Hej forum
Jeg har lige købt nævnte model og kunne godt tænke mig at peppe den lidt op. Har søgt lidt hurtigt på nettet efter et areokit til den, men har umiddelbart ikke fundet noget.
Nogen der kender noget til hvor man kan få dette? Kan det evt fået brugt? Hvad prisleje ligger det i?
Nogen der ligger inde med nogle brugte 17" alu ? Kan der komme 18" uden problemer?
Ander muligheder for tuning end BSR....evt til billligere penge?
Ser frem til svar
Med venlig hilsen
Uffe
AREO kit, fælge samt tun til 900 2,0 turbo fra 12/94
Redaktør: Bestyrelsen
- SOAP
- SUPER SAAB FREAK
Indlæg
AREO kit, fælge samt tun til 900 2,0 turbo fra 12/94
http://www.blocket.se/vi/19953076.htm?ca=15_s ta en tit her, det er vel et rimeligt offer det.
venlig hilsen stian
venlig hilsen stian
Full Trothle-No Brakes
- Ydegaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
AREO kit, fælge samt tun til 900 2,0 turbo fra 12/94
Du kan også søge på Viggen-skørter. Det er muligvis dem du tænker på. Jeg mener ikke der findes en ng900 aero.
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Indlæg
AREO kit, fælge samt tun til 900 2,0 turbo fra 12/94
Davs Uffe!
Ja, en NG900 som din kan faktiskt blive ganske "fræk" at beskue, så jeg forstår godt dine ambitioner!
Da jeg er oprettet som bruger på den svenske "søsterklub", STCS, ramler jeg jævnligt ind i alskens guf til vores SAAB´er, ikke mindst til den omtalte model. Det er helt korrekt, at det, som du bør lede efter, går under betegnelsen "Viggen". Det være sig skørter ("Kjolar"), intercoolere (Cross-flow) etc.
Pga. det noget større udvalg dér, har jeg selv haft fornøjelsen af at handle ting hjem derfra, til min 9000 CSt fra ´96...i de fleste tilfælde tillige til en billig penge. Markedet for specielle dele skal altså primært findes "hinsidan" Skal gerne gi´ dig et hint, når jeg finder noget
Mht. alufælge, ved jeg da så meget, at 18" eksempelvis sagtens kan monteres på din bil. Kan du til gengæld nøjes med 17", kan jeg være dig til hjælp med at få fat i et sæt til en attraktiv pris. Der er tale om en type med ca. 15 egre i. Billeder har jeg desværre ikke pt. Fælgene er "bolt-on" til NG900/OG9-3/9-5. Det ene fælg har dog en ubetydelig bule på indersiden, men mærkes ikke, da man let kan afbalancere sig ud af det. Fabrikat husker jeg ikke. Standen er meget fin på dem. De er uden dæk. Ved interesse kan du sende en PM, så tager vi den derfra...!
Mvh.
Henrik
Ja, en NG900 som din kan faktiskt blive ganske "fræk" at beskue, så jeg forstår godt dine ambitioner!
Da jeg er oprettet som bruger på den svenske "søsterklub", STCS, ramler jeg jævnligt ind i alskens guf til vores SAAB´er, ikke mindst til den omtalte model. Det er helt korrekt, at det, som du bør lede efter, går under betegnelsen "Viggen". Det være sig skørter ("Kjolar"), intercoolere (Cross-flow) etc.
Pga. det noget større udvalg dér, har jeg selv haft fornøjelsen af at handle ting hjem derfra, til min 9000 CSt fra ´96...i de fleste tilfælde tillige til en billig penge. Markedet for specielle dele skal altså primært findes "hinsidan" Skal gerne gi´ dig et hint, når jeg finder noget
Mht. alufælge, ved jeg da så meget, at 18" eksempelvis sagtens kan monteres på din bil. Kan du til gengæld nøjes med 17", kan jeg være dig til hjælp med at få fat i et sæt til en attraktiv pris. Der er tale om en type med ca. 15 egre i. Billeder har jeg desværre ikke pt. Fælgene er "bolt-on" til NG900/OG9-3/9-5. Det ene fælg har dog en ubetydelig bule på indersiden, men mærkes ikke, da man let kan afbalancere sig ud af det. Fabrikat husker jeg ikke. Standen er meget fin på dem. De er uden dæk. Ved interesse kan du sende en PM, så tager vi den derfra...!
