Så skete det alligevel.
Den gamle SAAB måtte ud i saltlagen grundet en køretur, der ikke kunne udskydes.
Så nu holder den igen i garageanlægget, sovset ind i indtørret salt.
Grundet frosten kan jeg ikke være bekendt at vaske med slange eller spand, da det vil gøre forpladsen unødig glat for andre beboere.
Overvejer vaskehal, men tøver grundet min frygt for at maskinens børster river det farvede lag af SAAB logoet, et logo der er svært at finde, da det er det gamle SAAB SCANIA logo.
Men er min frygt ubegrundet?
Har nogle af jer derude erfaring med dette?
vaskehal og SAAB logo
Redaktør: Bestyrelsen
- Gissel
- ULTRA SAAB FREAK
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Hvis saltet er tørt, og garagen er tør med en konstant temperatur, så vent med at vaske den indtil det bliver bedre vejr.
MVH
Morten
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- Gissel
- ULTRA SAAB FREAK
Tak for et godt svar.
Det er et åbent men overdækket anlæg, så temperatur og luftfugtighed følger stort set de ydre forhold.
Alligevel er bilen oftest tør. Kun ved høj luftfugtighed og vindstille dugger ruderne.
Så nej. Bilens salt er ikke altid helt tørt.
Men ja. Nu er der mere ro på og jeg tør vente på at kong vinter nok snart drager nordpå!
Det er et åbent men overdækket anlæg, så temperatur og luftfugtighed følger stort set de ydre forhold.
Alligevel er bilen oftest tør. Kun ved høj luftfugtighed og vindstille dugger ruderne.
Så nej. Bilens salt er ikke altid helt tørt.
Men ja. Nu er der mere ro på og jeg tør vente på at kong vinter nok snart drager nordpå!
VH
Søren Gissel
Viby J.
medlem nr.: 259
---
"OG 9-3 er BARE 10-4"
Søren Gissel
Viby J.
medlem nr.: 259
---
"OG 9-3 er BARE 10-4"