyrelsen og en lille gruppe af særdeles kritiske medlemmer.

Der er fra flere sider foreslået, at der afholdes en ekstraordinær generalforsamling for at få kortene på bordet og for at sortere i fakta og påstande.

For nu har bestyrelsen besluttet, at bringe yderligere information om hændelsesforløb omkring fællestræffet på Fyn, om Casper's og Lars Hyldegaard's udtrædninger af bestyrelsen og den efterfølgende konstituering. De vil blive bragt i først kommende nummer af 9'eren. Vi vurderer, at disse oplysninger kun kan have gyldig interesse for betalende medlemmer af Saab Klub Danmark, hvorfor de bringes dér. Når alle således har nuanceret kendskab til fakta, håber jeg at debatten atter kan blive konstruktiv og vise fremad.

Den nærværende debat på hjemmesiden fra kritikere af bestyrelsesarbejdet virker præget af emotionelle udsagn, og holdes ofte i en næsten hadsk tone.

Venskab og hjælpsomhed skal vel fortsat trives i vores klub selv for dem, som udtrykker manglende interesse for for vore klubs formål - nemlig teknisk og historisk information om bilmærket SAAB?

Vi arbejder seriøst for klubbens fremtid, men med faldende medlemstal i alle Saab-klubberne synes et samarbejde at være den nødvendige og logiske løsning, som det også blev pålagt bestyrelsen ved årets generalforsamling.

Ole Ralfkiær, sekretær i Saab Klub Danmark
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 17. jan 2004, 02:24

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

1. dec 2018, 10:50

Hej Ole
Det er forståeligt, at der stadig er flere medlemmer, som har svært ved at se, hvad der foregår mellem bestyrelsen og en lille gruppe af særdeles kritiske medlemmer.

Hvad fanden bilder du dig ind. Har du overhovedet sat sig ind hvad det vil sige at sidde i en bestyrelse. En bestyrelse snakker sammen og handler sammen. Du sad sammen med Thomas Knage sidste år i Ry og aftalte træf på den samme dag som Jakob Jensen har holdt træf de sidste 7 år. Jakob og jeg ligger i del penge i skd som sponsor . Var det noget der var snakket om og enighed om i bestyrelsen, eller var det endnu en handling der var 2 bestyrelsemedlemmer undskyld 1 bestyrelsemedlem og en suppleant tog uden at tænk sig om. I dag er Jakob og jeg ikke sponsor mere og det har i en del af skylden for.
I skal tage og følge jeres linie, men det er må nok være lidt svært der der åbenbart ikke er nogen.
nemssaab
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 178
Tilmeldt: 24. mar 2016, 09:38

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

1. dec 2018, 14:12

Hej,
Som nyt medlem, har jeg ingen chance for at vurdere, hvor sandheden er i tråden, men jeg vil gerne bede om, at indlægsholderne holdet en sober tone, uanset om man er uenig i andres positioner og holdninger. Tak.
Mvh,
Niels-Erik
‘02 9-3 2,0t 5D Jubi
‘04 9-3 2,0T Aero Cab, Hirsch
‘05 9-5 2,0t Linear Estate, Hirsch
Tidligere:
´80 900 2,0 CC 3D; ´91 900 2,1 16v CC 5D; ´97 9000 2,3T CSE Jubi 200; ´98 9-3 2,0t Cab.
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

1. dec 2018, 17:33

Helt enig. Kedeligt sprog. :roll:
Sikke et postyr. Om Hvad? Ingen ved, hvad dette handler om..
God hjul! Pax vobiscum. :wink:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
NC_Ribe
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 695
Tilmeldt: 18. feb 2015, 22:00

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

3. dec 2018, 13:52

Hej

Enig med Niels-Erik i, at tonen bør holdes nogenlunde sober. Anders: Når du lader sandheden og retfærdighedssansen løbe af med dig, går du jo bare bestyrelsens ærinde (så de kan affærdige alle os bekymrede (og efterhånden kritiske) medlemmer som værende ekstremister). Du kan jo selv moderere indlægget lidt, inden én eller anden moderator finder på at gøre det eller lukke tråden.

Tilbage til emnet: Hvorfor er jeg medlem af SKD? Det er udelukkende på grund af dette forum! Jeg bruger ikke Facebook til seriøse ting :wink: , og jeg har af forskellige grunde ikke prioriteret eller haft mulighed for at deltage i træf. Og bladet er da en hyggelig hilsen, men heller ikke mere.

Men den hjælpsomhed og viden, jeg har truffet her, har bl.a. reddet min 9K fra skrotningsdøden, og har givet kontakter og gode råd i forbindelse med alverdens spørgsmål. Og dertil nogle gode, underholdende diskussioner, hvor både stort og småt kan vendes.

Og så har jeg indtil for nylig været et glad (og også lidt stolt) medlem af en klub, hvor man kunne enes om SAAB-sagen uden at fortabe sig i kævl og magtpolitik. Det er jeg selvsagt ikke længere. Jeg er nok medlem (i hvert fald indtil videre), men hverken glad eller stolt over den ballade, som SAAB-klubben har bragt ind i vores forening.

Mvh/NC
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 17. jan 2004, 02:24

Re: Hvorfor er jeg en del af SKD?

3. dec 2018, 14:29

Enig med Niels-Erik i, at tonen bør holdes nogenlunde sober. Anders: Når du lader sandheden og retfærdighedssansen løbe af med dig, går du jo bare bestyrelsens ærinde (så de kan affærdige alle os bekymrede (og efterhånden kritiske) medlemmer som værende ekstremister). Du kan jo selv moderere indlægget lidt, inden én eller anden moderator finder på at gøre det eller lukke tråden.

Jeg skal holde en sober tone. Vi har et bestyrelse medlem der snakker ned til os. Men du / i har da ret i at det måske går bestyrelsen ærinde, men hvis du ikke kan råbe folk op på den ene måde må du jo gøre det på den anden måde. Vi har en bestyrelse der gør lige hvad det passer den.

Citat fra GF 2018 Rødvig.
Efter lang konstruktiv diskussion rundt i salen blev der blandt andet talt om at indlede et samarbejde med de andre klubber. I første omgang på træf plan.

Citat fra formandsmøde d 3 november 2018.
I erkendelse af at det samlede medlemstal er faldende og at klubbernes formål er meget enslydende, synes tiden at være inde til at drøfte eventuelle samarbejdsflader, som samlet set vil kunne bidrage til en øget klubaktivitet og en mere rationel drift med muglige økonomiske besparelser som sidegevinst.

Bestyrelsen for lov at snakke træf med de 2 andre klubber, man inviterer kun den en og så snakker man om andre ting end det man skulle. Vi sidder og giver love til samarbejde om træf. træf og samarbejde der blev afholdt i April 2018.
Dette er fakta.
Mvh
Anders

Tilbage til "Modern Forum"