Jeg er Kims kone... Vores 2. bil (har også en skøn cabriolet) var på lang køretur, og jeg kørte desværre for længe i 4.gear, der nok var skyld i at vi gik i stå på motorvej... Nu står den så på værksted ...og skal ha ny motor/repareret motor .....vi ka IKKE lave noget som helst selv.... Er det værd at få repareret eller sælge m defekt motor? Købt for ca.22.000kr. (Se evt. mere under nummerpladetjek ce50453). Jeg tænker vi bør sælge, men hvem ku mon være interesseret?...
Er der mon nogle kloge råd at hente hér hos SAAB-folket... Go weekend, hilsen Elke
Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Redaktør: Bestyrelsen
- Kimblik
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Nu 9-5 2.0 T 2009
Nu 9-3 Cab 2.0 T Aero 2005
Tidl. 9-3 2.0 T 2002
Tidl. 9-5 2003
Tidl. 9-5 1998
Tidl. 9-5 1998
Tidl.9000 1996
En gang SAAB altid SAAB
Nu 9-3 Cab 2.0 T Aero 2005
Tidl. 9-3 2.0 T 2002
Tidl. 9-5 2003
Tidl. 9-5 1998
Tidl. 9-5 1998
Tidl.9000 1996
En gang SAAB altid SAAB
- SAAB97
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Hej Elke
Det er surt når ens dejlige bil ikke vil køre mere.
Om du skal sælge den med syg motor eller rep. det er sørme svært at bedømme udfra de sparsomme oplysninger du giver os.
1. Gik den bare lige pludselig istå uden kraftige mislyde fra motoren, er det meget sandsynligt krumtapssensor eller tændboksen som er død, sensoren koster vel omkring en 1000 Kr. tændboksen koster 3000-4000Kr for en SAAB boks Biltema har dem til under en 1000Kr. men de dur ikke kun som reserve så man kan humpe hjem på.
2. Det værksted bilen står på er det et værksted med SAAB erfaring? Det kan nemlig blive rigtigt dyrt hvis det er en klamphugger det får fingrene i den.
3. Dit spørgsmål: kan det betale sig at reparere bilen? Jeg mener hvis bilen ellers er i god stand ( rust - bremser - periodisk syn) så vil jeg personligt reparere for ca. 10000 til 15000 Kr en tilsvarende SAAB 9-3 fra den årgang koster ca. nogenlunde det du betalt 22000Kr.
Håber at det "kun" er en sensor som er død
Hilsen Boy
Det er surt når ens dejlige bil ikke vil køre mere.
Om du skal sælge den med syg motor eller rep. det er sørme svært at bedømme udfra de sparsomme oplysninger du giver os.
1. Gik den bare lige pludselig istå uden kraftige mislyde fra motoren, er det meget sandsynligt krumtapssensor eller tændboksen som er død, sensoren koster vel omkring en 1000 Kr. tændboksen koster 3000-4000Kr for en SAAB boks Biltema har dem til under en 1000Kr. men de dur ikke kun som reserve så man kan humpe hjem på.
2. Det værksted bilen står på er det et værksted med SAAB erfaring? Det kan nemlig blive rigtigt dyrt hvis det er en klamphugger det får fingrene i den.
3. Dit spørgsmål: kan det betale sig at reparere bilen? Jeg mener hvis bilen ellers er i god stand ( rust - bremser - periodisk syn) så vil jeg personligt reparere for ca. 10000 til 15000 Kr en tilsvarende SAAB 9-3 fra den årgang koster ca. nogenlunde det du betalt 22000Kr.
Håber at det "kun" er en sensor som er død
Hilsen Boy
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Håber ikke motoren er helt død, for så er bilen desværre kun skrot prisen værd.
Ny motor koster 4100 (Euro) plus div. plus montage.
Brugt motorer til B205 er ikke en gangbar vej, da det er problem årgangen.. og problem motoren.
https://www.rbmperformance.com/lng_EN_s ... sion-.html
Så hvis motorblokken er alvorligt medtaget, så er salg som projekt en mulighed.
Det kan jo også være ødelagt toppakning eller lign. så er det rep som Saab97 skriver.
