Davs Folkens, ville det være muligt at montere denne downpipe uden at skulle have en motor optimering, jeg køre med en aero opgradering på min b207 (175hk) og nu laver den 240 hk. Det passer fint til bilen men man kan godt mærke at der sidder en prop i forrørret
Personligt havde jeg valgt dette fra Maptun. https://www.maptunparts.dk/udstodning/m ... u-kat.html
Katalysatoren sidder tæt på turbo, for at sikre en hurtig opvarmning, og den er EU godkendt.
Hvilket betyder at den er nemmer at få igennem et syn.
Jeg ville forhører mig om der gives rabat når der opgraderes software.
BSR systemet har flere udfordringer.
Katten sider langt fra turboen, er ikke godkendt.
Og så sidder der et flexrør før katten.
Flexrør kan hverken lide varme eller tryk, så levetiden bliver forringet.
Special softwaren består som regel i at man fjerner fejlkoden for en defekt kat, og eventuelt en optimering af lade tryks styringen
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd. viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd. viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk