Banner cycler

Vurdering / salg af veteran

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
vibjan
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 237
Tilmeldt: 3. maj 2010, 20:25

Vurdering / salg af veteran

7. jan 2011, 18:27

Hej venner,

Er der nogen af jer, der kender til nogen, selv kan, vurdere en veteranbil?

Historien er at jeg skal have vurderet min fars veteran, ifb. med skilsmisse.
Grunden til at jeg står for det, er at han døde før jul, og derfor ikke nåede at gøre noget ved det selv.
Bilen er en Ford Popular årg 1949, som han selv har sat fuldstændig istand for ca 9 år siden.

Så hvis der er nogen der ved noget, så råb endelig op, jeg skal i skifteretten d. 18. jan, så føler mig lidt presset...

Jan.


Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6958
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

Vurdering / salg af veteran

7. jan 2011, 19:05

Hej Jan

Du går ind på www.motorhistorisk.dk og finder frem til bestyrelsen. Ring ti en af dem og forklar dit ærinde. De kan henvise til vurderingsfolk i regi af DVK eller andre med detail viden om den bil.

Alternativt surfer du rundt på ders web og finder en Ford Klub som har medlemmer med samme bil og kontakter klubben og derved måske kontakt med nogen af dem som kender til prisen.

Jeg ville selv satse på en vurdering på skrift fra DVK da de er anerkendt af forsikringerne og myndighederne når det kommer til bilvurderiger.

Mvh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
vibjan
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 237
Tilmeldt: 3. maj 2010, 20:25

7. jan 2011, 20:24

Hej Anders,
jamen det vil jeg da prøve, tak for hjælpen :D
Don
SUPER SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 117
Tilmeldt: 9. okt 2007, 22:37

7. jan 2011, 20:42

Hej Vibjan.

Hvis du ikke kan få bilen vurderet, kan du prøve, at kontakte Læborg Autohandel i Vejen.
Det er ganske vist lidt langt væk fra din adresse, men de handler rigtig meget med veteran køretøjer. De har en hjemmeside: www.laeborg-autohandel.dk

Tilbage til "Veteran Forum"