Ny motor koster 4100 (Euro) plus div. plus montage.
Brugt motorer til B205 er ikke en gangbar vej, da det er problem årgangen.. og problem motoren.
https://www.rbmperformance.com/lng_EN_s ... sion-.html
Så hvis motorblokken er alvorligt medtaget, så er salg som projekt en mulighed.
Det kan jo også være ødelagt toppakning eller lign. så er det rep som Saab97 skriver.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- Kimblik
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Hej med jer. Tusind tak for at I vil bruge tid, og hjælpe hér.
Bilen gik i stå ved forsøg på gearskift til 5. - men så lyste motorkraft rød, kunne slet ej gå igang igen. Ingen mislyde inden (men to fodboldfreaks/dommere på bagsædet m Liv-Bar kamp på iPad )...(far/søn).
Uautoriseret saabværksted. Han har kun lige kigget på den, og afventer. Han fik den igang, men den bankede og han testede så kompretionen. Næsten lig nul på én ventil......? (Whatever it means) ... Umiddelbart mente han det var meget alvorligt. (Han er reel nok)...
Vi skal snart ha Saab cabrioleten til syn på autoriseret værksted, Hjøllunds auto i Snejbjerg, nok en idé at få ham til at hente bilen, og komme med et synspunkt. Kan godt se at investering på 10-15.000kr ku være ok. Kun haft den i4mdr ... Måske sælges som projekt derfra, hvis det kommer så langt..
Kh Elke
Bilen gik i stå ved forsøg på gearskift til 5. - men så lyste motorkraft rød, kunne slet ej gå igang igen. Ingen mislyde inden (men to fodboldfreaks/dommere på bagsædet m Liv-Bar kamp på iPad )...(far/søn).
Uautoriseret saabværksted. Han har kun lige kigget på den, og afventer. Han fik den igang, men den bankede og han testede så kompretionen. Næsten lig nul på én ventil......? (Whatever it means) ... Umiddelbart mente han det var meget alvorligt. (Han er reel nok)...
Vi skal snart ha Saab cabrioleten til syn på autoriseret værksted, Hjøllunds auto i Snejbjerg, nok en idé at få ham til at hente bilen, og komme med et synspunkt. Kan godt se at investering på 10-15.000kr ku være ok. Kun haft den i4mdr ... Måske sælges som projekt derfra, hvis det kommer så langt..
Kh Elke
Nu 9-5 2.0 T 2009
Nu 9-3 Cab 2.0 T Aero 2005
Tidl. 9-3 2.0 T 2002
Tidl. 9-5 2003
Tidl. 9-5 1998
Tidl. 9-5 1998
Tidl.9000 1996
En gang SAAB altid SAAB
Nu 9-3 Cab 2.0 T Aero 2005
Tidl. 9-3 2.0 T 2002
Tidl. 9-5 2003
Tidl. 9-5 1998
Tidl. 9-5 1998
Tidl.9000 1996
En gang SAAB altid SAAB
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Historien lyder desværre alt for bekendt.
En rask tur ude på motorvejen, og motoren går i stå.
Og kan først startes når den er kold, med kraftige bankelyde.
Sugesien til oliepumpen har mest sandsynligt været tilstoppet, og motoren døde af olie mangel.
Hvis jeg har ret.
Så er brugt motor er det eneste realistiske alternativ.
Og de findes i mange prisklasser.
https://www.autoparts24.dk/search/1/?q= ... enginecode
Og med 30dages fri returret så er det ikke specielt risikabelt.
Ned med bundkarret, og tjek for slam og et hovedleje for slid.
MVH
Morten
En rask tur ude på motorvejen, og motoren går i stå.
Og kan først startes når den er kold, med kraftige bankelyde.
Sugesien til oliepumpen har mest sandsynligt været tilstoppet, og motoren døde af olie mangel.
Hvis jeg har ret.
Så er brugt motor er det eneste realistiske alternativ.
Og de findes i mange prisklasser.
https://www.autoparts24.dk/search/1/?q= ... enginecode
Og med 30dages fri returret så er det ikke specielt risikabelt.
