Banner cycler

NG900/OG9-3 Chassis-opgraderinger

Diskussion omkring tuning og trimning - f.eks. megasqiurt.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Mortenvig
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 10. aug 2016, 17:53

17. dec 2016, 09:53

Fandt lidt interessant læsning på nettet.
http://trolltuner.com/?p=577

MVH
Morten


9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Brugeravatar
Mortenvig
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 10. aug 2016, 17:53

29. dec 2016, 18:44

Har lige monteret et Steering rack brace & clamp kit fra Abbot.
Før
Billede
Efter
Billede
Og hold da helt op hvilken forbedring.
Den er begyndt at styre når man drejer på rattet, og ikke noget med at korrigere midt i et sving.
Mindre sidevinds følsom.
Og dette er på 15" vinterhjul, og ukendte bøsninger samt sporing
80% af vibrationer i rattet er forsvundet. ulemper ganske lidt mere støj i kabinen.
Hvorfor Saab har valgt gummiløsningen, forstårjeg intet af ?

MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk

Tilbage til "Tun og trim Forum"