Hej.
Jeg har en 9-5 Combi 2.0 fra 2007. Viskerarmen på bagklappen er knækket. Har forsøgt at finde en ny - forgæves. Mon der skulle være en af jer, der har et tip til, hvor jeg kan købe en sådan viskerarm. På forhånd tak.
mvh. Peter B.
Viskerarm bag 9-5 Combi
Redaktør: Bestyrelsen
- Jensen
- Administrator
Hej Peter
Hvis det kun er selve armen du mangler, så burde den passe fra en Opel Corsa E mfl.
Så den burde være let at skaffe. Eks. her: https://www.autodoc.dk/search?keyword=93178858
Du kan også selv søge på partnummeret og måske finde den et andet sted.
Jeg kan i øvrigt se at det er samme arm der sidder på min 9-3 2008. Jeg købte en billig erstatning, men var ikke tilfreds med hvordan den trykkede på ruden, så det endte med at jeg brugte fjederen fra den nye i min originale arm. (min originale fjeder var helt rustet op)
Så lad være med at købe den billigste du kan finde. Min købte jeg hos Speedparts så vidt jeg husker.
MVH Mads
Hvis det kun er selve armen du mangler, så burde den passe fra en Opel Corsa E mfl.
Så den burde være let at skaffe. Eks. her: https://www.autodoc.dk/search?keyword=93178858
Du kan også selv søge på partnummeret og måske finde den et andet sted.
Jeg kan i øvrigt se at det er samme arm der sidder på min 9-3 2008. Jeg købte en billig erstatning, men var ikke tilfreds med hvordan den trykkede på ruden, så det endte med at jeg brugte fjederen fra den nye i min originale arm. (min originale fjeder var helt rustet op)
Så lad være med at købe den billigste du kan finde. Min købte jeg hos Speedparts så vidt jeg husker.
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- SGT
- SAAB-MANIAC
Hej jeg har en til at ligge til små penge
SAAB är bra!
9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil
9-5 2.0t Sedan 2001 metal, vinterbil
9-5 2.0t Sedan 1999 sølv, nysynet
9000 2.0t CSE 1997, nyt projek:lol:
9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil
9-5 2.0t Sedan 2001 metal, vinterbil
9-5 2.0t Sedan 1999 sølv, nysynet
9000 2.0t CSE 1997, nyt projek:lol:
- PB
- SAAB NET NYBEGYNDER
Hej.
Tusind tak for jeres svar. Jeg vender tilbage, hvis jeg gerne vil have den, som du har liggende.
mvh. Peter B.
Tusind tak for jeres svar. Jeg vender tilbage, hvis jeg gerne vil have den, som du har liggende.
mvh. Peter B.
- PB
- SAAB NET NYBEGYNDER
Hej.
Jeg har bestilt viskerarm hos auto.doc. Det link Mads sendte førte frem til en viskerarm fuldstændig magen til den jer har.
Så tak hjælpen Mads.
mvh. Peter B.
Jeg har bestilt viskerarm hos auto.doc. Det link Mads sendte førte frem til en viskerarm fuldstændig magen til den jer har.
Så tak hjælpen Mads.
mvh. Peter B.