Ned med bundkarret, og tjek for slam og et hovedleje for slid.
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Der er vel ikke nogen, som køber en ny motor til en gammel bil?
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Da Saab kastede mange nye motorer på markedet til 10-13 kkr var det nemt at vælge.
Ny motor med det hele var billigere end at bikse med en brugt der også var usikker.
Desværre koster en ny 4200 Euro nu, og så skal bilen godt nok være speciel.
At købe en brugt motor er en svær tillidssag med en "normal" motor og tæt på Russisk roulette med B205-235 gummi-motoren.
Der har været så mange motorkolaps med dem.
Køber man en brugt som har samme problem er der garanti, men hvad hjælper det når den største post i det projekt er demontage og montage af enheden.
Selv ville jeg aldrig sætte en brugt B205-235 i en egen bil.
Optimal mulighed er renoveret kort motor og så samle igen. Men der bliver 30kkr ikke gamle når der skal betales timer...
Renovering af en oilsludge motor er ikke en gangbar vej.
20kkr-skrot pris(eller projekt salg) er nemmere at regne end 30kkr plus for udskiftning, desværre.
Ny motor med det hele var billigere end at bikse med en brugt der også var usikker.
Desværre koster en ny 4200 Euro nu, og så skal bilen godt nok være speciel.
At købe en brugt motor er en svær tillidssag med en "normal" motor og tæt på Russisk roulette med B205-235 gummi-motoren.
Der har været så mange motorkolaps med dem.
Køber man en brugt som har samme problem er der garanti, men hvad hjælper det når den største post i det projekt er demontage og montage af enheden.
Selv ville jeg aldrig sætte en brugt B205-235 i en egen bil.
Optimal mulighed er renoveret kort motor og så samle igen. Men der bliver 30kkr ikke gamle når der skal betales timer...
Renovering af en oilsludge motor er ikke en gangbar vej.
20kkr-skrot pris(eller projekt salg) er nemmere at regne end 30kkr plus for udskiftning, desværre.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- SAAB97
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Hej igen
Hvis i sælger jeres bil til en privat mand er det utroligt vigtigt at i får den omregistreret i køberens navn eller afmelder den da der findes desværre mange svindlere derude som kun venter på at købe en billig bil og kører videre i sælgerens navn, det betyder i kommer til at betale vægtafgift og forsikring + evt. parkerings - fart bøder i meget lang tid politiet har andet at lave end at finde den slags svindlere.
Boy
Hvis i sælger jeres bil til en privat mand er det utroligt vigtigt at i får den omregistreret i køberens navn eller afmelder den da der findes desværre mange svindlere derude som kun venter på at købe en billig bil og kører videre i sælgerens navn, det betyder i kommer til at betale vægtafgift og forsikring + evt. parkerings - fart bøder i meget lang tid politiet har andet at lave end at finde den slags svindlere.
Boy
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Viking.
Og din ægte B202 SAAB motor er nu nummer 3 i rækken
Ingen tvivl om at de tidlige B2x5 motorer havde problemer med oil sludge.
Grundet et design mis med krumtaps hus udluftningen, og Saab ikke var helt klare med hvilken oliekvalitet der skulle bruges.
Efter år 2004 var de fleste problemer løst.
Problemet bliver yderliger accelreret nå bilen bliver gammel.
Service intervallet bliver ikke overholdt, og olien kan være af tvivlsom kvalitet, da det er en gammel bil, og den må ikke koste noget at holde kørende.
Og man smider aldrig bare lige en brugt motor i, uden at kontrollere dens tilstand visuelt.
I dette tilfælde,
Afmonter ventildækslet kig efter koks, kontroller knastaksel timingen, og kædestrammer.
Hvis ok så afmonter bundkar, og kontroller for for skidt og koks. og rens det.
Hvis det ligner lort så send motoren retur.
Et lille stemnings billede af en 15 år gammel motor med 320.000 km. på klokken.
MVh
Morten
Og din ægte B202 SAAB motor er nu nummer 3 i rækken
Ingen tvivl om at de tidlige B2x5 motorer havde problemer med oil sludge.
