Banner cycler

Stor hækvinge på min 900T8 '83

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Saab-daniel
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6628
Tilmeldt: 14. jan 2004, 13:11

Stor hækvinge på min 900T8 '83

14. jan 2004, 13:15

Hey alle!
Fedt med et nyt forum, ser god ud!
Som emnet lyder skal der en stor spoiler bag på min 900T8.
Har arvet vingen fra min bror, Casper.
Spørgsmålet er nu, hvordan får jeg den monteret? Der er tale om en skal, dvs. vingen er "tom". Jeg søger altså råd og vejledning om, hvordan jeg får vingen monteret på øsen! Der er original vinge på bilen i forvejen, hvis det hjælper... Skal poste billeder af skalen så snart jeg får fundet et kamera...
Alle forslag er mere end velkomne...
På forhånd tak,
Daniel.


Brugeravatar
Jakob-Jensen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 12. jan 2004, 22:18

15. jan 2004, 00:07

hej daniel

jeg har os den store vinge på af glasfiber.
det første du skal gøre er at få den tilpasset så den sidder ordentligt, jeg sleb en masse på min før jeg syntes at den passede ordentligt.

når den sidder godt oppe ved gummi listen ved bagruden så kan du mærke vingen op med tape langs kanten så kan du mærke huller op som du selv vil have dem til at sidde.

jeg lavede så nogle stykker fladjern med gevind i og limede dem fast inden i vingen, så lagde jeg en Oring omkring skruen mellem vinge og klap så den ikk gnaver hul i lakken. jeg lagde også en strimmel skumgummi mellem op langs kanten i siden.
hvis du kører fast i det så bare ring....
Brugeravatar
Saab-daniel
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6628
Tilmeldt: 14. jan 2004, 13:11

15. jan 2004, 12:02

Lyder godt Jacob, tak for det... Regner med projektet bliver påbegyndt i weekenden, kommer dog lidt an på vejret...
Håbede lidt du ville svare, for din vinge er vist identisk med den Casper har, ikke?
Igen tak,
Daniel
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8

http://www.fischer-saab.com/

Tilbage til "Modern Forum"