Re: Hoved bremsecylinder Sonett III
: 12. nov 2019, 18:41
BMW brugte en hydraulisk bremseforstærker i midt firserne.
Drevet af servopumpen, og med en trykreserve dannet af en gaskugle fra en citroen. Kombiner det med en elektrisk servo pumpe, og man har et meget kompakt system, der kan placeres rundt omkring i bilen.
Alternativer er at bruge en hovedcylinder med mindre diameter, og begynde at regne på pedalvandring og pedaltryk ift. hydraulik tryk.
Men jeg tvivler at der er meget at hente her, selvom det er en bil fra regnestokkens tid.
Syns manden siger næppe så meget, hvis det er lavet diskret.
Hvor mange sonetter tror du at en almindelig synsmand har set i hele sit liv???
MVH
Morten
Drevet af servopumpen, og med en trykreserve dannet af en gaskugle fra en citroen. Kombiner det med en elektrisk servo pumpe, og man har et meget kompakt system, der kan placeres rundt omkring i bilen.
Alternativer er at bruge en hovedcylinder med mindre diameter, og begynde at regne på pedalvandring og pedaltryk ift. hydraulik tryk.
Men jeg tvivler at der er meget at hente her, selvom det er en bil fra regnestokkens tid.
Syns manden siger næppe så meget, hvis det er lavet diskret.
Hvor mange sonetter tror du at en almindelig synsmand har set i hele sit liv???
MVH
Morten