Grundet et design mis med krumtaps hus udluftningen, og Saab ikke var helt klare med hvilken oliekvalitet der skulle bruges.
Efter år 2004 var de fleste problemer løst.
Problemet bliver yderliger accelreret nå bilen bliver gammel.
Service intervallet bliver ikke overholdt, og olien kan være af tvivlsom kvalitet, da det er en gammel bil, og den må ikke koste noget at holde kørende.
Og man smider aldrig bare lige en brugt motor i, uden at kontrollere dens tilstand visuelt.
I dette tilfælde,
Afmonter ventildækslet kig efter koks, kontroller knastaksel timingen, og kædestrammer.
Hvis ok så afmonter bundkar, og kontroller for for skidt og koks. og rens det.
Hvis det ligner lort så send motoren retur.
Et lille stemnings billede af en 15 år gammel motor med 320.000 km. på klokken.
MVh
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Nej det er stadig kun version 2.2 motor i min CAB. Den har stadig samme blok. Motoren var ikke kolpset, bare trængende til opgradering
og det kunne man også gøre med en Saab 9000 eller Saab 9,3 med B207
Men genopbygge en B207 er ikke fornuftigt.
Man skal også huske på at turboladeren, hovedlejer og kanstlejer har lidt af oliemangel.
Det er desværre ikke altid "bare" at skifte blokken. Der kommer altid ekstra ting til. Man finder dårlige olierør, kedelige køleslanger og meget andet godt og turboen skal sikker friskes, desuden er det falsk økonomi ikke at skifte kobling og slavecylinder, når motoren skiftes.
Biler bliver desværre ikke mere værd end prisen var sidste år.
Så det kan være en meget stor udskrivning der aldrig kommer hjem igen.
Den er desværre nok kun egent til "hjemmeprojekt" hvis man lige har en B207 stående.
PS. B207 kan godt rulle mange km. Den skal bare bruges meget, skiftes olie tit (som Saab 9000 og 900), ændre udluftningssystemet og have rigtige stempler og rigtig bundsi.
og det kunne man også gøre med en Saab 9000 eller Saab 9,3 med B207
Men genopbygge en B207 er ikke fornuftigt.
Man skal også huske på at turboladeren, hovedlejer og kanstlejer har lidt af oliemangel.
Det er desværre ikke altid "bare" at skifte blokken. Der kommer altid ekstra ting til. Man finder dårlige olierør, kedelige køleslanger og meget andet godt og turboen skal sikker friskes, desuden er det falsk økonomi ikke at skifte kobling og slavecylinder, når motoren skiftes.
Biler bliver desværre ikke mere værd end prisen var sidste år.
Så det kan være en meget stor udskrivning der aldrig kommer hjem igen.
Den er desværre nok kun egent til "hjemmeprojekt" hvis man lige har en B207 stående.
PS. B207 kan godt rulle mange km. Den skal bare bruges meget, skiftes olie tit (som Saab 9000 og 900), ændre udluftningssystemet og have rigtige stempler og rigtig bundsi.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
B207??? Jeg går stærkt ud fra, du mener en B205
Nå, men havde omtalte bil været i min varetægt - og den ellers var i god stand i al almindelighed - ville løsningen være for mig at finde én, hvor de problematiske ting allerede er gjort, helst en med T5-stempler eller simpelthen købe en nyrenoveret shortblok hos ex.vis et firma i Sverige, der ofte annoncerer på Blocket. Her kan køber nemlig vælge, hvilken løsning man kunne ønske sig. Som jeg mindes det, kan det gøres for mellem 6 og 10.000,- S.kr, Om bilen her kan "bære" det, må være op til den enkelte ejer at vurdere. Som den står nu, er den intet værd (af betydning).
Jeg har selv haft en prima-maskine til salg i lang tid. En af de allerbedste af slagsen, en B204E, med latterlige 138T km på uret. Den minder meget om en ditto T7´er men er af en helt anden kaliber. Denne kunne faktisk erhverves til under det halve af, hvad de f.eks. tager for en tilsvarende i Tyskland, nemlig 3.500,- Dkr. MED turbo, forstås! Men det var først for nylig, den smuttede...underligt nok. Den gør tjeneste i en 9000 nu, og den kører glimragende og fremstående. Manden er helt oppe at køre over det. Den er at betragte som ny.
