Banner cycler

Banlysning af bruger Steffen2352

Ris, ros, forslag og information om SKD webben.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
khrisdk
Webmaster
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 26. jun 2007, 20:01

Banlysning af bruger Steffen2352

3. aug 2009, 13:10

Hej

Da det nu er endegyldigt bevist af brugeren Steffen2352 er identisk med den tidligere Permanent udelukkede bruger 9-5Aero er han med øjeblikkelig virkning blevet banlyst

Mvh Webmaster


For Those About To Rock..We Salute You..

Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

3. aug 2009, 13:29

Hvad er forbrydelsens art?

(Jeg blev i sin tid bandlyst af Paven for at benævne en del af hans legeme som romkugler. . :oops:)
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
khrisdk
Webmaster
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 26. jun 2007, 20:01

3. aug 2009, 13:40

At han i forvejen var permanent udelukket.
Det er ikke en ny udelukkelse, bare en håndhævelse af en tidligere udelukkelse. At jeg kalder det ban(d)lysning er bare gammel vane fra engelske forums.

Mvh
For Those About To Rock..We Salute You..

Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349
Brugeravatar
svenT16
SAAB-MANIAC
Indlæg: 3427
Tilmeldt: 29. nov 2005, 20:31

3. aug 2009, 13:53

Edwins skrev:Hvad er forbrydelsens art?

(Jeg blev i sin tid bandlyst af Paven for at benævne en del af hans legeme som romkugler. . :oops:)
bare rolig Edwins :lol: du må gerne fortsat kalde en diesel motor, for en ækel motor. og hvad det angår så var jeg i guatemala i ferien,,,,, og føj for en stank i byerne. busser og biler manglede alle som en enten at blive stillet ned i brændstof mængden igen, eller osse skulle de bare have dyser skiftet.
Jeg er ret sikker på at krish har en rigtig god grund for at Bandè steffen eller hvem han er.
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95

med-lem nr 115 skd..
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

3. aug 2009, 17:34

Tjaee, man bliver næppe bandlyst for at kalde en spade for en spade og en dieselmotor er jo virkeligt en ækel motor. Brændstoffet stinker forfærdeligt i sin driftsklare tilstand og svælget lukker helt til, også for en 30-smøger-om-dagen-mand som jeg, når stanken fra afbrændt dieselolie rammer mig.

Jeg har ved Gud just læst i dagbladene at naboer opponerer og omtaler naboens tobaksrøg som kommer ind til dem igennem tykke murstensvægge. Debatten koger, men man accepterer stiltiende at der findes områder i storbyerne hvor faregrænserne er langt overskredne mht. til dieselforurening.

Der er jo nok aldeles vægtige grunde til en eksklusion og når de ikke her omtales egner årsagen sig nok ikke til offentliggørelse.

Hvad forhindrer dog en bandlyst forumdeltager i at logge ind under nyt navn, hvis vedkommende sørger for at hans/hendes forrige IP-adresser ikke optræder igen? :shock:

Under min Pas De Deux med Paven kom jeg igen til at fornærme ham ved at påstå at der var dele af ham selv han ikke havde set, da han jo også ved at man ikke bør se ned på de langtidsledige.. :D
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
Peter
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1828
Tilmeldt: 3. feb 2004, 19:49

3. aug 2009, 22:57

Han må jo alligevel savne os, den gode hr. 9-5Aero...

Og til Edwins, på spørgsmålet om hvad der forhindrer omtalte ex-bruger i at tilmelde sig igen og igen? Det var måske et retorisk spørgsmål, for svaret er som du allerede har gættet: "Ingenting"....
Den som ingen turbo har, han må køre uden bar.
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

4. aug 2009, 00:20

Edwins det drejede sig ganske enkelt om de gamle flammende tråde om hvorvidt der er 100% ytringsfrihed her på siden - hvilket der ikke er, samt beskyldninger på klubben og bestyrelsen som ikke var acceptable. En masse rod hvor der blev ryddet ud - du er til enhver tid velkommen til at kontakte Ole Bendtsen for den fulde version..

Den mere nøgterne del af det kan ses her : http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... ic&t=13171

9-5Aero var i forvejen ekskluderet fra klubben for flere år siden og var her på forum på "tålt ophold" dvs. at så længe der ikke var ballade var det såmænd ok. Da der så blev ballade valgte bestyrelsen at nogle få personer her iblandt 9-5Aero skulle udelukkes fra SKD forummet.

Ja, enhver kan registere sig igen under et nyt navn hvis man har tilstrækkeligt med email adresser - men idag er vel et eksempel på at der bliver holdt øje og beslutningerne effektueres i den omfang der er muligt.

Så er den spade kaldt for en spade og geden er baberet, - heldigvis har vi da længe nu haft ro, smil og masser af humor på siden - netop den måde du selv fører dialog på :wink:
Billede
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

4. aug 2009, 01:57

Tak for info.

Jeg prøver selv at afdæmpe mine ytringer om ørlemotorer og underlødige vitser om Pavens. :wink:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262

Tilbage til "SKD Web"