Mvh.
Henrik
- Luffedrengen
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Hej Stian
Ved ikke om det har noget at sige om det er en 3 eller 5 dørs...Min er en 5 dørs...Passer de så alligevel eller hvad?
Uffe
Ved ikke om det har noget at sige om det er en 3 eller 5 dørs...Min er en 5 dørs...Passer de så alligevel eller hvad?
Uffe
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
- Kontakt:
Indlæg
Jeg kan tune din bil til en fornuftig penge, med et godt resultat... Det tror jeg faktisk Hf-Eco-Power vil skrive under på
Bolt-mønster er fuldstændig identiske på alle 900'er fra og med 94
Daniel.
Bolt-mønster er fuldstændig identiske på alle 900'er fra og med 94
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- Luffedrengen
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Tak for info. Jeg vender lige tilbage til dig engang jeg er kommet ordentligt på plads med bilen..
Uffe
Hej DanielSaab-daniel skrev:Jeg kan tune din bil til en fornuftig penge, med et godt resultat... Det tror jeg faktisk Hf-Eco-Power vil skrive under på
Bolt-mønster er fuldstændig identiske på alle 900'er fra og med 94
Daniel.
Tak for info. Jeg vender lige tilbage til dig engang jeg er kommet ordentligt på plads med bilen..
Uffe
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Hvilken forskel og hvilken "effekt", det afstedkommer med sådan en omgang live-mapning, selv når man i forvejen kører med et prof. og færdigstrikket stage3 kit som i mit tilfælde. Altså hvor man skulle mene, at tingene allerede var maksimalt optimerede, men nej! Der er i sandhed en del at hente yderligere inklusive en nok så vigtig detalje, nemlig med ganske få trylleslag at fjerne den næsten uundgåelige og motorskadelige tændingsbanken under belastning...imponerende
Du vil med statsgaranti komme til at opleve din bil som værende betydeligt mere "let til bens" og "adræt" i forhold til før. Min 9000 har markant lettere ved at udføre det samme stykke arbejde som før uden at skulle have pisk...så at sige. Hvor er det en fornøjelse og igen: Imponerende, at noget sådant overhovedet lader sig gøre. Man taler vist om "forøgelse af motorens virkningsgrad" blandt fagfolk. Man er ikke det fjerneste i tvivl om, hvad dette indebærer efterfølgende :mrcool
Mvh.
Henrik
Jep, det vil jeg så absolut!!!Jeg kan tune din bil til en fornuftig penge, med et godt resultat... Det tror jeg faktisk Hf-Eco-Power vil skrive under på
Hvilken forskel og hvilken "effekt", det afstedkommer med sådan en omgang live-mapning, selv når man i forvejen kører med et prof. og færdigstrikket stage3 kit som i mit tilfælde. Altså hvor man skulle mene, at tingene allerede var maksimalt optimerede, men nej! Der er i sandhed en del at hente yderligere inklusive en nok så vigtig detalje, nemlig med ganske få trylleslag at fjerne den næsten uundgåelige og motorskadelige tændingsbanken under belastning...imponerende
Du vil med statsgaranti komme til at opleve din bil som værende betydeligt mere "let til bens" og "adræt" i forhold til før. Min 9000 har markant lettere ved at udføre det samme stykke arbejde som før uden at skulle have pisk...så at sige. Hvor er det en fornøjelse og igen: Imponerende, at noget sådant overhovedet lader sig gøre. Man taler vist om "forøgelse af motorens virkningsgrad" blandt fagfolk. Man er ikke det fjerneste i tvivl om, hvad dette indebærer efterfølgende :mrcool
Mvh.
Henrik