Det kan ikke bruges til noget mere. Jeg erkender det. Men pointen var blot den, at har du den nødvendige tålmodighed, så er dette også en farbar vej. Lad vær at ofre noget som helst på din gamle motor. Omkostningerne går hurtigt amok - som allerede nævnt - og du står principielt stadig med den samme, sløje og vedligeholdskrævende skod-motor (sorry, men det mener jeg).
/Henrik
Nå, men havde omtalte bil været i min varetægt - og den ellers var i god stand i al almindelighed - ville løsningen være for mig at finde én, hvor de problematiske ting allerede er gjort, helst en med T5-stempler eller simpelthen købe en nyrenoveret shortblok hos ex.vis et firma i Sverige, der ofte annoncerer på Blocket. Her kan køber nemlig vælge, hvilken løsning man kunne ønske sig. Som jeg mindes det, kan det gøres for mellem 6 og 10.000,- S.kr, Om bilen her kan "bære" det, må være op til den enkelte ejer at vurdere. Som den står nu, er den intet værd (af betydning).
Jeg har selv haft en prima-maskine til salg i lang tid. En af de allerbedste af slagsen, en B204E, med latterlige 138T km på uret. Den minder meget om en ditto T7´er men er af en helt anden kaliber. Denne kunne faktisk erhverves til under det halve af, hvad de f.eks. tager for en tilsvarende i Tyskland, nemlig 3.500,- Dkr. MED turbo, forstås! Men det var først for nylig, den smuttede...underligt nok. Den gør tjeneste i en 9000 nu, og den kører glimragende og fremstående. Manden er helt oppe at køre over det. Den er at betragte som ny.
Det kan ikke bruges til noget mere. Jeg erkender det. Men pointen var blot den, at har du den nødvendige tålmodighed, så er dette også en farbar vej. Lad vær at ofre noget som helst på din gamle motor. Omkostningerne går hurtigt amok - som allerede nævnt - og du står principielt stadig med den samme, sløje og vedligeholdskrævende skod-motor (sorry, men det mener jeg).
/Henrik
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Undskyld, naturligvis B205.
B207 er en langt bedre motor.
B205 og B235 ødelagde det for Saab som GM ikke kunne.
Mange kunder vendte ikke tilbage efter at have oplevet ødelagt motorer, Saab ikke ville hjælpe med. Efter lang tid kom der udvidet garanti. Men der var skaden sket.
Toyota har samme problem med deres modeller i nullerne. Men ingen hører om det da Toyota selv ordnede det og hjap kunderne.....
Hvis man er fingernem sætter man Saab 9000 stempler i B205 i en brugt blok ændre bundsien og laver 9000 krumtapsudluftning. Så er der 500.000 km i den blok....
B207 er en langt bedre motor.
B205 og B235 ødelagde det for Saab som GM ikke kunne.
Mange kunder vendte ikke tilbage efter at have oplevet ødelagt motorer, Saab ikke ville hjælpe med. Efter lang tid kom der udvidet garanti. Men der var skaden sket.
Toyota har samme problem med deres modeller i nullerne. Men ingen hører om det da Toyota selv ordnede det og hjap kunderne.....
Hvis man er fingernem sætter man Saab 9000 stempler i B205 i en brugt blok ændre bundsien og laver 9000 krumtapsudluftning. Så er der 500.000 km i den blok....
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Tillad mig her at vise et eksempel på det, jeg skrev tidligere - netop fundet idag:
https://www.blocket.se/ostergotland/Saa ... m?ca=5&w=3
Så er tingene ligesom gjort én gang for alle og for omregnet kun 5.500,- DKr,
/Henrik
https://www.blocket.se/ostergotland/Saa ... m?ca=5&w=3
Så er tingene ligesom gjort én gang for alle og for omregnet kun 5.500,- DKr,
/Henrik
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: Årg. 2002, 9-3 2,0T -itu motor. Salg el. Rep.?
Det er da en rigtigt god mulighed og med rigtige stempler, så begynder det at være noget.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"